Goodevening Stefan.
Dat lijkt me een heel bijzonder moment geweest. Fijn dat je dat voor haar hebt mogen doen. T zal wennen worden zonder de mantelzorg voor je moeder.Middag, vandaag onze moeder begeleid naar haar laatste rustplaats, het voelde heel bijzonder om zelf in de rouwauto te mogen rijden. Nu is het tijdperk van ons wekelijkse bezoekjes naar haar voorbij.
eigenlijk zou je enkel nog iemand moeten hebben die op dat moment met een sponsje over jou wil wrijven , zo hoef je niks meer te doen .Zo even lekker in de regen gestaan, ehhh gedoucht bedoel ik en alles is verder klaar dus ik ga lekker niksen.
Ja via pc zat nog op mijn werk 1 km er vandaanDag heer Stefan. Koers Harelbeke nog gezien.
Waarom denk je dat ik getrouwd beneigenlijk zou je enkel nog iemand moeten hebben die op dat moment met een sponsje over jou wil wrijven , zo hoef je niks meer te doen .
Omdat je ook eens onder de sloef wilde liggen ???Waarom denk je dat ik getrouwd ben
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.