Goeden Dag Topic


Rustig dagje vandaag, t gaat hier regenen zegt de weerapp. Gisteren met een neefje naar Cactuskwekerij van der Linden in Honselersdijk geweest. Cactussen gehaald. 3 Megakassen vol cactussen. Vandaag de cactussen in potten zetten.
 
Rustig dagje vandaag, t gaat hier regenen zegt de weerapp. Gisteren met een neefje naar Cactuskwekerij van der Linden in Honselersdijk geweest. Cactussen gehaald. 3 Megakassen vol cactussen. Vandaag de cactussen in potten zetten.
Heb je ook een stoel voor je schoonmoeder meegenomen??
 
Staat half Nederland op deze nacht/morgen om half vijf konden ze om 5u15 al terug gaan slapen
 
Staat half Nederland op deze nacht/morgen om half vijf konden ze om 5u15 al terug gaan slapen
Je moet wel flink gek zijn om daar apart je bed voor uit te komen want normaliter staat de winnaar toch al vast:ROFLMAO::ROFLMAO:
Ik ga straks wel een paar spannende races in de MotoGP kijken en zien wat Veijer er van maakt vanaf de zesde startplek.

Moge Marcel.
 
Je moet wel flink gek zijn om daar apart je bed voor uit te komen want normaliter staat de winnaar toch al vast:ROFLMAO::ROFLMAO:
Ik ga straks wel een paar spannende races in de MotoGP kijken en zien wat Veijer er van maakt vanaf de zesde startplek.

Moge Marcel.
ik kijk koers deze namiddag derde semi klassieker die op paar km van mijn huis wordt verreden . Pasop Gent - Wevelgem is enkel 47 km dus heen en terug 94 km en die renners doen daar 250 km over dus die reden toch een paar maal zwaar verkeerd .
 
Ga je niet langs de kant ze aanmoedigen dan?
Is nu al pak beter maar vroeger kwamen ze paar maal door onze gemeente rijden en pasop woensdag dwars door Vlaanderen komen ze weer hier op paar km voorbij . Het houd niet op hahahah
 
Nou ja dan kun je mooi met een stoeltje bij de weg blijven zitten toch:DD:DD
 
Nou ja dan kun je mooi met een stoeltje bij de weg blijven zitten toch:DD:DD
Ik zie graag koers , maar als je hierdoor x-aantal maal van je vrijheid wordt berooft omdat je binnen het parkoer bent opgesloten . Je beperkt weg kan , langs vooropgestelde routes ( lees 20 km omrijden om familie te bezoeken die 3 km van je vandaan woont ) Ik heb ooit een jaar gehad kon niet naar het werk tijdens de week omdat de weg die ik moest oversteken was afgesloten door de koers renners reden 15 min sneller dan voorzien en die paar eikels hadden dan nog 20 min voorsprong stond ik langs de weg te wachten tot ik mocht oversteken . Dezelfde week op vrijdag had ik om 18 uur gedaan met werken kwamen net op dat moment de VIP bussen voorbij rijden mocht ik van politie ook niet door stond nog extra 30 min te wachten tot iedereen voorbij was . Op een bepaald moment ben je er wel klaar mee .
 
Ja dat soort evenementen brengen inderdaad voor bewoners soms nadelen mee maar ja er genieten aan de andere kant wel veel bewoners en bezoekers van.
Maar ik kan me voorstellen dat je er wel een keer mee klaar bent.
 
Ja dat soort evenementen brengen inderdaad voor bewoners soms nadelen mee maar ja er genieten aan de andere kant wel veel bewoners en bezoekers van.
Maar ik kan me voorstellen dat je er wel een keer mee klaar bent.
Je hebt hier op enkel weken tijd ( voornamelijk weekend ) Kuurne-Brussel-Kuurne , E3 Harelbeke , Gent-Wevelgem , Dwars door Vlaanderen en Ronde van Vlaanderen en De Panne
 
Ja gelukkig hebben we dat hier nooit en 1x per jaar hebben we hier in het Zuiden van de stad de loop 4 mijl van Groningen maar dan is de weg slechts enkele uren afgesloten.
 
Je moet wel flink gek zijn om daar apart je bed voor uit te komen want normaliter staat de winnaar toch al vast:ROFLMAO::ROFLMAO:
Ik ga straks wel een paar spannende races in de MotoGP kijken en zien wat Veijer er van maakt vanaf de zesde startplek.

Moge Marcel.
Mogge, kijk jij maar naar die optocht met die kinderen ja.. gister stukje gezien vd training.. is niks aan tot ze mekaar vd baan rammen omdat ze elkaar geen ruimte gunnen. :)
Zullen het er toch niet over eens worden, de een is voor Ajax de ander voor Feyernoord oid…


Ik kijk wel naar de Gent-Wevelgem koers.

Desalniettemin, fijne zondag allen. Ondanks de regen en kou.
 
Mogge, kijk jij maar naar die optocht met die kinderen ja.. gister stukje gezien vd training.. is niks aan tot ze mekaar vd baan rammen omdat ze elkaar geen ruimte gunnen. :)
Zullen het er toch niet over eens worden, de een is voor Ajax de ander voor Feyernoord oid…
Nou ik moet zeggen dat juist in de Moto 3 de meeste spanning zit want daar heb je vaak een kopgroep van een man of 8. Training is natuurlijk andere koek want dan heb je geen kopgroep. En kids zijn het niet meer hoor want de minimum leeftijd is opgeschroefd naar 18 jaar op een enkele uitzondering na zoals de winnaar van de Rookey competitie. Dus zoals vroeger rijden er niet zomaar 15 jarigen meer mee.

Ik zeg alvast middag allemaal.
 
Mogge, kijk jij maar naar die optocht met die kinderen ja.. gister stukje gezien vd training.. is niks aan tot ze mekaar vd baan rammen omdat ze elkaar geen ruimte gunnen. :)
Ik hoop dat je hebt gekeken want van de start tot de finish een erg spannende race met veel inhaalmomenten en een mooie 6e plek voor Collin en die stijgt naar plek 3 of 4 in het klassement.
Aan spanning geen gebrek met de kopgroep van 6 man:thumbs:.
 
Wat een rust hier
Middag
Nou, hier geen rust hoor.
Al moet ik zeggen dat ik nu wel klaar ben.

Vanmorgen bij ikea een stelling gehaald en in elkaar gezet.
Daarna kratten uitgezocht en in de stelling gezet.
Ook mijn aquariumspullen uitgezocht, en een plek gegeven.
En als je eenmaal bezig bent, ook nog opgeruimd in de garage.

Dus, ik heb het niet rustig gehad.
 
Goedenavond.

De tuinkamer is nu al een aangename plek geworden. Het ruikt fris. Is nu ook lekker warm. Voorheen niet warm te krijgen. Koude trek over de vloer.
Nu alleen nog gordijnen ophangen. Maar die zijn in bestelling.
 

Terug
Bovenaan