Goeden Dag Topic


Middag. Aan t wachten op PostNL met 2 pakketjes. En nog 1 met DpD. Maar die gaat naar afhaalpunt
 
Nou ik zeg dan alvast maar fijne avond allemaal en eet smakelijk. Dan ga ik nu ook wat eten.
 
Middag allemaal en het is meer bewolkt dan zonnig maar goed het is droog en niet koud.
 
Middag. Regendruppels in Hardenberg. Maar dat mag de feestvreugde niet bederven. Om 3u naar huis. De ega is jarig vandaag.
 
Bijna weekend. Morgen nog een paar uur. En dan lekker vrij tot woensdag. Ik heb het niet zo slecht geregeld met mn werkgever. :)
 
Ja voor de meesten een lang weekend door die Paashaas:DD
Behalve dan voor de mensen die in dienst zijn van de paashaas. Hij kan moeilijk zelf overal de eieren verstoppen. Waarom verstopt een paashaas eigenlijk eieren en doet de paaskip dat niet? Omdat de paaskip de paashaas ingehuurd heeft? Is de paashaas gedetacheerd bij de paaskip? Wel een dure aangelegenheid dan, maar dat verklaart mogelijk de hoge prijs van de chocolade eitjes (hazenpoepjes?).

#melig
 
Ik denk omdat een paashaas sneller is dan een paaskip. Dat duurt veel te lang als een kip al die eitjes eerst moet leggen en dan moet verstoppen. En een paaskip heeft hetzelfde probleem als Sinterklaas. Je kan niet overal tegelijk zijn. Dan kun je maar beter hulphazen in dienst nemen.😉
 
Middag! Net groot onderhoud gedaan. Vanavond met de vrouw overleggen of ik toch een grotere bak mag nemen :DD
 
Middag Lissa en ik neem aan dat je al een leuk bloemetje hebt staan voor je vrouw;)
 
Middag
Jawel :koffie: met paas chocolade eitjes
Moet trouwens die paashaas/kip toch eens toe spreken wat kan geen kast of la opentrekken hier of ze liggen er tot in de zonestoelen aan toe (dank je wel buurt paashaas)
 
Middag, terug van een weekje Italië lekker ff er tussen uit geweest, was aardig weer ( beter als hier geloof ik:p).
Nog wat gemist hierzo, denk ik niet toch ?
Hopelijk wordt t wel snel wat warmer hier.......
 

Terug
Bovenaan