Laat dat worden maar weg want ik ken hem niet anders😉Sommige Belgen worden steeds luier...
Avond allemaal.
Laat dat worden maar weg want ik ken hem niet anders😉Sommige Belgen worden steeds luier...
Ja je hebt wat regen gemist maar ik kan je zeggen dat we wat hebben bewaard voor je Lex voor de komende dagen😉Middag, terug van een weekje Italië lekker ff er tussen uit geweest, was aardig weer ( beter als hier geloof ik😛).
Nog wat gemist hierzo, denk ik niet toch ?
Hopelijk wordt t wel snel wat warmer hier.......
Om onzin te schrijven hebben ze hier jou al dusSommige Belgen worden steeds luier...
Nou Ben is lang niet zo goed als dat jij bent Stefan🤣🤣Om onzin te schrijven hebben ze hier jou al dus
Is al langer bekend dat die vent geen belgen moet of mag de waarheid niet benoemd worden misschien ??Nou Ben is lang niet zo goed als dat jij bent Stefan🤣🤣
Avond binnenkomers.
Nou, nou, ik dacht dat Ben het als geintje heeft bedoeld dus laten we het wel gezellig houden a.u.b.Is al langer bekend dat die vent geen belgen moet of mag de waarheid niet benoemd worden misschien ??
Jeeej ik mag tot 1 meter gaan, zodat hij op de plek kan blijven waar nu de lido staat. Met de belofte dat ik niet binnenkort weer met de vraag kom om groter te gaanMiddag! Net groot onderhoud gedaan. Vanavond met de vrouw overleggen of ik toch een grotere bak mag nemen
Bedankt !!!🙂Ja je hebt wat regen gemist maar ik kan je zeggen dat we wat hebben bewaard voor je Lex voor de komende dagen😉
Tip: aan dat laatste heb je dan geen actieve herinneringen meer😉Jeeej ik mag tot 1 meter gaan, zodat hij op de plek kan blijven waar nu de lido staat. Met de belofte dat ik niet binnenkort weer met de vraag kom om groter te gaan
Volgens ingewijden komt er morgen al iets bij je aan Lex en ja natuurlijk doe ik dat graag voor je😉Bedankt !!!🙂
Wederom een goeie tip john!Tip: aan dat laatste heb je dan geen actieve herinneringen meer😉
Avond binnenkomers.
Nee, een hekel aan Belgen heb ik niet. Mijn reacties zijn niet altijd serieus te nemen en ook niet zo bedoelt. Zo schreef je gdm als afkorting voor goedemorgen waardoor ik mijn opmerking plaatste. Jij maakt je zelf nooit schuldig aan puntige opmerkingen?Is al langer bekend dat die vent geen belgen moet of mag de waarheid niet benoemd worden misschien ??
Ben ik zou er niet te zwaar aan tillen want zoals ik gister ook al als reactie gaf kennen we je helemaal niet zo en ik denk dat Stefan je niet goed begrepenHoewel het weder mijn humeur drastisch naar beneden drukt mee ik toch dat een gemeende en hartelijk bedoelde groet naar jullie toe op z'n plaats is; goedemiddag allemaal!
Zwaar tillen mag ik allang niet meer. Maar dit gaat ook helemaal niet over Stefan maar over het weder! Of zoals sommigen dat ook wel zeggen het weer...Ben ik zou er niet te zwaar aan tillen want zoals ik gister ook al als reactie gaf kennen we je helemaal niet zo en ik denk dat Stefan je niet goed begrepen
Middag Albert.
Ik had inderdaad je post van daarvoor moeten quoten maar ja met dit weer werkt mn brein minder effectief. Soms vraag ik me weleens af met welk weertype mijn brein wel vlotjes werktZwaar tillen mag ik allang niet meer. Maar dit gaat ook helemaal niet over Stefan maar over het weder! Of zoals sommigen dat ook wel zeggen het weer...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.