Avond Lissa en Albert.
Ja, en dan van die malloten die bier smijten, en boe roepen tegen MvdP. Gewoon klasbak, en goede tactiek met zn team en op het juiste moment zn Wattages aangesproken.Albert 270 km tv kijken in weer en wind is vermoeiend .
Tja die wielerfans lopen achter want in het voetbal fluiten ze de tegenstander al jaren uit en gooien ze ook bier en zelfs harde voorwerpen.Ja, en dan van die malloten die bier smijten, en boe roepen tegen MvdP.
Sporters moeten helemaal niks .Tja die wielerfans lopen achter want in het voetbal fluiten ze de tegenstander al jaren uit en gooien ze ook bier en zelfs harde voorwerpen.
Wat in de ene sport gebeurt wordt snel overgenomen in een andere sport denk ik.
Bier gooien is dan niet netjes want dat plakt en stinkt maar ja als prof moet je denk ik wel tegen boe geroep of uitfluiten kunnen.
Ach ik vindt dat de sporters best wat moeten kunnen verdragen want zelf heb ik vroeger ook wel boe geroepen bij FC Grunn als de tegenstander het veld op kwam en soms deed de helft van het publiek dat. Lag er ook aan welke tegenstander kwam en opzich kan boe roepen geen kwaad en het richt geen schade aan.Sporters moeten helemaal niks .
Deze randdebielen moeten voortaan geweigerd worden en wie zich er aan zondig moet door het aanwezige publiek erop gewezen worden . Publieke veroordeling zal deze malloten ofwel tot inzicht laten komen ofwel ervoor zorgen dat ze gewoon thuisblijven . Maatschappij moet veranderen en voor zijn favoriet supporteren en niet tegen iemand supporteren . MVP is een super toptalent , samen met WVA , Pogačar , Evenpoel . Geniet van wat deze mensen brengen . Sommige weten dat ik basketbal liefhebber ben en als tegenstander vrijworpen neemt zal je mij nooit boe horen roepen . Er is wel 1 duitse ploeg waar de supporters beginnen te zingen bij iedere vrijworp van de tegenstander . Dat vind ik pas geweldig tegenover dat stom boe geroep .
John , je hebt sporters die zelf provoceren en die krijgen dan wat ze verdienen . Deze zullen er overal ter wereld zijn en in veel verschillende sporttakken . Wat gisteren gebeurde tegen MVP en wat deze winter gebeurde in een veldrit hoort totaal niet thuis in onze maatschappij . Deze winter werd hij aan 1 plaats iedere ronde uitgescholden en toen hij niet reageerde werd er een beker urine over hem gegoten . Deze mens is op dat moment bezig met een hele knappe prestatie te leveren die er komt doormiddel van urenlange training . Dat stukje extra talent dat onderscheid hem van veel andere renners waardoor hij meestal wint . Ik ben deze winter naar een veldrit gegaan en gewonnen door MVP na de wedstrijd en het podium stonden 12 kinderen te wachten om met hem op de foto te gaan . MVP rilde zowaar uit zijn kleren en al de mensen rond mij zeiden ook dat ze volledig begrip zouden hebben als hij gewoon doorging naar zijn camper om op te warmen maar neen hij toverde op alle 12 die kinderen een glimlach op hun gezicht en ging 12 maal op de foto . Laat eerst de maatschappij respect opbrengen voor iedere sporter , als een sporter zelf over de schreef gaat dan heb je ander verhaal .Ach ik vindt dat de sporters best wat moeten kunnen verdragen want zelf heb ik vroeger ook wel boe geroepen bij FC Grunn als de tegenstander het veld op kwam en soms deed de helft van het publiek dat. Lag er ook aan welke tegenstander kwam en opzich kan boe roepen geen kwaad en het richt geen schade aan.
Gooien van zaken is iets anders.
Vroeger werd er niet over gerept als men boe riep maar ik heb de indruk dat in de hele maatschappij men tegenwoordig graag snel zeurt over pietluttige dingen terwijl er wel belangrijke dingen op de agenda staan.
Een voorval die ik herinner is doelman van Breukelen die 30 jaar geleden boe geroep kreeg toen hij een bal achter het doel wegpakte. Hij bedacht zich niet en raapte de bal op en liep het veld op legde de bal neer en ging voor het publiek de maat slaan voor het boegeroep waarop al het publiek en hij ook moesten lachen. Gevolg was dat er geen boe meer werd geroepen natuurlijk. Het hoort er allemaal een beetje bij denk ik en als sporter of als politicus moet je wel wat kunnen incasseren denk ik.
Ja dat is iets anders dan het voorval wat ik noemde en gooien van water, bier of urine is not done en echt uitschelden ook niet zonder aanleiding of reden.Deze winter werd hij aan 1 plaats iedere ronde uitgescholden en toen hij niet reageerde werd er een beker urine over hem gegoten .
Nu moet ik je toch bestraffend toespreken, zo heb ik je niet opgevoed! Foei! Blijf altijd netjes, daar is niets mis mee.😉Ach ik vindt dat de sporters best wat moeten kunnen verdragen want zelf heb ik vroeger ook wel boe geroepen bij FC Grunn als de tegenstander het veld op kwam en soms deed de helft van het publiek dat. Lag er ook aan welke tegenstander kwam en opzich kan boe roepen geen kwaad en het richt geen schade aan.
Gooien van zaken is iets anders.
Vroeger werd er niet over gerept als men boe riep maar ik heb de indruk dat in de hele maatschappij men tegenwoordig graag snel zeurt over pietluttige dingen terwijl er wel belangrijke dingen op de agenda staan.
Een voorval die ik herinner is doelman van Breukelen die 30 jaar geleden boe geroep kreeg toen hij een bal achter het doel wegpakte. Hij bedacht zich niet en raapte de bal op en liep het veld op legde de bal neer en ging voor het publiek de maat slaan voor het boegeroep waarop al het publiek en hij ook moesten lachen. Gevolg was dat er geen boe meer werd geroepen natuurlijk. Het hoort er allemaal een beetje bij denk ik en als sporter of als politicus moet je wel wat kunnen incasseren denk ik.
Laat ik daar nu al geen actieve herinneringen meer aan hebben😉Nu moet ik je toch bestraffend toespreken, zo heb ik je niet opgevoed! Foei! Blijf altijd netjes, daar is niets mis mee.😉
Zucht... waar ben ik aan begonnen....Laat ik daar nu al geen actieve herinneringen meer aan hebben😉
Nou dat zou komen maar ik heb niets gezien op een enkele spetter na dus dat is vast richting ......... getrokken maar niet hierheenGelukkig was de regen van deze ochtend snel vertrokken richting grunn.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.