Middag allemaal en als ik zo naar de lucht kijk dan houden we het niet lang meer droog.
Nou dat zou komen maar ik heb niets gezien op een enkele spetter na dus dat is vast richting ......... getrokken maar niet hierheen
Middag allemaal en als ik zo naar de lucht kijk dan houden we het niet lang meer droog.
Nou dat zou komen maar ik heb niets gezien op een enkele spetter na dus dat is vast richting ......... getrokken maar niet hierheen
Avond Lex en nee niet hier in de omgeving maar er zou een 1 april grap op het forum rondgaanAvond, nog iemand ergens ingetrapt vandaag op 1 April............ik dit jaar niet ( geloof ik )🙂
Ja, en maanvissen, en een Arowana..🙂🙂Netjes Albert en komen er Koi s in die vijver😉
Kijk dat is nogeens een leuk bestand om naar te kijken als je zit te zonnen😉Ja, en maanvissen, en een Arowana..🙂🙂
Ik wel! Maar dat had weer weinig van doen met 1 april...💩Avond, nog iemand ergens ingetrapt vandaag op 1 April............ik dit jaar niet ( geloof ik )🙂
Ik zou bijna vragen waar ben jij dan ingetrapt als het geen 1 april grap is🤣🤣🤣Ik wel! Maar dat had weer weinig van doen met 1 april...💩
Ik denk dat je niets op tegen bedoeld.Daar is iets op tegen. Maar al die nieuwe "noabers" hebben een hond, zo lijkt het. Daar is evenmin iets op tegen.
Vaak komen ze in een mooi gekleurd trainingspak naar buiten. Lopen even heen en weer met de hond en gaan weer naar binnen.Onze buurt verjongt. Daar is niets op tegen. Maar al die nieuwe "noabers" hebben een hond, zo lijkt het. Daar is evenmin iets op tegen. Waar ik wel iets op tegen heb is dat men kennelijk massaal heeft besloten dat het grasveld voor ons huis een uitstekend honden toilet is. We wonen nog geen 50 meter van een bosrand af waar je een huisdier uitstekend z'n of haar behoefte kan laten doen. (Drolletjes wel meenemen!) Maar sommigen vinden die afstand toch te groot. En drolletjes meenemen hebben ze nog nooit van gehoort. Bah!
Trekt weinig publiek als je daar gaat voetballen dusEn zomers komt er ook zo’n heerlijk aroma van zo’n grasveld.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.