Goeden Dag Topic


Het leek er inderdaad op Marcel maar op de vele bewolking na zijn we gespaard.

Avond Lissa.
 
Avond, nog iemand ergens ingetrapt vandaag op 1 April............ik dit jaar niet ( geloof ik ):)
 
Avond, nog iemand ergens ingetrapt vandaag op 1 April............ik dit jaar niet ( geloof ik ):)
Avond Lex en nee niet hier in de omgeving maar er zou een 1 april grap op het forum rondgaan:DD:DD
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex
Ja hier probeert hij er ook door te komen maar ik lees dat het een druilerige dag wordt met aan het eind van de middag wat zon. Nou ja we gaan het wel zien.
 
Moge Andre en hier schijnt de zon inmiddels.
 
Moge Jaap en Corne en de zon die er was zit weer achter de wolken.
 
Ik zeg alvast middag allemaal.
 
Middag, weer thuis sinds half 12. Broodje gegeten. Paar tijdklokken een uur verzet middels 2 klikken.
De beestjes zijn er allemaal nog. De Lido is een groene oase geworden.

En nu een paar vierkante meter kunstgras leggen in de tuin en als er nog tijd over is ook gelijk de terrasvijver op zijn plek zetten.
 
Middag Albert.
 
Gras gelegd. En vijver staat. Nog niet helemaal naar tevredenheid, maar het moest zonodig ff regenen.

IMG_5944.jpeg
IMG_5945.jpeg
 
Netjes Albert en komen er Koi s in die vijver;)
 
Avond allemaal.
 
Ik wel! Maar dat had weer weinig van doen met 1 april...:poop:
Ik zou bijna vragen waar ben jij dan ingetrapt als het geen 1 april grap is:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Dat was vast een geintje van een huisdier uit de buurt op 1 april:eek::eek:

Avond allemaal.
 
Zo langzamerhand.... Om te wandelen is het te koud of te nat. En dat terwijl mensen die het zouden moeten weten over lente en zomertijd praten. Bovendien is er sprake van opwarming van de aarde, nou niet hier! Het enige wat warm is? Mijn groet! Een plezierige dag allemaal!
 
Onze buurt verjongt. Daar is niets op tegen. Maar al die nieuwe "noabers" hebben een hond, zo lijkt het. Daar is evenmin iets op tegen. Waar ik wel iets op tegen heb is dat men kennelijk massaal heeft besloten dat het grasveld voor ons huis een uitstekend honden toilet is. We wonen nog geen 50 meter van een bosrand af waar je een huisdier uitstekend z'n of haar behoefte kan laten doen. (Drolletjes wel meenemen!) Maar sommigen vinden die afstand toch te groot. En drolletjes meenemen hebben ze nog nooit van gehoort. Bah!
 
Laatst bewerkt:
Daar is iets op tegen. Maar al die nieuwe "noabers" hebben een hond, zo lijkt het. Daar is evenmin iets op tegen.
Ik denk dat je niets op tegen bedoeld.

Ja het is ook goor en verre van netjes als je een hond op dat veld laat poepen. Dat is geen plek daarvoor maar ja niet iedereen denkt daar zo over vaak en betrappen doe je ze zelden of nooit.
Hier mogen honden niet los dus dan gebeurt het minder snel maar ja elke dag is er wel weer iemand die toch de hond los heeft lopen.
 
Onze buurt verjongt. Daar is niets op tegen. Maar al die nieuwe "noabers" hebben een hond, zo lijkt het. Daar is evenmin iets op tegen. Waar ik wel iets op tegen heb is dat men kennelijk massaal heeft besloten dat het grasveld voor ons huis een uitstekend honden toilet is. We wonen nog geen 50 meter van een bosrand af waar je een huisdier uitstekend z'n of haar behoefte kan laten doen. (Drolletjes wel meenemen!) Maar sommigen vinden die afstand toch te groot. En drolletjes meenemen hebben ze nog nooit van gehoort. Bah!
Vaak komen ze in een mooi gekleurd trainingspak naar buiten. Lopen even heen en weer met de hond en gaan weer naar binnen.
Echt fantastisch.

En zomers komt er ook zo’n heerlijk aroma van zo’n grasveld.

Wordt genieten Ben!!
 
Avond. Zo het bed maar eens opzoeken. Morgen mogen we weer werken. Deze week maar 2,5 dag dus het valt mee.
 

Terug
Bovenaan