benvo
Well-known member
Soms ben ik ben dingen wat later; daarom wens ik jullie nog een fijne gisteren aan. Vandaag ben ik ietwat beter bij de tijd dus een fijne dag allemaal!
Ajax speelt het meest sociale seizoen tot nu toe. Ze gunnen alle prijzen en punten aan andere clubs, heel aardig van zeMoge Lissa en ik hoop dat je een volgende keer minder onzin uitkraamt dan vandaag
Nou gelet op de ranglijst hebben ze veel clubs niets of niet alles gegund dus zo sociaal zijn ze ook vaak weer nietGoedemorgen allemaal
Ajax speelt het meest sociale seizoen tot nu toe. Ze gunnen alle prijzen en punten aan andere clubs, heel aardig van ze
Hou ff opruiming dan in de nieuwe berichten. 🙂Middag Albert en niet weer maar nog. Sinds gister hapert het posten soms en de eigenaar is op de hoogte.
Joh dat heb ik al gedaan net hoor en daar is btw ook de report knop voorHou ff opruiming dan in de nieuwe berichten. 🙂
Ja, weet ik… maar je zat zeker aan je middagmaal. 😉Joh dat heb ik al gedaan net hoor en daar is btw ook de report knop voor
Nou nee dat nog niet en ik heb de kibbeling daarna uit de oven gehaald want dat was over gisterJa, weet ik… maar je zat zeker aan je middagmaal. 😉
Ook toevallig, ik heb dit ook met mijn lief.Goedenavond, realiseerde me dat ik per week meer tijd "moet" besteden aan de orchideeën, dan dat ik destijds nodig had voor de aquariums.
Ja dat is wel makkelijk maar we hebben ook nog flinke struiken in de tuin staan en zoiets laten aanleggen is ook niet goedkoop. Ik wacht wel even op een mooie prijs in een of andere loterij waar ik nog niet aan meedoe😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.