Moge Corne.
Wij hebben allebei ook een Giant fiets. Evenzo stil. Dat moet ook want ze staan in het schuurtje...Vanmiddag bij de fietsenmaker geweest om een nieuwe fiets aan te schaffen.
De ‘oude’ ingeruild en een goede prijs overeengekomen. De eigenaar is een zoon van een oud werkgever van me, dus scheelt dat ik hem goed ken.
Dit wordt um, een Giant met riemaandrijving. Lekker stil. Nog even een 2 weekjes wachten ongeveer.
Bekijk bijlage 374506
Er moet altijd een stang tussen het voorste gedeelte en de midden- en achterkant want een fiets. Zonder stang zoals je nu aangeeft is geen optie omdat sturen met het dan los zittende deel wordt moeilijk tot zinloos en/of een circus act. We kunnen jullie dan ook aanraden om een fiets met tenminste één stang te hebben.Mooi fietsje Albert en grappig die buis want ik was aan het kijken voor mn eigen 3 wk geleden en toen vertelden ze dat er nog maar weinig met een stang worden gemaakt en dat de meeste heren en ook vooral de jeugd zonder stang wil en lekker makkelijk wil kunnen opstappen.
De twee van ons hebben dan ook die stang niet meer en ik vindt het wel prettig dat je makkelijk kan opstappen.
Nou Ben wees gerust 1 stang is aanwezig hoor als je mn link goed bestudeerd. Nu zijn we hier nog niet zover als in de rest van het land maar dit wordt ook al in het Noorden toegepast😉Er moet altijd een stang tussen het voorste gedeelte en de midden- en achterkant want een fiets. Zonder stang zoals je nu aangeeft is geen optie omdat sturen met het dan los zittende deel wordt moeilijk tot zinloos en/of een circus act. We kunnen jullie dan ook aanraden om een fiets met tenminste één stang te hebben.
Euh…nee moest ff zoeken naar het juiste topic. Ineens helepagina vol met van alles….🙂Nou is iedereen al in slaap gevallen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.