Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat ik alvast de avond aftrappen en iedereen een fijne avond toewensen.
 
Moge Corne en marcel.
 
Moge Jaap op deze dag met regen en wind.
 
Middag. Regen? waar. Niet hier.
Over 2uurtjes weer op fietsje naar huis. En later vanmiddag ff naar de fietsenmaker, kijken of we het eens worden over de aanschafprijs van een nieuwe e-bike. Heb er 3200km op gereden in een kleine 2 jaar.
Tijd voor een nieuw model
 
Middag Albert en vanmorgen vroeg regende het hier wel maar nu is het droog. Vindt je het niet zonde om nu al de oude weg te doen die geen 2 jr oud is en vrij weinig heeft gereden?
Onze eerste is nu 1,5 jaar en heeft net 1000km erop staan.
 
Middag Albert en vanmorgen vroeg regende het hier wel maar nu is het droog. Vindt je het niet zonde om nu al de oude weg te doen die geen 2 jr oud is en vrij weinig heeft gereden?
Onze eerste is nu 1,5 jaar en heeft net 1000km erop staan.
Nee hoor. Denk dat ik er nu nog een goede prijs voor krijg. En de gemiddelde accu gaat 5jr mee voordat die echt minder wordt.
 
Ja dat mag ook wel voor een jonge fiets Albert. Ik dacht juist dat de dikste afschrijving het eerste jaar is en wellicht het tweede jaar.
Heb je al een andere op het oog?
 
Vanmiddag bij de fietsenmaker geweest om een nieuwe fiets aan te schaffen.
De ‘oude’ ingeruild en een goede prijs overeengekomen. De eigenaar is een zoon van een oud werkgever van me, dus scheelt dat ik hem goed ken.

Dit wordt um, een Giant met riemaandrijving. Lekker stil. Nog even een 2 weekjes wachten ongeveer.


IMG_2962.jpeg
 
Mooi fietsje Albert en grappig die buis want ik was aan het kijken voor mn eigen 3 wk geleden en toen vertelden ze dat er nog maar weinig met een stang worden gemaakt en dat de meeste heren en ook vooral de jeugd zonder stang wil en lekker makkelijk wil kunnen opstappen.
De twee van ons hebben dan ook die stang niet meer en ik vindt het wel prettig dat je makkelijk kan opstappen.
 
Deze heb ik gekocht en Jes heeft dezelfde maar dan met de Sparta stikker erop.

 
Mooi fietsje Albert en grappig die buis want ik was aan het kijken voor mn eigen 3 wk geleden en toen vertelden ze dat er nog maar weinig met een stang worden gemaakt en dat de meeste heren en ook vooral de jeugd zonder stang wil en lekker makkelijk wil kunnen opstappen.
De twee van ons hebben dan ook die stang niet meer en ik vindt het wel prettig dat je makkelijk kan opstappen.
Dit is dus de heren uitvoering, de dames heeft die stang niet.
 
Dit is dus de heren uitvoering, de dames heeft die stang niet.
Ja dat zag ik hoor en daarom begon ik er ook over omdat volgens de handelaar hier er tegenwoordig veel minder herenmodellen worden verkocht dan vroeger.
Hiervoor had ik ook al een damesuitvoering om het zo te noemen en dat vindt ik zelf veel makkelijker.
En wat maakt het uit want ik loop in de weekenden ook in een rokje en op hoge hakken🤣🤣:pp
 
Ja dat zag ik hoor en daarom begon ik er ook over omdat volgens de handelaar hier er tegenwoordig veel minder herenmodellen worden verkocht dan vroeger.
Hiervoor had ik ook al een damesuitvoering om het zo te noemen en dat vindt ik zelf veel makkelijker.
En wat maakt het uit want ik loop in de weekenden ook in een rokje en op hoge hakken🤣🤣:pp
Zoiets zeker… waarom kijk ik er niet vreemd van op??🙂😉😉
IMG_2963.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag bij de fietsenmaker geweest om een nieuwe fiets aan te schaffen.
De ‘oude’ ingeruild en een goede prijs overeengekomen. De eigenaar is een zoon van een oud werkgever van me, dus scheelt dat ik hem goed ken.

Dit wordt um, een Giant met riemaandrijving. Lekker stil. Nog even een 2 weekjes wachten ongeveer.


Bekijk bijlage 374506
Leuke fiets Albert en zo'n riem aandrijving heeft geen onderhoud nodig. Zelf heb ik onlangs een Cube ebike gekocht.
 
Goedemorgen
 
Een goede morgen. Vrijdag dus om 12u weekend.
 
Goedemorgen.

Zit naar buiten te kijken. Het wordt echt met de dag groener hier.
Ik zie nog maar de helft van de huizen hier tegenover.
 
Goedemorgen.

Zit naar buiten te kijken. Het wordt echt met de dag groener hier.
Ik zie nog maar de helft van de huizen hier tegenover.
Morgen Marcel.

Dat was mij hier ook opgevallen. De grote eik voor de deur zit binnen een dag of 10 dusdanig in het blad dat de overkant van de straat niet meer te zien is.

Groeizaam weer. Ook aan het gras te zien. Gemeente heeft hier minimaal al 2 x gemaaid.
 
Moge binnenkomers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Kosmopoliet: :petjeaf:Mogge room, John, Ed, Albert :regen:
      Terug
      Bovenaan