Hebben wij meer overeenkomsten dan ik dachtWerken, zeker in een tuin, is niet mijn hobby
Hebben wij meer overeenkomsten dan ik dachtWerken, zeker in een tuin, is niet mijn hobby
Nee hoor. Denk dat ik er nu nog een goede prijs voor krijg. En de gemiddelde accu gaat 5jr mee voordat die echt minder wordt.Middag Albert en vanmorgen vroeg regende het hier wel maar nu is het droog. Vindt je het niet zonde om nu al de oude weg te doen die geen 2 jr oud is en vrij weinig heeft gereden?
Onze eerste is nu 1,5 jaar en heeft net 1000km erop staan.
Dit is dus de heren uitvoering, de dames heeft die stang niet.Mooi fietsje Albert en grappig die buis want ik was aan het kijken voor mn eigen 3 wk geleden en toen vertelden ze dat er nog maar weinig met een stang worden gemaakt en dat de meeste heren en ook vooral de jeugd zonder stang wil en lekker makkelijk wil kunnen opstappen.
De twee van ons hebben dan ook die stang niet meer en ik vindt het wel prettig dat je makkelijk kan opstappen.
Ja dat zag ik hoor en daarom begon ik er ook over omdat volgens de handelaar hier er tegenwoordig veel minder herenmodellen worden verkocht dan vroeger.Dit is dus de heren uitvoering, de dames heeft die stang niet.
Zoiets zeker… waarom kijk ik er niet vreemd van op??🙂😉😉Ja dat zag ik hoor en daarom begon ik er ook over omdat volgens de handelaar hier er tegenwoordig veel minder herenmodellen worden verkocht dan vroeger.
Hiervoor had ik ook al een damesuitvoering om het zo te noemen en dat vindt ik zelf veel makkelijker.
En wat maakt het uit want ik loop in de weekenden ook in een rokje en op hoge hakken🤣🤣
Leuke fiets Albert en zo'n riem aandrijving heeft geen onderhoud nodig. Zelf heb ik onlangs een Cube ebike gekocht.Vanmiddag bij de fietsenmaker geweest om een nieuwe fiets aan te schaffen.
De ‘oude’ ingeruild en een goede prijs overeengekomen. De eigenaar is een zoon van een oud werkgever van me, dus scheelt dat ik hem goed ken.
Dit wordt um, een Giant met riemaandrijving. Lekker stil. Nog even een 2 weekjes wachten ongeveer.
Bekijk bijlage 374506
Ja zeg dat weet je best want die hoge hakken heb ik laatst nog van je geleend toch?😉
Leuk je weer te zien hier JWGoedenavond allemaal
Morgen Marcel.Goedemorgen.
Zit naar buiten te kijken. Het wordt echt met de dag groener hier.
Ik zie nog maar de helft van de huizen hier tegenover.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.