Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag Lissa en succes straks dan maar.
 
Middag, aanhanger van mn broer even gebruikt om zand, grind en wat oud tegelwerk weg te brengen. Beste kar vol.
Naar een recyclingbedrijf vlak bij mn werk. €5,- per aanhanger. En wij zijn de troep mooi kwijt.
 
Nationaal plan voor besparing drinkwater in de maak: ‘Extra betalen voor zwembadje vullen in tuin is optie’

 
Dadelijk mag ik me vijvertje ook niet meer bij vullen.......
 
Naar een recyclingbedrijf vlak bij mn werk. €5,- per aanhanger. En wij zijn de troep mooi kwijt.
Middag Albert en ik vindt dat je met 5 euro per aanhanger maar weinig krijgt hoor:juggle:
 
Middag Lex en je mag van mij al wel goedenavond zeggen hoor:DD
 
Middag! 🙂
 
Even een vraag: Hoe maak je een handtekening? Ik zit voor het eerst op een laptop op het forum, hiervoor altijd op m'n mobiel en nu zie ik handtekeningen.
 
Even een vraag: Hoe maak je een handtekening? Ik zit voor het eerst op een laptop op het forum, hiervoor altijd op m'n mobiel en nu zie ik handtekeningen.
Klik rechtsboven op je naam met avatar en dan heb je een keuzemenu en dan klik je op handtekening en klaar is kees😉

Moge Nathalie.
 
Moge Corne en Lissa.
 
Moge Jaap en Andre.
 
Middag Albert vanuit een zonnig Grunn.
 
Tja ongelofelijk dat ze zoveel geld steken in dat Friese gedoe terwijl er geld nodig is voor extra klasse assistenten en ondersteuning. Dat Fries draagt weinig bij in je verdere leven maar extra ondersteuning kan wel een verschil maken. De opmerking van Derksen laat ik in het midden maar ja bijna 100 miljoen is een boel geld wat ze beter hadden kunnen besteden.

 
Laatst bewerkt:
Ik heb in de tuin gewerkt. Maar het is nu over. Werken, zeker in een tuin, is niet mijn hobby. Al vaker heb ik voorgesteld om een tuinman te nemen maar de in aanmerking komende mensen vroegen een riante bijdrage voor hun activiteiten. Waardoor mijn lief mijn mogelijke waarde ontdekte en meende dat ik deze rol dus wel degelijk op mij kon nemen. Wij begrijpen de dames vaak niet, zij ons te vaak wel weer. Een ietwat vermoeide groet dus; hallo allemaal.
 
Even een vraag: Hoe maak je een handtekening? Ik zit voor het eerst op een laptop op het forum, hiervoor altijd op m'n mobiel en nu zie ik handtekeningen.
Waarom zit je op een laptop of mobiel? Neem een stoel, die zijn daarvoor gemaakt! Oh, en een handtekening? Pak een pen en maak een kriebel. En noem dat je handtekening. Er is geen hond die er verder naar kijkt, laat staan mensen. 🙂🙂🙂
 
Er is geen hond die er verder naar kijkt, laat staan mensen. 🙂🙂🙂
Toch moet ik je erop wijzen dat een enkeling dat wel doet maar lang niet iedereen. Als ik voor iedere keer dat een nieuw lid me Jessica noemt 1 euro zou krijgen dan had ik al een leuk spaarpotje.
Maar ik kan me daar niet druk om maken want ja je bent snel geneigd om de forumnaam te gebruiken toch?
Daarom wens ik je een fijne middag toe Benvo:DD😉
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Kosmopoliet: :petjeaf:Mogge room, John, Ed, Albert :regen:
      Terug
      Bovenaan