Middag Lissa en succes straks dan maar.
Middag Albert en ik vindt dat je met 5 euro per aanhanger maar weinig krijgt hoorNaar een recyclingbedrijf vlak bij mn werk. €5,- per aanhanger. En wij zijn de troep mooi kwijt.
Dank John! Het zit er gelukkig weer opMiddag Lissa en succes straks dan maar.
Klik rechtsboven op je naam met avatar en dan heb je een keuzemenu en dan klik je op handtekening en klaar is kees😉Even een vraag: Hoe maak je een handtekening? Ik zit voor het eerst op een laptop op het forum, hiervoor altijd op m'n mobiel en nu zie ik handtekeningen.
Dank je wel.Klik rechtsboven op je naam met avatar en dan heb je een keuzemenu en dan klik je op handtekening en klaar is kees😉
Moge Nathalie.
Staat netjes hoor je handtekening😉Dank je wel.
Waarom zit je op een laptop of mobiel? Neem een stoel, die zijn daarvoor gemaakt! Oh, en een handtekening? Pak een pen en maak een kriebel. En noem dat je handtekening. Er is geen hond die er verder naar kijkt, laat staan mensen. 🙂🙂🙂Even een vraag: Hoe maak je een handtekening? Ik zit voor het eerst op een laptop op het forum, hiervoor altijd op m'n mobiel en nu zie ik handtekeningen.
Toch moet ik je erop wijzen dat een enkeling dat wel doet maar lang niet iedereen. Als ik voor iedere keer dat een nieuw lid me Jessica noemt 1 euro zou krijgen dan had ik al een leuk spaarpotje.Er is geen hond die er verder naar kijkt, laat staan mensen. 🙂🙂🙂
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.