Lex
Well-known member
De grasmaaier wordt wel een dingetje ja 🤔 de hark kan ik nog inkorten....😛
Gratis tip: je haalt de planten uit de bak en legt ze op de vloer en gaat er dan met de grasmaaier overheenDe grasmaaier wordt wel een dingetje ja 🤔 de hark kan ik nog inkorten....😛
Diep heb ik erover nagedacht; "Ik hoop zo nog wel op een beetje regen want dan hoef ik in de tuin niet te snoeien." 🙂🙂Moge Ben en hier af en toe wat zon en in elk geval droog. Ik hoop zo nog wel op een beetje regen want dan hoef ik in de tuin niet te snoeien.
Ik hoop dat je er dan eindelijk achter bent wat ik bedoelDiep heb ik erover nagedacht; "Ik hoop zo nog wel op een beetje regen want dan hoef ik in de tuin niet te snoeien." 🙂🙂
Volgens mij lopen ze in Bergentheim wat achter. Ach laat ik je alvast een fijne Kerst toewensen Albert😉t wordt ook steeds vroeger met jullie. Volgens mij is de zomertijd 1uur vooruit en geen 2uur?
Sproeien?Ik hoop dat je er dan eindelijk achter bent wat ik bedoel
Zo niet dan ben jij niet een man die ver weg van de tuin blijft als alles nat is😉
Sproeien leek me logischer...Ik hoop dat je er dan eindelijk achter bent wat ik bedoel
Zo niet dan ben jij niet een man die ver weg van de tuin blijft als alles nat is😉
Uit betrouwbare bron vernomen dat hiervoor een IP68 scheerapparaat gebruikt wordt.En wat te denken van de grasmaaier?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.