Hij vloog ook nog eens heel laag???? Vreemd. Vervelend voor de mensen met een AH kruidentuintje inderdaad.Big Brother in de lucht. Ben ik blij dat ik mn wietplantjes net binnen heb gezet. 🙂🙂
Bekijk bijlage 374894
Omdat die bouwvakkers die er mee werken ze verliezen op straat John 👎Middag Jaap maar waarom rij je dan daar ook overheen?
Ik had het wel geweten met die gekken en ik zou ze gevraagd hebben om dan ook maar even het wiel te verwisselen😉Omdat die bouwvakkers die er mee werken ze verliezen op straat John 👎
En ik geacht word op het verkeer te letten.
Hard nodig hier met die halve zolen langs de weg
Maar je weet toch dat doordat er nu meer paneermeel gebruikt wordt, het lekkerbekje extra knapperig is geworden?https://www.nu.nl/economie/6310171/...soep-na-bezuiniging-op-dure-ingredienten.html
Een lekkerbekje met maar 55% vis
Gadver zeg. Die vieze laag om de vis hoeft niet van mij en in elk geval niet zo dik. Als ik kibbeling haal dan moet het korstje lekker dun zijn. Je betaald toch niet voor 50% beslag🤣🤣Goedenavond
Maar je weet toch dat doordat er nu meer paneermeel gebruikt wordt, het lekkerbekje extra knapperig is geworden?
Natte sneeuw zelfs in de heuvels.Ziet ne bij het journaal dat we woensdag en donderdag regen met wellicht hagel krijgen.
Kun je lekker de heuvel afskiënNatte sneeuw zelfs in de heuvels.
Beterschap.Hele dag in bed gelegen met een griepje. Zo een lekkere kop soep
Virusje opgelopen in het buitenland denk ik🙁Hele dag in bed gelegen met een griepje. Zo een lekkere kop soep
Dank!Beterschap.
Ik denk het ook ja. Dankjewel!Virusje opgelopen in het buitenland denk ik🙁
Sterkte in elk geval Lissa.
Kun je er weer 2 jaar tegen…….Vanmiddag de servicemonteur gehad met een nieuwe warmwaterkraan. De onze lekte, en dat binnen 2 jr. ze hebben gelijk een nieuwe erin gezet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.