Goeden Dag Topic


Nou de chihiros lamp hangt 😎. Nu nog uitvogelen welk programma het beste werkt
 
Middag Lissa en ik zou NPO 2 proberen;)
 
Big Brother in de lucht. Ben ik blij dat ik mn wietplantjes net binnen heb gezet. :):)
IMG_2969.png
 
Ik zeg alvast avond allemaal.
 
Moge Lissa. Het is een koude ochtend.
 
Moge Nicole en Jaap op deze zonnige ochtend.
 
Nou de zon schijnt maar met 3 graden is het wel fris.
 
Middag, het was weer autoruiten ijsvrij maken om kwart voor 7 vanmorgen.
 
Middag zo eerst :koffie: daarna de band weer verwisselen zat zelf tapper in
Nu maar hopen dat ie hard blijft
 
Middag Jaap maar waarom rij je dan daar ook overheen?:juggle:
 
Middag Jaap maar waarom rij je dan daar ook overheen?:juggle:
Omdat die bouwvakkers die er mee werken ze verliezen op straat John (n):madd:
En ik geacht word op het verkeer te letten.
Hard nodig hier met die halve zolen langs de weg
 
Omdat die bouwvakkers die er mee werken ze verliezen op straat John (n):madd:
En ik geacht word op het verkeer te letten.
Hard nodig hier met die halve zolen langs de weg
Ik had het wel geweten met die gekken en ik zou ze gevraagd hebben om dan ook maar even het wiel te verwisselen;)
Maar ja ik weet wat je bedoeld want toen ze hier gingen renoveren lag het buiten vol met schroeven, spijkers, stukjes glas en noem maar op. Dat daar ook mensen met huisdieren langs zouden lopen hebben ze nog nooit bedacht volgens mij:madd:
 
Avond allemaal en de zon is hier achter de wolken.
 
Goedenavond


Een lekkerbekje met maar 55% vis:juggle::juggle::juggle:
Maar je weet toch dat doordat er nu meer paneermeel gebruikt wordt, het lekkerbekje extra knapperig is geworden?
 
Avond, nog snel even de wandeling gedaan. Regenkoude wind, en de druppels begonnen al te vallen toen we dichter bij huis kwamen.
 
Goedenavond


Maar je weet toch dat doordat er nu meer paneermeel gebruikt wordt, het lekkerbekje extra knapperig is geworden?
Gadver zeg. Die vieze laag om de vis hoeft niet van mij en in elk geval niet zo dik. Als ik kibbeling haal dan moet het korstje lekker dun zijn. Je betaald toch niet voor 50% beslag:ROFLMAO::ROFLMAO:

Avond Albert en Nicole.
 
Ziet ne bij het journaal dat we woensdag en donderdag regen met wellicht hagel krijgen.
 
Vanmiddag de bloembakken even wat opgefleurt met plantjes vd spaaraktie vd supermarkt en de plaatselijke bloemenshop.
Binnenkort de druppelslang eens weer aanleggen om de bakken vochtig te houden voor de zomer. De tafel ook nog ff schuren en opnieuw lakken, kan die de zomer ook weer door.


IMG_2970.jpegIMG_2971.jpeg
 
Hele dag in bed gelegen met een griepje. Zo een lekkere kop soep
 
Vanmiddag de servicemonteur gehad met een nieuwe warmwaterkraan. De onze lekte, en dat binnen 2 jr. ze hebben gelijk een nieuwe erin gezet.
 
Vanmiddag de servicemonteur gehad met een nieuwe warmwaterkraan. De onze lekte, en dat binnen 2 jr. ze hebben gelijk een nieuwe erin gezet.
Kun je er weer 2 jaar tegen…….
 

Terug
Bovenaan