Smaken die een beetje dan Lissaplantjes in het aquarium gesnoeid en gekookt en gegeten
Je bent op dreef op niet!!!Smaken die een beetje dan Lissa
'k Weet het niet maar om nu aquariumplanten snoeigoed te koken en te eten? Voor mij gaat dan de liefde voor onze hobby ietwat te ver...Avond! In de tuin gewerkt, plantjes in het aquarium gesnoeid en gekookt en gegeten. Lekker languit op de bank!
Je bent op dreef op niet!!!
Haha Lissa, het stond er wel hoor😉'k Weet het niet maar om nu aquariumplanten snoeigoed te koken en te eten? Voor mij gaat dan de liefde voor onze hobby ietwat te ver...
Beterschap AlbertMogge. Even bij de Huisarts. Mag ff naar mn longen luisteren. Hoest me al ruim 1,5 week de longen eruit bijna.. gewoon om zekerheid te hebben.
Hardnekkig virus. Longen zijn wel schoon. Dus gewoon doorgaan met Fluimicil en andere drankjes. Ook geen koorts.Goedemorgen
Beterschap Albert
Beterschap AlbertMogge. Even bij de Huisarts. Mag ff naar mn longen luisteren. Hoest me al ruim 1,5 week de longen eruit bijna.. gewoon om zekerheid te hebben.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.