Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond! In de tuin gewerkt, plantjes in het aquarium gesnoeid en gekookt en gegeten. Lekker languit op de bank!
 
Goedemorgen.

Het weekend is voorbij gevlogen. Nu weer het begin van een korte werkweek.
Gisteren op de valreep nog de belasting gedaan. Vervelend klusje. Maar het is weer klaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Drup
Mogge. Even bij de Huisarts. Mag ff naar mn longen luisteren. Hoest me al ruim 1,5 week de longen eruit bijna.. gewoon om zekerheid te hebben.
 
Goedemorgen :koffie:in de zon hier
Mogge. Even bij de Huisarts. Mag ff naar mn longen luisteren. Hoest me al ruim 1,5 week de longen eruit bijna.. gewoon om zekerheid te hebben.
Beterschap Albert
Hoop niet dat je de zelfde diagnose als mij krijgt dan ben je nog wel even zoet zon honderd dagen na besmetting.
Nooit geweten dat je op onze leeftijd ook nog last kan krijgen van een kinkhoest besmetting :unsure:
Ja ja alle prikken gehad als kind:cry:
 
Tja John. Veel meer dan Fluimicil en ander spul slikken kan ik er niet tegen doen.

Nou ja. Over 2uur zit mn werkdag er weer op. Even langs fotograaf om een foto te halen die ik heb laten afdrukken voor aan de muur (van mn broer, zussen, ik en aanhang, samen met onze moeder).
 
Zolang het maar overgaat Albert en dan zijn er ergere zaken in het leven.

Leuk zo n familiefoto:thumbs:
 
De druppelaars weer in de bakken gezet.

IMG_6043.jpegIMG_6044.jpeg
 
Avond! Nog even gauw naar de action geweest voor een schommel in de tuin voor t neefje :engel:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan