Middag luitjes en ja ik kijk al uit naar de verkoeling op donderdag.
Ik ben benieuwd of het eindelijk echt gaat regenen of dat ik m'n regendans moet gaan oefenenhttps://www.nu.nl/binnenland/631272...an-nederland-wegens-pittige-onweersbuien.html
Voor hier verwachten ze juist om 9 uur 2 mm neerslag maar daarna weer droog.
Das het nadeel van zo'n regendans. Het gaat geheid regenen, alleen weet je nooit waar🤣Avond JW en hier komt als het goed is om 9 uur een bui maar daar blijft het bij als ik de profeten mag geloven.
Tja je moet beter je best doen want hier is het droog🤣Das het nadeel van zo'n regendans. Het gaat geheid regenen, alleen weet je nooit waar🤣
Van mij mag alles de tuin uitwaaien Albert want dan heb ik minder werk te doenAlles vast knopen John. Hier vielen een uur geleden 10 druppels op 2 vierkante meter , bijna niks dus.
Nou ik heb lamme benen van het regendansen, ik schei er mee uit voor vandaag. Wss regent het nu ergens boven zee😆Tja je moet beter je best doen want hier is het droog🤣
Moguh John, succes met niks doen vandaag danMoge JW en met deze warmte ben ik niet van plan om iets te doen hoor.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.