Ach ja ik zei al niet alle nummers zijn goed maar er zijn wel een aantal mooie bij hoor. Frankrijk vinden velen weer geweldig maar ja ik vindt dat dan weer niks maar ja smaken verschillen.
die vent lag op de grond wat te kwijlen wie dat goed vind tjaAch ja ik zei al niet alle nummers zijn goed maar er zijn wel een aantal mooie bij hoor. Frankrijk vinden velen weer geweldig maar ja ik vindt dat dan weer niks maar ja smaken verschillen.
Die Vlaai is voor Nicole haar verjaardag veronderstel ik ?@NicoleE Van harte proficiat.
Vanmorgen een wandeling rond Slenaken gemaakt.
Gelijk ook een heerlijke grummele abrikozen vlaoj meegenomen.
Albert , wil je die post verwijderen aub ; als de openbare omroep dat ziet gaan die echt volgend jaar John en mij sturen . wij voldoen aan alle criteria ( gek genoeg en niet kunnen zingen )Gelukkig kijk ik toch niet naar rare feestje wat het in de loop der jaren is geworden,Hoe gekker hoe mooier dus wat dat betreft pastte die Joost er wel tussen.
Misschien moeten we met die criteria Albert ook meevragen. Zo n vogelpak zou hem best wel staan denk ik🤣🤣Albert , wil je die post verwijderen aub ; als de openbare omroep dat ziet gaan die echt volgend jaar John en mij sturen . wij voldoen aan alle criteria ( gek genoeg en niet kunnen zingen )
We moeten ons schamen dat we uberhaupt aan dat hele politieke circus meedoen.Moge allemaal.
We moeten ons schamen denk ik dat we zo n clown hebben gestuurd:
https://www.nu.nl/songfestival/6312...-vandaag-meedoet-aan-finale-songfestival.html
Ze is van harte welkom.Die Vlaai is voor Nicole haar verjaardag veronderstel ik ?
Gelijk heb je.Stoppen met die onzin. Ook niet uitzenden vanavond, dan maak je als omroep/NL ook een statement denk ik.
Aan de andere kant, die malloot sturen riep al vragen op. En dan op de persco zo raar gaan doen met je vlag over de kop was het begin. Hij had daarna excuus moeten aanbieden en zich normaal gedragen ( al is dat met zo’n aandachtstrekker niet mogelijk). Wat die miep van Griekenland deed op de andere perso met ook Israël dr bij leek ook nergens op, beetje ongeïnteresseerd gaan doen alsof je ligt te slapen.
Gelukkig kijk ik toch niet naar rare feestje wat het in de loop der jaren is geworden,Hoe gekker hoe mooier dus wat dat betreft pastte die Joost er wel tussen.
Ach ja er is al crisisoverleg. Ze zijn straks allemaal spijkers op laag water aan het zoeken.
We krijgen wel een verslag van je neem ik aan.Straks eens even ESF kijken als ik mn ogen kan openhouden natuurlijk. In de regel gaat dat lastig
Nou kort gezegd hij kan naar huis en ik denk niet ten onrechte. Ok, de camera bleef hem filmen maar ja als volwassen vent loop je dan weg maar gaat niet staan dreigen.We krijgen wel een verslag van je neem ik aan.
Ik ga niet kijken maar ben wel benieuwd of het publiek zich rustig blijft houden. Ik lees het morgen wel 🎵. Wat een soap!Nou kort gezegd hij kan naar huis en ik denk niet ten onrechte. Ok, de camera bleef hem filmen maar ja als volwassen vent loop je dan weg maar gaat niet staan dreigen.
Dus imo eigen schuld dikke bult.
Nou ik denk dat er best wel rumoer zal komen en al helemaal na het 4 e optreden want dan zou Joost moet komen. Ik zag net wat video s van die Joost en het is een gek af en toe hoor in zn gedrag.Ik ga niet kijken maar ben wel benieuwd of het publiek zich rustig blijft houden. Ik lees het morgen wel 🎵. Wat een soap!
Je mag ook niets meer tegenwoordig……….Nou kort gezegd hij kan naar huis en ik denk niet ten onrechte. Ok, de camera bleef hem filmen maar ja als volwassen vent loop je dan weg maar gaat niet staan dreigen.
Dus imo eigen schuld dikke bult.
Woke, woke, woke, wokeJe mag ook niets meer tegenwoordig……….
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.