Deze avond 12 punten voor Nederland .Middag Belgie.
Deze avond 12 punten voor Nederland .Middag Belgie.
@biljoenblikMeerdere jaren onderhoud dus en water geven😉
Nu hier is de zon weer terug.
Als het aan John zou liggen , dan direct alles onder de beton . Eenmaal per jaar met de hogedrukspuit erop en klaar is John .
Kun je mijn tuin ook doen en je hoeft er voor de rest ook geen uur in te zitten .Tja met een tuin heb ik niks inderdaad. Ik zit er nog geen uur per jaar maar ben wel uren bezig om die zooi wat netjes te houden😱
Nou ik had het willen doen voor je hoor maar ik weet uit ervaring dat ik Belgen vaak niet of slecht kan verstaan dus ja dan gaat het er heel anders uitzien dan je wil. Normaliter overleg ik dat maar ja dat laatste wordt niks ben ik bang en dan kom ik de klus beter niet doenKun je mijn tuin ook doen en je hoeft er voor de rest ook geen uur in te zitten .
Oh mijn nederlandse vriend ik zal zeker de eisen niet te hoog leggen en met een betonnen tuin die je eenmaal per jaar moet schoonspuiten ben ik al best tevreden . Ik heb het volste vertrouwen in jou .Nou ik had het willen doen voor je hoor maar ik weet uit ervaring dat ik Belgen vaak niet of slecht kan verstaan dus ja dan gaat het er heel anders uitzien dan je wil. Normaliter overleg ik dat maar ja dat laatste wordt niks ben ik bang en dan kom ik de klus beter niet doen
Als je in Belgie zegt dat je denkt dat marc dutroux heeft rondgelopen in jou tuin dan komt de put in de tuin er al gratis dus .....Bij de hotnbach ook al een betonnen tuinput gekocht. In deze put kan ik dan een pomp plaatsen als het weer zo heftig gaat regenen.
Ik wil bij de buurman ook zo’n put plaatsen en ze met elkaar verbinden. Zodat de buurman ook kan pompen als ik er niet ben.
Ook wil ik deze putten aansluiten op een infiltratie systeem.
Wordt nog een aardig project.
Ik zit ook nog te twijfelen om een paar M2 van het terras af te halen en dit als border (water infiltratie) om te zetten.
Nope, ikkuh roep vertwijfeld mamma mia.Nou volgens mij zit iedereen al voor de buis papapapapa te roepen en te zingen🤣🤣🤣🤣
Nou mooi hebben we alvast een inzending voor volgend jaar heul veel slechter kan niet........Ach Lex veel nummers zijn bagger maar er zitten wel een aantal leuke bij. Dat gehak van Nederland vindt ik dus helemaal niks en dat mogen ze overslaan.
Vindt Kroatie die op 1 bij de bookmakers staat wel aardig.
Maar ja ik snap dat je ernaar snakt dat ik een keer ga meedoen😉
Best wel kans dat jullie voor internationale rechtsbank worden gedaagd vanwege mishandeling tegen de menselijkheid als jullie John laten zingen .Nou mooi hebben we alvast een inzending voor volgend jaar heul veel slechter kan niet........
Goedemorgen !
Ik wilde jou nog vragen voor het achtergrond koor maar ja laat nu maar zittenBest wel kans dat jullie voor internationale rechtsbank worden gedaagd vanwege mishandeling tegen de menselijkheid als jullie John laten zingen .
Stel je voor als wij beiden op een podium staan te zingen . Hoeveel beeldbuizen ( lees tv's ) zouden niet aan hun einde komen . Plus dan heeft Belgie ook een proces aan hun broek om schade toe te brengen aan het mensdom .Ik wilde jou nog vragen voor het achtergrond koor maar ja laat nu maar zitten
Ik denk dat ik Andre dan maar vraag🤣🤣
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.