Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja met een tuin heb ik niks inderdaad. Ik zit er nog geen uur per jaar maar ben wel uren bezig om die zooi wat netjes te houden:eek:
 
Tja met een tuin heb ik niks inderdaad. Ik zit er nog geen uur per jaar maar ben wel uren bezig om die zooi wat netjes te houden:eek:
Kun je mijn tuin ook doen en je hoeft er voor de rest ook geen uur in te zitten .
 
Kun je mijn tuin ook doen en je hoeft er voor de rest ook geen uur in te zitten .
Nou ik had het willen doen voor je hoor maar ik weet uit ervaring dat ik Belgen vaak niet of slecht kan verstaan dus ja dan gaat het er heel anders uitzien dan je wil. Normaliter overleg ik dat maar ja dat laatste wordt niks ben ik bang en dan kom ik de klus beter niet doen:DD:DD:pp
 
Nou ik had het willen doen voor je hoor maar ik weet uit ervaring dat ik Belgen vaak niet of slecht kan verstaan dus ja dan gaat het er heel anders uitzien dan je wil. Normaliter overleg ik dat maar ja dat laatste wordt niks ben ik bang en dan kom ik de klus beter niet doen:DD:DD:pp
Oh mijn nederlandse vriend ik zal zeker de eisen niet te hoog leggen en met een betonnen tuin die je eenmaal per jaar moet schoonspuiten ben ik al best tevreden . Ik heb het volste vertrouwen in jou .
 
Moet het beton naar links of rechts aflopen of wil je er graag flink wat hobbels in? Ja een andere optie heb ik niet:DD:DD
 
Zo even met de hond gewandeld en het is lekker nu.
 
Zooo, vandaag een dagje oppassen dus heerlijk in het zonnetje gelopen in de dierentuin en afgesloten met een happy meal
 
Middag. Vandaag een 50km gefietst over heide, door bos en langs het Veluwemeer. De wilde zwijnen hebben behoorlijk huisgehouden met hun gewroet in de grond her en der. Paar stops gehad en vanmiddag bij een ijscafe lekker ijsje gehad op het terras. Straks weer naar Joris om te gaan smullen van heerlijk eten. Gisteravond ook geweest en dat was zo goed dat we gelijk maar besproken hebben voor vanavond.
Morgen naar de Eibertjesdag, schijnt de grootste jaarmarkt te zijn in NL, hier in Nunspeet en later op de dag weer richting huis.
 
Goedenmiddag.

Hier een (grotendeels) zonnige dag, aangenaam qua temperatuur en zonne-energie. Ik had niet gedacht aan Hemelvaartsdag dus het was een onverwachtte verrassing dat we hier vandaag samen waren.
We hebben het nuttige (opruimen zolder) gecombineerd met het aangename (gamen CoDM en lekker eten), en maken ons op voor een rustige avond samen.

Ik wens iedereen hier een prettige voortzetting van de dag toe.
 
Avond allemaal.
 
Goedenavond.

De plantjes staan in de potten. En ook nog 2 bakken in de voortuin voorzien van nieuwe plantjes.
In de volle grond nog wat bodembedekkers gezet.

Bij de hotnbach ook al een betonnen tuinput gekocht. In deze put kan ik dan een pomp plaatsen als het weer zo heftig gaat regenen.
Ik wil bij de buurman ook zo’n put plaatsen en ze met elkaar verbinden. Zodat de buurman ook kan pompen als ik er niet ben.
Ook wil ik deze putten aansluiten op een infiltratie systeem.
Wordt nog een aardig project.

Ik zit ook nog te twijfelen om een paar M2 van het terras af te halen en dit als border (water infiltratie) om te zetten.
 
Avond Marcel. Nou je hebt nog wel wat te klussen als ik het zo lees.

Straks maar even het ESF kijken behalve het laatste nummer want die inzending van Nederland is 3x niks vindt ik. Gelukkig zakt ie al weg bij de bookmakers maar ja dat zegt niets.
Kroatie is wel een leuk liedje en vanavond horen we hopelijk nog een paar leuke nummers.
En ja het is commercieel maar toch wel leuk om het elk jaar te volgen.
 
Nou volgens mij zit iedereen al voor de buis papapapapa te roepen en te zingen:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Ach Lex veel nummers zijn bagger maar er zitten wel een aantal leuke bij. Dat gehak van Nederland vindt ik dus helemaal niks en dat mogen ze overslaan.
Vindt Kroatie die op 1 bij de bookmakers staat wel aardig.

Maar ja ik snap dat je ernaar snakt dat ik een keer ga meedoen:DD;)
 
Goedemorgen allemaal.
 
Goedemorgen.
 
Moge Nathalie en Marcel.
 
Goedemorgen ,

Bij de hotnbach ook al een betonnen tuinput gekocht. In deze put kan ik dan een pomp plaatsen als het weer zo heftig gaat regenen.
Ik wil bij de buurman ook zo’n put plaatsen en ze met elkaar verbinden. Zodat de buurman ook kan pompen als ik er niet ben.
Ook wil ik deze putten aansluiten op een infiltratie systeem.
Wordt nog een aardig project.

Ik zit ook nog te twijfelen om een paar M2 van het terras af te halen en dit als border (water infiltratie) om te zetten.
Als je in Belgie zegt dat je denkt dat marc dutroux heeft rondgelopen in jou tuin dan komt de put in de tuin er al gratis dus .....
 
Moge Stefan.
 
Moge Corne en Andre.
 
Ach Lex veel nummers zijn bagger maar er zitten wel een aantal leuke bij. Dat gehak van Nederland vindt ik dus helemaal niks en dat mogen ze overslaan.
Vindt Kroatie die op 1 bij de bookmakers staat wel aardig.

Maar ja ik snap dat je ernaar snakt dat ik een keer ga meedoen:DD;)
Nou mooi hebben we alvast een inzending voor volgend jaar heul veel slechter kan niet........:help::DD

Goedemorgen !
 
Nou mooi hebben we alvast een inzending voor volgend jaar heul veel slechter kan niet........:help::DD

Goedemorgen !
Best wel kans dat jullie voor internationale rechtsbank worden gedaagd vanwege mishandeling tegen de menselijkheid als jullie John laten zingen .
 
Best wel kans dat jullie voor internationale rechtsbank worden gedaagd vanwege mishandeling tegen de menselijkheid als jullie John laten zingen .
Ik wilde jou nog vragen voor het achtergrond koor maar ja laat nu maar zitten:pp

Ik denk dat ik Andre dan maar vraag:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Haha
Waarderingen: Lex
Ik wilde jou nog vragen voor het achtergrond koor maar ja laat nu maar zitten:pp

Ik denk dat ik Andre dan maar vraag:ROFLMAO::ROFLMAO:
Stel je voor als wij beiden op een podium staan te zingen . Hoeveel beeldbuizen ( lees tv's ) zouden niet aan hun einde komen . Plus dan heeft Belgie ook een proces aan hun broek om schade toe te brengen aan het mensdom .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan