Goeden Dag Topic


Goeinoamd John,
Ik ben plat opgevoed, dat gaat er ook niet meer uit:DD
Je moest eens weten hoe weinig mensen echt correct Nederlands spreken.
Waar ik me vooral aan erger is die "Gooische trutten R" die je nu overal hoort, tv incluis.
Daar kan ik me echt kapot aan ergeren:juggle:
Ik proat plat, ik proat plat, ha ha en gin means den döt miej wat
 
Avond Marcel.

De vogels zijn druk in de tuin bij de voersilo, en dan vooral 2 koolmeesjes. Af en toe verkennen ze een nestkastje maar dr gebeurt nog niet veel verder.
Hier hadden ze een nestkastje in gebruik genomen. Maar dat kastje is ingestort.
Dus dat ligt nu op de grond. Gelukkig geen eitjes in.

Ik heb nog een andere van houtbeton, maar die hebben ze niet in gebruik.
Zal deze van de zomer op die andere plek hangen.
 
Zo net even gewandeld in de zon met Sky. Best nog lekker als de zon schijnt.
 
Middag, dan had je geluk John. Hier koud met wind en af en toe een zonnetje. Moest vanmorgen de autoruiten ijsvrij maken. Zat er behoorlijk vast op.
 
Helaas hebben nagenoeg alle clubs wel een losgeslagen kern die gewoon een excuus zoekt om rotzooi te trappen. Heeft niks met supporter of fan zijn te maken, die lui zijn gewoon een schande voor de clubs:mad:
Die lui gewoon de clubkaart afpakken, en een dag voor een wedstrijd meldplicht en vastzetten tot de dag na de wedstijd.
Maar ja, is geen plek en personeel voor natuurlijk.
Tja maar je kan geen mensen zomaar vastzetten om iets wat ze eerder bij een andere wedstrijd hebben gedaan. Dat zou inhouden dat ze diverse keren moeten vastzitten tijdens wedstrijden en dat gaat veel te ver natuurlijk.
Je kan en mag iemand vastzetten voor iets dat hij heeft gedaan maar je kan en mag niet later iemand telkens weer bij een wedstrijd vastzetten.
Tja lastig en dat hooligans gedoe speelde ook al in de jaren 80 toen ik nog heen ging hier en er is weinig veranderd.
Dergelijke supporters verenigen zich graag onder de naam "Harde Kern". Wat nu alles we die harde kernen de mogelijkheid bieden om het uit te vechten. Nazorg wordt er niet tijdens of na de gevechten geboden. Men kan zich nergens op beroepen. Misschien is het nog een idee om kaartjes te verkopen voor diegene die het wil aanzien? Het is tenslotte eerder gedaan. 't Ja die Romeinen waren zo gek nog niet met die gladiatoren...:juggle:
 
Jongeluiden maar ook de ietwat ouderen die jong van hart zijn en de uitzonderingen, och wat maakt het ook uit, voor iedereen dus een fijne dag gewenst!
 
Goedemorgen. Straks maar eens spullen pakken voor een lang weekendje weg met de familie
 
Middag, wisselend weer hier, zon en dikke plensbuien af en toe.

Zag vanmorgen dat Eheim ook een nieuwe versie vd Classic 250 heeft uitgebracht.
 
Middag Jt. Ga eerst even spelen met aquarium water. En daarna…. Nog geen idee. Niet veel meer.
 

Terug
Bovenaan