Goeden Dag Topic


Moge Lissa en Marcel.
 
Het is weer een stralende dag:regen::regen:
 
Goedemorgen :koffie:zon en :regen: hier
 
Middag Lissa en veel plezier ondanks dat je wat ziek bent.
 
Laatst in Geleen een incident en nu in Heerlen. Fijne omgeving zeg:cry:

Middag allemaal.
En gister in Groningen ook een dodelijke steekpartij, en in Veendam ook weer op de bekende plek.
 
Gooooeeedenavond.
 
En gister in Groningen ook een dodelijke steekpartij, en in Veendam ook weer op de bekende plek.
Ja hier gebeurt dat ook maar ja dit is een stad die vele malen groter is en daar is het 2x een GGZ medewerker en dat valt wel op. Maar ja elk slachtoffer is er een teveel.
Hier in de stad is het vaker schering en inslag hoor maar ja met een studentenstad en een centrum waar men veel stapt heb je dat. Ik zou in het weekend ook niet graag s avonds in de peperstraat komen.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavond Albert.
 
Ja hier gebeurt dat ook maar ja dit is een stad die vele malen groter is en daar is het 2x een GGZ medewerker en dat valt wel op. Maar ja elk slachtoffer is er een teveel.
Hier in de stad is het vaker schering en inslag hoor maar ja met een studentenstad en een centrum waar men veel stapt heb je dat. Ik zou in het weekend ook niet graag s avonds in de peperstraat komen.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavond Albert.
Moi, in de stad was het ook iets van begeleid wonen waar het gebeurde. Maar inderdaad iedereen is er 1 teveel.
 
Ja klopt en dat zijn vaak moeilijke personen want ze wonen niet voor niets begeleid natuurlijk. Maar ja 2 GGZ medewerkers in korte tijd is wel heftig.
Maar ja het schijnt tegenwoordig schering en inslag te zijn.
 
Nog wat ziekjes maar we kunnen twente niet in de steek laten, dus zo maar op naar het stadion
Hmmm.... Nu komt bij mij toch het vermoeden op dat je geen echte supporter bent. Even gauw het hele stadion aansteken zodat FC Twente geen support meer krijgt en de opponent wint. :):);)
 
Ja hier gebeurt dat ook maar ja dit is een stad die vele malen groter is en daar is het 2x een GGZ medewerker en dat valt wel op. Maar ja elk slachtoffer is er een teveel.
Hier in de stad is het vaker schering en inslag hoor maar ja met een studentenstad en een centrum waar men veel stapt heb je dat. Ik zou in het weekend ook niet graag s avonds in de peperstraat komen.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavond Albert.
Het ligt nooit aan de grootte van een plaats. En ook niet aan het stappen van veel of wat minder publiek. Wel van een aantal idioten die alleen buiten de deur gaan met een mes of een ander wapen op zak. En die wanneer ze gepakt en gefouilleerd worden weer weggestuurd worden met een flinke foei! Want er is toch (nog) niets gebeurd? Het kan ook niet anders want Politie mensen én bewakers in gevangenissen zijn voor een deel wegbezuinigd dus sluiten we mensen niet meer op. In Nederland is het enige waar men wél oplet zijn te hoogtes van snelheidsboetes! Weten jullie nog onder welke partij justitie al jaren valt?
 
Laatst in Geleen een incident en nu in Heerlen. Fijne omgeving zeg:cry:

Middag allemaal.
Hier zijn dat soort zaken nog nieuws.

Daar boven is het standaard. ;)
 
Hmmm.... Nu komt bij mij toch het vermoeden op dat je geen echte supporter bent. Even gauw het hele stadion aansteken zodat FC Twente geen support meer krijgt en de opponent wint. :):);)
Hahaha zou het?! :DD
 
Ik
Nou 2x in zo n korte tijd noem ik ook standaard op zo weinig inwoners hoor;)

Moge allemaal.
Ik weet niet waar jij die 2x vandaan haalt. Want volgens mij gaat het om dezelfde persoon.
1e artikel dat het is gebeurt en 2e artikel dat de beste persoon is overleden.

Maar goed, het blijft triest.

Zelf heb ik het idee dat de media ergens een vergrootglas op wil leggen.
Alleen is mij niet duidelijk welke kant ze de opini heen willen hebben.

Willen ze deze regio een slechte naam bezorgen, dat iedereen maar onder zee niveau gaat wonen?

Of willen ze aantonen dat er meer in deze regio geinvesteerd moet worden ivm leegloop.
Doordat de overheid geen beleid voert. En alle bedrijven perse in de randstad moeten zitten.

De randstad staat over 100 jaar onder water. Dus misschien handig om daar nu alvast eens over na te denken.
 
Ik weet niet waar jij die 2x vandaan haalt. Want volgens mij gaat het om dezelfde persoon.
1e artikel dat het is gebeurt en 2e artikel dat de beste persoon is overleden.
Nee ik weet uit betrouwbare bron dat de eerste een man was en die woont onder of boven lid Gini en dat is al weken geleden. De laatste is vrij recent neergestoken.

Moge allemaal.
 

Hier betreft het een vrouw en de eerste was een man.

dit is de eerste die onder een lid van het forum woonde (waar het dan plaatsvond):
 

Terug
Bovenaan