Goeden Dag Topic


Nou hier valt de eerste flinke bui al.
 
Moge Corne.
 
Goedemorgen. Lekker thuiswerk dagje in de tuin
 
Goede morgen ☀️ en:koffie: prima combinatie ;)
 
Goedemorgen. Lekker thuiswerk dagje in de tuin
Nou hier heeft het flink geregend dus alles kletsnat en niet ideaal om iets te doen in de tuin.

Moge Lissa en Jaap.
 
Het is nog vroeg maar ja op 1 mei kan ik alvast zeggen middag allemaal.
 
Vandaag ben ik met mevrouw naar de Aldi geweest. Ze hebben een nieuwe winkel geopend en mijn lief vroeg of ik deze ook niet ook wilde bekijken. Wanneer je taal van de dames goed kent en waar ik al een lange tijd ervaring mee heb opgedaan weet je dat dit betekend dat je naar de Aldi gaat. In de winkel poogde ik door telkens benodigdheden aan te dragen hulp te bieden. Dit bleek geen succes. Het aandragen moest zich beperken tot die zaken waar zij alleen de kennis van en voor had. Toen wij thuiskwamen meende mijn lief dat mijn moeite weinig zinvol is gebleken. "Je had net zo goed niet mee kunnen gaan", vertelde ze me nog. Wij zijn het soms echt wel met elkaar eens, hoor!
 
Middag Ben en winkelen met een vrouw is vaak zeer belastend want ze staan om de meter stil en je komt er vaak met meer uit dan je lief is en daarom doe ik de boodschappen hier;)
 
Nou ik ga nog even aan de wandel met de viervoeter en zeg dus alvast avond allemaal.
 
Goedenavond.
 
Avond, lekker weertje om te wandelen, maar na terugkomst is het zweten bij de cooling down,
 
Avond heren.
 
Avond! Nog heeerlijk in de tuin
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen.

Ja jet warme weer is weer even wennen. De stap is ineens ook wel heel groot.
Vorige week nog paar keer de verwarming aan, en gisteren zou je bijna de airco aanzetten.

Heb toch maar even de zomer dekbedden opgezocht. Dat scheelt al een heel stuk.
 
Moge Marcel en vandaag wordt het hier 27 graden las ik en morgen iets van 15 dus dat gaat dan alweer de goede kant op;)
 
Btw, 17 graden morgen en geen 15 en dan de komende 2 weken ook 17-18 graden en dat is prima tot de Kerst:ROFLMAO:
 
Dan komen de ijscoheiligen. ;):D
O ja dat was ik al vergeten en mooi dat je mij eraan herinnerd. Als je het goed vindt dan wacht ik op ze op de 5e tak rechts, 2e boom:):)
 
Moge Corne.
 
Morgen!
 
Moge Lissa.
 
Goedemorgen :koffie:in de☀️
 
Moge Jaap en geniet er nog maar ff van want na vandaag is het feest weer voorbij.
 
Middag allemaal.
 

Terug
Bovenaan