Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag

Buren wonen er sinds 1975 en dit is de 2e keer. Eerste keer was in 2021. Toen stond er 10 cm water binnen.
Dus ik zie een trend.
Ja gezien de extremen die we steeds vaker meemaken zal dat ook een trend zijn.
 
Middag, aquarium en terraria onderhoud klaar. Nu niks meer. Contact gehad met electronicawinkel. Hebben een platenspeler in bestelling voor de zoon, vanavond zn verjaardag vieren. Maar helaas niet binnen nog. Moet ie nog maar even geduld hebben.
 
Middag Albert en alvast veel plezier vanavond. De platenspeler is er nog niet maar ik denk dat jij vast wel een mooi stuk geluid kan voorbrengen met je stem ter compensatie;)
Overigens worden platenspelers nog weinig verkocht denk ik.
 
Middag Albert en alvast veel plezier vanavond. De platenspeler is er nog niet maar ik denk dat jij vast wel een mooi stuk geluid kan voorbrengen met je stem ter compensatie;)
Overigens worden platenspelers nog weinig verkocht denk ik.
Middag JT,

Nee hoor, vinyl is juist weer in opkomst. Ik heb nog een hele rits LP’s en 12 inch singles staan zelfs.
 
Overigens worden platenspelers nog weinig verkocht denk ik.
Ik heb het idee dat er meer en meer vinyl verkocht wordt.
In Sittard ligt ook al tientallen jaren Music Machine. Het is een erg grote zaak die oa meter aan meter vol ligt met vinyl.

Ik haal er vaker pakketjes op. Alleen al door de muziek die ze op hebben staan plezier er binnen te lopen.
 
Middag Nicole en ja die zaken hebben we hier ook nog met bakken vol lp s en singles. Ik kom er vaak langs maar zie vaak van die hippie achtige types naar binnen gaan alhoewel ze niet allemaal zo zijn.
Veel verzamelen denk ik ook dat oude spul.

Het zal best in opkomst zijn zoals wel meer dingen van vroeger af en toe weer de kop opsteken maar het zal nooit de moderne muziek meer overnemen. Het is denk ik meer een bepaalde groep die er interesse in heeft en de rest luistert denk ik digitaal. Maar ja behalve op YT luister ik geen muziek en hou me er niet zo mee bezig.

 
Het zal best in opkomst zijn
Wellicht in opkomst maar het feit dat deze zaak al tientallen jaren bestaansrecht heeft zegt mij dat het meer is dan een hype. Het ligt op een top locate. Meters van het marktplein, oude hartje van de stad, waar de panden ontzetten duur zijn.
Blijkbaar genoeg omzet om dit te kunnen bekostingen, naast het salaris van werknemers.
 
Wellicht in opkomst maar het feit dat deze zaak al tientallen jaren bestaansrecht heeft zegt mij dat het meer is dan een hype.
Zoiets gaat er nooit helemaal uit denk ik. Net als met oude games van bv de gameboy en daarvoor zit er hier ook apart een zaak. Daar koop je geen moderne schijfjes maar enkel dat soort oude spelletjes en zolang daar een kleine markt voor is schijnt het uit te kunnen.
Maar ja cd en vinyl zijn een klein deel van de muziekmarkt en zal opleven en weer inzakken en dat gaat zo door denk ik. Ik vermoed dat de jeugd van tegenwoordig niet zoveel interesse heeft in lp s of gameboygames.
 
Vanmiddag kwam mn ega erachter dat we schade aan de Mokka hebben. Vermoedelijk iemand met een fiets tegen aan geknalt. Stond geparkeerd aan de weg hier in de parkeervakken Geen briefje oid achtergelaten natuurlijk. Gelukkig all-risk verzekerd en €100,== eigen risico. Gelijk aangegeven bij verzekering en werd half uurtje later al gebeld door Schadeherstelbedrijf, even naartoe gereden en taxatie laten doen. Duur grapje zo’n klein deukie. Bijna €3000,- Onderdelen vervangen, repareren etc. 2 dagen mee bezig.
IMG_6053.jpeg
 
Goed dat je verzekerd bent Albert en ze zijn wel langer bezig met het herstel dan het veroorzaken van de schade denk ik;)
Tja 3000 is inderdaad erg duur maar ja ze weten van prijzen. Een buurman hier heeft een scoot met 2 metalen voetplankjes die best klein zijn en daar was de lak van beschadigd.
Hij gaat heem om te vragen wat dat kost en die even spuiten kost 400 euro dus ja de buurman was heel snel weer weg daar.
Dan praat je over 2 voetenplankjes van 10x25 cm die ze zo kunnen losklikken en behandelen.
Ik dacht dat alleen een huisarts en notaris duur waren:DD
 
Avond allemaal.
 
Avond!
 
Goedenavond.

Alles is duur tegenwoordig. Maar gelukkig was de benzine bij de zuiderburen wat goedkoper. Even 50 liter getankt voor 1,70 per liter.
 
Avond Lissa en Marcel.
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen, hier een fijn zonnetje.
 
Moge Nathalie en hier ook zonnig.
 
Goedemorgen.

Hier is het nog bewolkt.
 
Moge Marcel en hier een blauwe lucht en flink zonnig dus.
 
Morgen! Hier ook een strak blauwe lucht en een zonnetje
 
Moge Lissa.
 
Goede morgen eerst :koffie: dat de stofzuiger door het huis heen jagen was draait ook inmiddels en dat bij een lekkere ☀️ temp niet zo idioot als donderdag
 
Moge Jaap en inderdaad prima te doen zo ipv die rot warmte hoor.

Hier even het restant kibbeling opeten wat ik net heb opgehaald dus ik zeg ook gelijk maar fijne middag allemaal.
 
Mogge, beetje bezig met van alles. Eerst naar Hardenberg voor wat hobbyzaken en tuinplanten,wel tussendoor een bak koffie op een terrasje in de zon. Wilde bij tuincentrum ook zuurstofplanten halen voor in het vijvertje, helaas hadden ze daar niet.
Dan maar ff naar de Intra straks.
Eind van de middag nog naar een verjaardag van mn zwager gecombineerd met een nicht van ons. Hier in t dorp dus lekker wandelend er naartoe.
 
Ik wens je een leuke middag toe Albert en van harte met de jarigen daar.
 
Middag, net vlaai gehaald voor m'n verjaardag en andere boodschappen voor de visite vanmiddag en vanavond.:)
Een voorzichtig zonnetje erbij, kunnen we straks in de serre zitten lekker warm.:cool:
 
Middag Lex en nogmaals van harte en ik hoop dat je ook slagroomvlaai voor me hebt opgehaald:ROFLMAO:
 
Mijn tablet was te vol en nou kan ik dit forum nog maar klein bekijken op de smartphone, dus dat doe dan ook niet vaak meer.
 
Middag, net vlaai gehaald voor m'n verjaardag en andere boodschappen voor de visite vanmiddag en vanavond.:)
Een voorzichtig zonnetje erbij, kunnen we straks in de serre zitten lekker warm.:cool:
Gefeliciteerd! Geniet ervan vandaag
 
Mijn tablet was te vol en nou kan ik dit forum nog maar klein bekijken op de smartphone, dus dat doe dan ook niet vaak meer.
Schud die tablet even leeg boven de kliko want veel zal overbodig zijn Edwin;)

Nou de zon is hier ook weg maar het is wel droog.
 
@Anderen ook bedankt voor de felicitaties !;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan