Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
@Lex
Van harte proficiat! Geniet van de vlaai. Dat doe ik hier ook!;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex
Vanmorgen even een rondje gelopen.
De waterbuffers hier in de omgeving staan droog. Dus het water is goed weggetrokken.
Wel veel modder van het land gekomen. Boeren waren net klaar met ploegen. Hopelijk zat het zaaigoed er nog niet in.

Vanmiddag naar Hornbach geweest voor wat spullen voor de tuin. Maar het ging steeds regenen, dus dat ga ik morgen doen.
Heb dan maar het aquarium ververst.
 
Middag Marcel en hier was het een droge dag maar ja de laatste uren wel zonder de zon.
 
Productief dagje vandaag. Extra waterwissel gedaan in de bak, naar de vuilstort geweest, in de tuin bezig geweest, boodschappen gedaan en met de auto door de wasstraat geweest. Nu even op de bank en straks maar eens koken
 
Avond allemaal.
 
Goedenavond
 
Avond Marjan.
 
Avond!
 
Avond Lissa en Ben.
 
Avond, weer terug vd verjaardag. Ruim voor 8uur. Om 2 minuten stil te kunnen zijn uit respect.
 
Avond Albert.
 
Nou morgen kunnen ze weer feestvieren door het land. Hopen dat het weer meewerkt.
 
Morgen richting alkmaar voor 3 belangrijke punten :DD⚽🔴
 
Moge allemaal.
 
Goedemorgen John, ik draai me nog wel even om.
 
Moge Nathalie en ik geef je gelijk hoor. Al was het om half 6 wel lekker buiten om een stukje te wandelen.
 
Moge Corne en hier regent het tot een uur of 12 en dan zal de zon erbij komen. Geluk voor de festivals lijkt het.
 
Moge Marcel en hier zal het na 12 uur zonnig zijn dus onze buien zijn dan rond die tijd bij Heerlen gearriveerd:DD;)
 
Moge Marcel en hier zal het na 12 uur zonnig zijn dus onze buien zijn dan rond die tijd bij Heerlen gearriveerd:DD;)
Ik hoop het niet. Wil wat in de tuin gaan doen.

En we hebben hier wel weer genoeg regen gehad.
 
Ja ik wilde grasmaaien maar ja dat gaat nu niet met die natte bende. Niet dat ik dat erg vindt hoor:DD
 
Moge Albert.
 
Goedemorgen
 
Bevrijdingsdag. Een feestdag. Dat is kennelijk nog niet door gedrongen in ons dorp want er gebeurd niets opmerkelijks. Mijn groet daarentegen mag wel opgemerkt worden: Goedendag allemaal!
 
Moge Lissa en Ben.

Tja hier in de buurt is ook niks te beleven Ben maar elders zou een bevrijdingsfestival zijn. Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat daar zelfs leden van hier aanwezig zullen zijn dus het is beter als ik dan maar ver uit de buurt blijf;)
 
Middag allemaal en de zon lijkt te winnen vanmiddag.
 
Nou onderweg naar alkmaar is het bewolkt. Laten we hopen dat dit geen voorbode is voor de wedstrijd :juggle:
 
Hier is de zon er eindelijk bij na uren regen Lissa.
 
Middag
nog droog hier mag ook wel was hangt buiten
zo watermeter stand door gegeven valt mee 7 m3 minder als vorig jaar
een gedoe altijd watermeter zit in de kruipruimte hier :stom:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan