Avond Marcel en Albert.
Robertville zijn we eergisteren geweest. De stuwdam bekeken en een hele mooie tocht gelopen. Over lang ‘kliffen’ en door het dal van de Warche.Bekende omgeving. Zwager en zn gezin gaat al jaren naar omgeving Robertville in een vakantiehuis midden in het bos. Tussen Weismes en Robertville in. Heel stil plekje wat je niet vindt zonder goede instructie. Pal aan een ravijn
Robertville zijn we eergisteren geweest. De stuwdam bekeken en een hele mooie tocht gelopen. Over lang ‘kliffen’ en door het dal van de Warche.
Echte natuurbeleving. Waar we zeker nog vaker heen gaan.
En voor ons nu op steenworp afstand.
Trouwens jij houd van vissen. Wij hebben vandaag echt joekels van vissen gezien in een arm van het meer.
Aan de oevers waren ze aan het ‘worstelen’ wat dus het nodige geklots teweeg bracht. Daarom wekte het ook onze aandacht.
Maar wat voor vis zou dat zijn??
Vissoorten | Het meer herbergt een groot aantal soorten, waarvan blankvoorn, brasem, baars, meest voorkomend zijn. Verder regenboogforellen, snoekbaarzen en snoeken. Er zijn geregeld visuitzettingen (jaarlijks). |
Ze hadden van mij de pot op gekund Stefan.En we MOETEN gaan stemmen in Belgie altijd weer fijn ergens toe verplicht worden 🤔
Nou ja verplicht. Opkomst is meestal onder 90%. Dus er komen er toch nog wel een aantal onderuit.En we MOETEN gaan stemmen in Belgie altijd weer fijn ergens toe verplicht worden 🤔
klopt er staat een vervolging op en vorige maal zijn er voor het EERST enkele mensen veroordeeld omdat ze niet zijn komen opdagen .Nou ja verplicht. Opkomst is meestal onder 90%. Dus er komen er toch nog wel een aantal onderuit.
Ja het is en blijft altijd druk hier in de binnenstad met al die studenten en daklozen en om de haverklap gaat er iets mis. Dat was al zo toen ik jong was en daarom ben ik ook nooit wezen stappen in het centrum hier.Goedemorgen.
Het is ook altijd raak daar.
https://nos.nl/artikel/2523737-zwaargewonde-bij-schietpartij-in-centrum-groningen
dat is ergens voor oktober hoor , maar ik ga toch wel gaan stemmenIn Vlaanderen is stemmen niet meer verplicht voor gemeente en provincie als het goed is.
Was paar jaar geleden in Amersfoort op markt daar bij ' de Beren ' en ernaast was een tentenkamp . Ik dacht eerst is iets voor in de zomer maar schijnen echt mensen te wonen zomer / winter .Ja het is en blijft altijd druk hier in de binnenstad met al die studenten en daklozen en om de haverklap gaat er iets mis. Dat was al zo toen ik jong was en daarom ben ik ook nooit wezen stappen in het centrum hier.
Dat zal vast in andere grote steden niet anders zijn maar ja het maakt het er niet leuker op.
Nou ja als je gaat stemmen kun je ook wel aanbieden om stemmen te tellen🤣🤣dat is ergens voor oktober hoor , maar ik ga toch wel gaan stemmen
Nou, van mij mag het vanaf vandaag tot november droog en lekker 25+ worden..🙂🙂Middag Albert en morgen verwachten ze hier 13 graden. Tja echt warm is dat niet maar toch beter dan 28 of hoger😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.