Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bekende omgeving. Zwager en zn gezin gaat al jaren naar omgeving Robertville in een vakantiehuis midden in het bos. Tussen Weismes en Robertville in. Heel stil plekje wat je niet vindt zonder goede instructie. Pal aan een ravijn
Robertville zijn we eergisteren geweest. De stuwdam bekeken en een hele mooie tocht gelopen. Over lang ‘kliffen’ en door het dal van de Warche.
Echte natuurbeleving. Waar we zeker nog vaker heen gaan.
En voor ons nu op steenworp afstand.

Trouwens jij houd van vissen. Wij hebben vandaag echt joekels van vissen gezien in een arm van het meer.
Aan de oevers waren ze aan het ‘worstelen’ wat dus het nodige geklots teweeg bracht. Daarom wekte het ook onze aandacht.
Maar wat voor vis zou dat zijn??
 
Robertville zijn we eergisteren geweest. De stuwdam bekeken en een hele mooie tocht gelopen. Over lang ‘kliffen’ en door het dal van de Warche.
Echte natuurbeleving. Waar we zeker nog vaker heen gaan.
En voor ons nu op steenworp afstand.

Trouwens jij houd van vissen. Wij hebben vandaag echt joekels van vissen gezien in een arm van het meer.
Aan de oevers waren ze aan het ‘worstelen’ wat dus het nodige geklots teweeg bracht. Daarom wekte het ook onze aandacht.
Maar wat voor vis zou dat zijn??

Vissoorten​
Het meer herbergt een groot aantal soorten, waarvan blankvoorn, brasem, baars, meest voorkomend zijn. Verder regenboogforellen, snoekbaarzen en snoeken.
Er zijn geregeld visuitzettingen (jaarlijks).​
 
Avond! Collega net langs geweest om wat garnalen op te halen. Weer iemand de hobby ingelokt :DD
 
Goedemorgen allemaal.
 
Goedemorgen
 
Goedemorgen deze zonnige ZONdag. 😎
 
En we MOETEN gaan stemmen in Belgie altijd weer fijn ergens toe verplicht worden 🤔
 
En we MOETEN gaan stemmen in Belgie altijd weer fijn ergens toe verplicht worden 🤔
Ze hadden van mij de pot op gekund Stefan.

Moge binnenkomers.
 
Dan kreeg ik nog voor de vijfde maal een oproepingsbrief om mee te helpen in een kies of telbureau . Nu met een beetje valsspelen ben ik er wel vanaf geraakt maar komt er anders ook nog bij
 
Moest gaan tellen en zitten daar dan van iedere partij controleurs om toe te kijken als alles correct verloopt . Ik maakte een opmerking dat ik eigenlijk wel iets beters te doen had op zondagnamiddag dan stemmen te tellen . Die man zei dat ik niet mocht klagen dat ik daarvoor betaald werd . 12.5 € voor 5 a 6 uur te werken . Ik heb hem direct uitgenodigd om iedere week 5 a 6 uur in mijn tuin te komen werken voor 12.5 € . De beste man is nooit komen opdagen .
 
  • Leuk
Waarderingen: frog
Haha, die 12,50 ben je al kwijt aan slijtage van banden:DD:DD.
 
Ja die politiekers zijn dan nog trots om te zeggen je krijgt er ook iets voor mens werkt 50 uur per week en mag in weekend ook nog eens 6 uur opofferen voor die heren .
 
En we MOETEN gaan stemmen in Belgie altijd weer fijn ergens toe verplicht worden 🤔
Nou ja verplicht. Opkomst is meestal onder 90%. Dus er komen er toch nog wel een aantal onderuit.
 
Nou ja verplicht. Opkomst is meestal onder 90%. Dus er komen er toch nog wel een aantal onderuit.
klopt er staat een vervolging op en vorige maal zijn er voor het EERST enkele mensen veroordeeld omdat ze niet zijn komen opdagen .
 
Ja het is en blijft altijd druk hier in de binnenstad met al die studenten en daklozen en om de haverklap gaat er iets mis. Dat was al zo toen ik jong was en daarom ben ik ook nooit wezen stappen in het centrum hier.
Dat zal vast in andere grote steden niet anders zijn maar ja het maakt het er niet leuker op.
 
In Vlaanderen is stemmen niet meer verplicht voor gemeente en provincie als het goed is.
 
Goede morgen :koffie: ☀️
 
Goedemorgen!
 
Moge binnenkomers.
 
Ja het is en blijft altijd druk hier in de binnenstad met al die studenten en daklozen en om de haverklap gaat er iets mis. Dat was al zo toen ik jong was en daarom ben ik ook nooit wezen stappen in het centrum hier.
Dat zal vast in andere grote steden niet anders zijn maar ja het maakt het er niet leuker op.
Was paar jaar geleden in Amersfoort op markt daar bij ' de Beren ' en ernaast was een tentenkamp . Ik dacht eerst is iets voor in de zomer maar schijnen echt mensen te wonen zomer / winter .
 
Middag allemaal.
 
Smiddags, afgezien van een stevige bries is het uit de wind best lekker.
Morgen spiegelt ons heel wat anders voor. Tijd voor winterjas en trui?
 
Middag Albert en morgen verwachten ze hier 13 graden. Tja echt warm is dat niet maar toch beter dan 28 of hoger😉
 
Middag Albert en morgen verwachten ze hier 13 graden. Tja echt warm is dat niet maar toch beter dan 28 of hoger😉
Nou, van mij mag het vanaf vandaag tot november droog en lekker 25+ worden..🙂🙂
 
Mag van mij dan 3 graden koeler blijven met max 22 graden. Maar ja als het zo doorgaat als nu komen we wel aan de 25+ maar dan in de hoeveelheid regen🤣🤣
 
Nou ik wens iedereen een goedenavond.
 
Avond! Vandaag nog wat vakantie inkopen gedaan. Nog 1,5 week, ik kan niet wachten 😎
 
Avond Lissa en waar gaat de reis heen als ik vragen mag?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan