Moge Thijs en ben je je zwemband niet vergeten 😉
Die heb ik niet nodig, draag al een kleine bij meMoge Thijs en ben je je zwemband niet vergeten 😉
Ja hier is het nog rustig maar ja dat is het hier altijd wel. We zitten hier halverwege de schoolvakantie dus er zijn veel mensen nog weg.Goedemorgen, nog op de valreep.
De bouwvak is afgelopen, dat is wel te horen hier in de straat. Ik begrijp dat die mensen moeten werken maar gloeiende, wat een herrie na 3 weken rust. Vuurwerk is er niets bij.
Ik geloof dat het december jl was toen de eerste werkzaamheden aan de weg begonnen. Ze zijn nog niet klaar. Ik ben er zelf onderhand wel klaar mee 😉Ja hier is het nog rustig maar ja dat is het hier altijd wel. We zitten hier halverwege de schoolvakantie dus er zijn veel mensen nog weg.
Het schiet aan mijn kant van de straat nou al goed op hoor maar geen idee hoe lang ze nog nodig hebben.Ja veel projecten vallen veel duurder uit dan gepland en komen niet op tijd klaar. Maar ja je moet maar hopen dat het snel achter de rug is.
Hahahaha, dan moet ik eerst gebarentaal leren, want de kanjers die nu in deze hitte staan te werken spreken nagenoeg allemaal geen Nederlands.Misschien elke dag een keer of 8 langs ze lopen en vragen of het al bijna klaar is. Dan worden ze flauw van je dat ze wat harder gaan doorwerken.
Dacht dat Limburgers wel Nederlands konden verstaan 😆 😆 😆Hahahaha, dan moet ik eerst gebarentaal leren, want de kanjers die nu in deze hitte staan te werken spreken nagenoeg allemaal geen Nederlands.
You got me!Dacht dat Limburgers wel Nederlands konden verstaan 😆 😆 😆
Jullie willen in de stad wonen…. Daar is het altijd een paar graden warmer in de zon door de bebouwing enzo, en vooral het ontbreken van veel groen.En ja over een uur tikken we de 31 graden aan. Niet te doen dit weer maar ja na morgen klappen we terug naar een lekkere 22-23 graden met af en toe wat regen.
T wordt er bijna weer tijd voor.. alarmklok al gezet @jessicapilonDe wijzen kwamen en komen uit het oosten...
Nu heb ik een vrouw die ook wat...ach laat ook maar.Middag Zojuist na werktijd de auto weer gehaald bij het schadeherstelbedrijf. Ziet er weer als nieuw uit. En dat voor €100,- Leve de verzekering EN de 44 schadevrije jaren.
O jee met deze warmte moeten we geen gezeur hebben dus ik open snel een nieuw GDT 😉T wordt er bijna weer tijd voor.. alarmklok al gezet @jessicapilon
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.