Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Thijs en ben je je zwemband niet vergeten 😉

Moge Lex en inderdaad is het al warm en het wordt nog warmer. Tijd voor een regendansje denk ik.

Goedemorgen, nog op de valreep.

De bouwvak is afgelopen, dat is wel te horen hier in de straat. Ik begrijp dat die mensen moeten werken maar gloeiende, wat een herrie na 3 weken rust. Vuurwerk is er niets bij.

Binnenkort wordt de uitslag van een voetbalwedstrijd bepaald door het aantal schoten op het doel. Beetje raar dat de medaillelijst van de OS bepaald wordt door het aantal gouden medailles en niet door het totaal aantal.
Nu staat Nederland zesde terwijl er landen onderstaan die veel meer medailles hebben. Blijf dit een rare manier vinden om zo n lijst te publiceren maar goed wie ben ik.
https://www.nu.nl/olympische-spelen...lespiegel-nooit-verwacht-geweldig-gedaan.html

Goedemorgen, nog op de valreep.

De bouwvak is afgelopen, dat is wel te horen hier in de straat. Ik begrijp dat die mensen moeten werken maar gloeiende, wat een herrie na 3 weken rust. Vuurwerk is er niets bij.
Ja hier is het nog rustig maar ja dat is het hier altijd wel. We zitten hier halverwege de schoolvakantie dus er zijn veel mensen nog weg.

Middag. De eerste halve werkdag is alweer voorbij. Even broodje en wat drinken en dan tot half 3 buffelen en daarna lekker op fietsie noar huus.

Ja hier is het nog rustig maar ja dat is het hier altijd wel. We zitten hier halverwege de schoolvakantie dus er zijn veel mensen nog weg.
Ik geloof dat het december jl was toen de eerste werkzaamheden aan de weg begonnen. Ze zijn nog niet klaar. Ik ben er zelf onderhand wel klaar mee 😉

Geen idee hoe lang het nog gaat duren. Ik geloof dat het voor de bouwvak af had moeten zijn

Ja veel projecten vallen veel duurder uit dan gepland en komen niet op tijd klaar. Maar ja je moet maar hopen dat het snel achter de rug is.

Ja veel projecten vallen veel duurder uit dan gepland en komen niet op tijd klaar. Maar ja je moet maar hopen dat het snel achter de rug is.
Het schiet aan mijn kant van de straat nou al goed op hoor maar geen idee hoe lang ze nog nodig hebben.
We zouden vandaag weer een bewonersbrief krijgen maar die heb ik nog niet.

Misschien elke dag een keer of 8 langs ze lopen en vragen of het al bijna klaar is. Dan worden ze flauw van je dat ze wat harder gaan doorwerken.

Misschien elke dag een keer of 8 langs ze lopen en vragen of het al bijna klaar is. Dan worden ze flauw van je dat ze wat harder gaan doorwerken.
Hahahaha, dan moet ik eerst gebarentaal leren, want de kanjers die nu in deze hitte staan te werken spreken nagenoeg allemaal geen Nederlands.

Hahahaha, dan moet ik eerst gebarentaal leren, want de kanjers die nu in deze hitte staan te werken spreken nagenoeg allemaal geen Nederlands.
Dacht dat Limburgers wel Nederlands konden verstaan 😆 😆 😆

Ach hier me de renovatie hetzelfde gehad hoor en verreweg de meeste bouwvakkers kwamen uit het Oostblok en begrepen je amper.
Die mensen werken voor weinig naar het schijnt.

En ja over een uur tikken we de 31 graden aan. Niet te doen dit weer maar ja na morgen klappen we terug naar een lekkere 22-23 graden met af en toe wat regen.

En ja over een uur tikken we de 31 graden aan. Niet te doen dit weer maar ja na morgen klappen we terug naar een lekkere 22-23 graden met af en toe wat regen.
Jullie willen in de stad wonen…. Daar is het altijd een paar graden warmer in de zon door de bebouwing enzo, en vooral het ontbreken van veel groen.

Het is hier maar 28.5 momenteel met een lekker briesje, was prima te doen op de fiets.
Hele dag op kantoor gezeten(zonder AIRCO, maar ik klaag nooit) om de mails van drammerige klanten te beantwoorden en digitale drukproeven te maken en te versturen.

IMG_3022.png

De naastgelegen ster flikkert hier behoorlijk warmte naar toe. Maar gelukkig bestaat er zoiets als schaduw. En wie zit nou juist daar? Oh ja, goedemiddag allemaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan