Moge Albert en heb je geen vrienden hier dan?Diepe rust? Half 7 al wakker, maar ga niet gelijk kijken of mn AF vriendinnen al wakker zijn…. 🙂
Rustig aan gedaan, auto door de wasstraat en verder nog niks gedaan.
Goedemorgen
Moge Albert en heb je geen vrienden hier dan?Diepe rust? Half 7 al wakker, maar ga niet gelijk kijken of mn AF vriendinnen al wakker zijn…. 🙂
Rustig aan gedaan, auto door de wasstraat en verder nog niks gedaan.
Goedemorgen
Kijk, Albert snspt em tenminste.Ik dacht meer aan een hogedrukhond…. 🙂
Nou dan ben jij waarschijnlijk nu zn enige AF vriend want hij schreef alleen vriendinnen te hebbenKijk, Albert snspt em tenminste.
Ja met dat pietlutten snap ik wel dat je alleen maar AF vriendinnen hebt
Nog ff en jij zegt om 8uur smorgens al avond…. Snap dat je bioklok in de war is als je om half 4 ofzo al uit je bed stapt….Ja met dat pietlutten snap ik wel dat je alleen maar AF vriendinnen hebt
Nou dan zeg ik voor jou apart alvast een goedemiddag want we hebben nog 6 minuten.
Ja rond 4 uur als ik opsta dan zeg ik al goedemorgen dus dan begint de middag ook wat eerder he 😎Nog ff en jij zegt om 8uur smorgens al avond…. Snap dat je bioklok in de war is als je om half 4 ofzo al uit je bed stapt….
😉😉
Middag John, ik zit idd nog in het wonderschone Vaassen. Ben vandaag vooral heel erg druk met niks doen. Heb je me erg gemist?Middag JW en ik dacht al waar zit hij nu weer. Bij een bezoek aan Vaassen weet je maar nooit he 😉
Een schande als je dat voor 17.20 zegt 😆 😆 😆Goedenavond (laat ik JP eens voor zijn)
Ja natuurlijk en ik heb nu nog medelijden ook met je want je zal het wel zwaar hebben daar😉Middag John, ik zit idd nog in het wonderschone Vaassen. Ben vandaag vooral heel erg druk met niks doen. Heb je me erg gemist?
Ben je al uitgefeest na de eerste overwinning van Grunn?Avond JW.
Haha, mn vader vertelde het maar ik volg ze bepaald niet. Maar ja tegen NAC was het dacht ik en dat was vorig jaar ook geen hoogvlieger en die speelden bijna de hele wedstrijd met 10.Ben je al uitgefeest na de eerste overwinning van Grunn?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.