Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Diepe rust? Half 7 al wakker, maar ga niet gelijk kijken of mn AF vriendinnen al wakker zijn…. 🙂
Rustig aan gedaan, auto door de wasstraat en verder nog niks gedaan.

Goedemorgen
Moge Albert en heb je geen vrienden hier dan? :DD :DD
 
Middag allemaal. Lekker zonnig met aardige wind en dus aangenaam.
 
Goedemorgen. 🙂
IMG_3021.jpeg
 
Ja met dat pietlutten snap ik wel dat je alleen maar AF vriendinnen hebt :DD :DD :pp

Nou dan zeg ik voor jou apart alvast een goedemiddag want we hebben nog 6 minuten.
Nog ff en jij zegt om 8uur smorgens al avond…. Snap dat je bioklok in de war is als je om half 4 ofzo al uit je bed stapt….
😉😉:sorry:
 
Nog ff en jij zegt om 8uur smorgens al avond…. Snap dat je bioklok in de war is als je om half 4 ofzo al uit je bed stapt….
😉😉:sorry:
Ja rond 4 uur als ik opsta dan zeg ik al goedemorgen dus dan begint de middag ook wat eerder he 😎
 
Middag. 😉

Zo even naar het noorden stomen, laatste keer regulier bezoek in het huis van mn schoonouders voor de verhuizing naar hun appartement.
 
Goede rit Albert naar het mooie Noorden.
 
Middag JW en ik dacht al waar zit hij nu weer. Bij een bezoek aan Vaassen weet je maar nooit he 😉
 
Goedenavond (laat ik JP eens voor zijn)

Voor de rest een goedemiddag.

Deze ochtend naar de vesderstuwdam geweest. Mooie wandeling gemaakt. En daarna een lekkere curryworst gegeten.
Op de terugweg nog even de duitse super bezocht.
 
Middag JW en ik dacht al waar zit hij nu weer. Bij een bezoek aan Vaassen weet je maar nooit he 😉
Middag John, ik zit idd nog in het wonderschone Vaassen. Ben vandaag vooral heel erg druk met niks doen. Heb je me erg gemist?:DD
 
Goedenavond (laat ik JP eens voor zijn)
Een schande als je dat voor 17.20 zegt 😆 😆 😆

Middag John, ik zit idd nog in het wonderschone Vaassen. Ben vandaag vooral heel erg druk met niks doen. Heb je me erg gemist?:DD
Ja natuurlijk en ik heb nu nog medelijden ook met je want je zal het wel zwaar hebben daar😉


Nou dan zeg ik maar middag binnenkomers.
 
Nog even en ik kan zeggen goedenavond allemaal 😆 😆 😆 😆 😆
 
Bij deze dus allemaal alvast een goedenavond.
 
Ben je al uitgefeest na de eerste overwinning van Grunn? :DD
Haha, mn vader vertelde het maar ik volg ze bepaald niet. Maar ja tegen NAC was het dacht ik en dat was vorig jaar ook geen hoogvlieger en die speelden bijna de hele wedstrijd met 10.
Heb de laaste dagen meet dames beach volleybal gekeken:deal:
 
Avond Hans en ik duik er zo in want ja rond 5 uur loop ik weer met de hond buiten morgenvroeg. Heerlijk rustig buiten en de vogels fluiten.
Kortom, slaap lekker en tot morgen.
 
Moge Hennie en het is nog lekker buiten maar de zon komt er al door.
 
Moge Jaap en je kan je opmaken voor een paar warme dagen maar goed daarna koelt het lekker af naar de 21 graden.
Dinsdag en woensdag weer een flinke plens regen om af te koelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: avond mark
      Terug
      Bovenaan