Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
O nog even 2 broodjes met een beefburger van de slager weggewerkt en dan even lekker op de bank ploffen.
 
Goeienavond. Drukke dag gehad met poetsen. Morgenavond komen vrienden uit Rotterdam voor een weekendje, ( doen ze elke 4-5 weken), dus moest boven het gastenverblijf weer in orde maken.😊
Dus nu lekker op de bank olympische spelen kijken.
 
Avond, uit gehobbiet voor vandaag, het begint vorm te krijgen. Nu lekker onderuit gezeten op de bank voor de tevee. Sporten dus.
 
Avond, hier nu in de serre buiten met een mok thee en een boek.
 
Heerlijk weer voor een fietstocht, tenminste hier. Aangename temperatuur, geen zonnetje en beetje wind. Geen zweetweer dus.
Nog wel een klein regenbuitje gehad. Maar dat stelde niet veel voor.
 
Moge Corne en hier lichte regen. Erg aangenaam na al die warmte overigens.
 
Mogge :koffie: op deze winderig, grijze, en wat natte laatste vakantiedag voor het weekend.
 
Morgen, eindelijk wat regen......goed voor de tuin, maar laat morgen de zon maar weer schijnen !
 
Morgen, eindelijk wat regen......goed voor de tuin, maar laat morgen de zon maar weer schijnen !
Helemaal mee eens. Dit grijze weer is niet bevorderlijk voor het humeur vd mens. 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex
Goedemorgen ⛅ en stevige bries hier
Nu eerst maar :koffie:
 
Goedemorgen.

Hier is het al zonnig en warm. En de komende dagen wordt het alleen maar warmer.
Maandag tropisch vochtig met 35 graden.
 
Moge heren en van mij mag de zon op vakantie gaan net als nu dus. Maandag en dinsdag erg warm maar eind van de week nog maar 21 graden dus het gaat dan weer de goede kant op.
 
Middag en ja, daar is die mooie zon weer. Dat was de regen voorlopig denk ik, hoop ik ook.
 
Vrees niet Albert want na dinsdag valt er elke dag weer aardig wat regen maar wel een lekkere temp van zo n 21-22 graden.
De regen laat zich nooit voorgoed verjagen 😉
 
Goedemiddag!! Weer even gepoetst, nu de begane grond, ben kapot! Maar de visite kan komen😂. Lijk wel gek, mijn huis is altijd vrij netjes, maar toch moet ik dat van mezelf.🙄
 
Goedemiddag!! Weer even gepoetst, nu de begane grond, ben kapot! Maar de visite kan komen😂. Lijk wel gek, mijn huis is altijd vrij netjes, maar toch moet ik dat van mezelf.🙄
Dat rare trekje heeft Jessica ook en dan zeg ik joh het is netjes maar nee hoor dat schijnt niet zo te zijn. Dan zeg ik de mensen komen niet om te kijken hoe het eruit ziet hoor maar ja dat kan ik net zo goed tegen de lantaarnpaal zeggen :DD :DD
 
Dat rare trekje heeft Jessica ook en dan zeg ik joh het is netjes maar nee hoor dat schijnt niet zo te zijn. Dan zeg ik de mensen komen niet om te kijken hoe het eruit ziet hoor maar ja dat kan ik net zo goed tegen de lantaarnpaal zeggen :DD :DD
Ik ben dus niet de enige met die afwijking!!🤣
 
Goedenavond.

Vanmiddag de oprit maar eens ontdaan van onkruid. Daarna ook even de gele vriend uitgelaten.
Alles is weer netjes.
 
Avond Marcel en leuk dat je nu ook een hondje hebt om uit te laten zeg :DD
 
Avond Albert en voor zo slaap lekker allemaal.
 
Goedemorgen! Kon weer eens niet meer slapen. Zit ik op de bank met 5 honden! Drie van mezelf en twee van mijn vrienden. Gezellig!😊
 
Moge Henny en echt een hondenboel dus.
 
Nou iedereen in diepe rust nog?
Hier zijn alle klusjes en verversingen klaar dus ik ga lekker rustig aan doen.
 
[QUOTE="jessicapilon, post: 2514523, member: 7954"
Het zijn niet allemaal vroege vogels.😊

Nou iedereen in diepe rust nog?
Hier zijn alle klusjes en verversingen klaar dus ik ga lekker rustig aan doen.
[/QUOTE]
 
Diepe rust? Half 7 al wakker, maar ga niet gelijk kijken of mn AF vriendinnen al wakker zijn…. 🙂
Rustig aan gedaan, auto door de wasstraat en verder nog niks gedaan.

Goedemorgen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: avond mark
      Terug
      Bovenaan