O nog even 2 broodjes met een beefburger van de slager weggewerkt en dan even lekker op de bank ploffen.
Nog wel een klein regenbuitje gehad. Maar dat stelde niet veel voor.Heerlijk weer voor een fietstocht, tenminste hier. Aangename temperatuur, geen zonnetje en beetje wind. Geen zweetweer dus.
Helemaal mee eens. Dit grijze weer is niet bevorderlijk voor het humeur vd mens. 😉Morgen, eindelijk wat regen......goed voor de tuin, maar laat morgen de zon maar weer schijnen !
Dat rare trekje heeft Jessica ook en dan zeg ik joh het is netjes maar nee hoor dat schijnt niet zo te zijn. Dan zeg ik de mensen komen niet om te kijken hoe het eruit ziet hoor maar ja dat kan ik net zo goed tegen de lantaarnpaal zeggenGoedemiddag!! Weer even gepoetst, nu de begane grond, ben kapot! Maar de visite kan komen😂. Lijk wel gek, mijn huis is altijd vrij netjes, maar toch moet ik dat van mezelf.🙄
Ik ben dus niet de enige met die afwijking!!🤣Dat rare trekje heeft Jessica ook en dan zeg ik joh het is netjes maar nee hoor dat schijnt niet zo te zijn. Dan zeg ik de mensen komen niet om te kijken hoe het eruit ziet hoor maar ja dat kan ik net zo goed tegen de lantaarnpaal zeggen
Nee duidelijk niet dus je kan met een gerust hart gaan slapen vanavondIk ben dus niet de enige met die afwijking!!🤣
Geel, dan denk ik aan een mooie gele labrador uit jachtlijnenAvond Marcel en leuk dat je nu ook een hondje hebt om uit te laten zeg
Ik neem niet aan dat ie met een kuiken aan de lijn gaat lopen 😆 😆Geel, dan denk ik aan een mooie gele labrador uit jachtlijnen
Avond Marcel en leuk dat je nu ook een hondje hebt om uit te laten zeg
Ik dacht meer aan een hogedrukhond…. 🙂Geel, dan denk ik aan een mooie gele labrador uit jachtlijnen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.