AquaJantje
Well-known member
Goedemorgen op deze met zon overgoten zondag
Welterusten en slaap lekker alvastAvond allemaal.
Ach echte topsporters komen goed voorbereid aan op de OS en herstellen vrij snel. In de Tour fietsen ze 3 weken elke dag een tering eind en dat is denk ik nog wel wat zwaarder.Mogge, wat een prestatie van die Sifan Nassan. 5000/10000km brons, en de Marathon lopen met goud. En dat in een weekje allemaal? Heel bijzonder mens.
Heb jij ff pech want ik wordt net wakker JW en wilde zo op de fiets springen om even langs Vaasen te gaan 😉Goedemiddag allemaal
Welterusten en slaap lekker alvast
In dat geval blijf ik nog ff in Vaassen. Wilde op tijd naar Enschede, maar als jij komt dan kan ik natuurlijk niet weggaanHeb jij ff pech want ik wordt net wakker JW en wilde zo op de fiets springen om even langs Vaasen te gaan 😉
Het is jammer dat je die tandem niet meer kon regelen want dan hadden we ook op de OS samen een gouden plak gehaaldIn dat geval blijf ik nog ff in Vaassen. Wilde op tijd naar Enschede, maar als jij komt dan kan ik natuurlijk niet weggaan
Doet niks af aan deze prestatie van haar.Ach echte topsporters komen goed voorbereid aan op de OS en herstellen vrij snel. In de Tour fietsen ze 3 weken elke dag een tering eind en dat is denk ik nog wel wat zwaarder.
Moge Hennie en het is nog lekker buiten maar de zon komt er al door.
Goed om te weten Henny want dat scheelt me weer een letter typenHet is nu bloedheet hier, blijf lekker bij de airco.
Ik heet trouwens Henny niet Hennie!😂
Dat is waar en ik doe het niet na maar voor topsporters is het denk ik niet zo bijzonder. Ik zou het geen 4,2 km volhouden laat staan 42.Doet niks af aan deze prestatie van haar.
Ik heb er gisteren nog eentje bij de fietsenboer gezien, slechts 250 euri voor een roestbruine tandemHet is jammer dat je die tandem niet meer kon regelen want dan hadden we ook op de OS samen een gouden plak gehaald
Btw, ik kan mn schoonmoeder wel even vragen of ze bij je op de koffie wel komen maar ik weet niet of je daar apart voor wil blijven😆😆
Kleur speelt geen rol want wij gaan samen toch zo hard dat de mensen niet kunnen vaststellen wat de kleur van de tandem isIk heb er gisteren nog eentje bij de fietsenboer gezien, slechts 250 euri voor een roestbruine tandem
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.