Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge JW en inderdaad loopt de zon van het dak af hier 😆
 
Avond Hans en het gaat weer warm worden vanmiddag dus zo de hond nog even uitlaten want met warmte heeft ie weinig zin om te lopen.
Nou ja zn baasje ook niet dus dat komt mij wel goed uit.
 
Mogge, wat een prestatie van die Sifan Nassan. 5000/10000km brons, en de Marathon lopen met goud. En dat in een weekje allemaal? Heel bijzonder mens.
 
GoedeMiddag. Bij afwezigheid van JP doe ik het maar ff om 12:04. 🙂
 
Mogge, wat een prestatie van die Sifan Nassan. 5000/10000km brons, en de Marathon lopen met goud. En dat in een weekje allemaal? Heel bijzonder mens.
Ach echte topsporters komen goed voorbereid aan op de OS en herstellen vrij snel. In de Tour fietsen ze 3 weken elke dag een tering eind en dat is denk ik nog wel wat zwaarder.
 
Heb jij ff pech want ik wordt net wakker JW en wilde zo op de fiets springen om even langs Vaasen te gaan 😉
In dat geval blijf ik nog ff in Vaassen. Wilde op tijd naar Enschede, maar als jij komt dan kan ik natuurlijk niet weggaan:DD
 
In dat geval blijf ik nog ff in Vaassen. Wilde op tijd naar Enschede, maar als jij komt dan kan ik natuurlijk niet weggaan:DD
Het is jammer dat je die tandem niet meer kon regelen want dan hadden we ook op de OS samen een gouden plak gehaald :DD :DD
Btw, ik kan mn schoonmoeder wel even vragen of ze bij je op de koffie wel komen maar ik weet niet of je daar apart voor wil blijven😆😆:pp
 
Ach echte topsporters komen goed voorbereid aan op de OS en herstellen vrij snel. In de Tour fietsen ze 3 weken elke dag een tering eind en dat is denk ik nog wel wat zwaarder.
Doet niks af aan deze prestatie van haar.
 
Het is nu bloedheet hier, blijf lekker bij de airco.
Ik heet trouwens Henny niet Hennie!😂
Goed om te weten Henny want dat scheelt me weer een letter typen:sorry:

Ja hier ook te warm in de zon en de komende 3 dagen duiken we maar de iglo in en wachten we op het eind van de week met verkoelende regen.

Doet niks af aan deze prestatie van haar.
Dat is waar en ik doe het niet na maar voor topsporters is het denk ik niet zo bijzonder. Ik zou het geen 4,2 km volhouden laat staan 42.
 
Middag, ff geknipt, geplakt en geschildert. Nu ff lekker buiten zitten onder het zonnescherm.
 

Grote nalatigheid van het baasje maar ja dat krijg je weer met die warmte. Morgen en dinsdag zullen de huisdieren ook niet weten waar ze het moeten zoeken maar ik beloof wat afkoeling en regen.
 
Het is jammer dat je die tandem niet meer kon regelen want dan hadden we ook op de OS samen een gouden plak gehaald :DD :DD
Ik heb er gisteren nog eentje bij de fietsenboer gezien, slechts 250 euri voor een roestbruine tandem :DD
Btw, ik kan mn schoonmoeder wel even vragen of ze bij je op de koffie wel komen maar ik weet niet of je daar apart voor wil blijven😆😆:pp

Uitnodigen mag altijd, maar of de deur open gedaan wordt durf ik niet te zeggen want ik zit inmiddels weer in Eanske😊
 
Ik heb er gisteren nog eentje bij de fietsenboer gezien, slechts 250 euri voor een roestbruine tandem
Kleur speelt geen rol want wij gaan samen toch zo hard dat de mensen niet kunnen vaststellen wat de kleur van de tandem is :DD :DD

Allemaal veel plezier morgen richting het Zuiden want er is alweer een waarschuwing afgegeven en het kan icm de luchtvochtigheid erg warm worden.

 
Hi John,

MIddagdutje is over, nu zien wat er hier verder gebeurt :')
 
Hij kan weer dus ik zeg alvast avond allemaal.
 
Avond, de broodtrommel weer gevuld. Morgen mogen we weer aan het werk na 3 weken vakantie.
En die vliegen altijd voorbij helaas.
 
Avond Albert en ja voor de kids zit de helft er ook alweer op. Nog even en de pepernoten liggen weer in de winkel.
 
Goedemorgen allemaal en het gaan 2 warme dagen worden. Ik ga nu nog even lekker met Sky wandelen want buiten is het nu heerlijk vertoeven.
 
Goeiemorgen! Was warm vannacht zeg. Mijn visite is weer naar huis en de bedden zijn weer verschoond voor de gasten die volgend weekend komen. Lijkt wel een B&B hier. Hou me lekker rustig vandaag.
 
Goedemorgen :petjeaf:
En weer een nieuwe werkweek die van start is gegaan. Gelukkig kan ik overmorgen al zeggen dat ik overmorgenavond weekend heb:DD
 
Moge JW. Morgen en vandaag echt warm maar vanaf woensdag flinke afkoeling met ook aardig wat regen dus we moeten even 2 dagen volhouden. Ik hoop dat we dan de echte warmte uitzwaaien voor dit jaar want de 22 graden daarna is een prima temp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: avond mark
      Terug
      Bovenaan