Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moi, hier bezig met de regenton leeg te laten lopen en schoon te maken. Over een week of 4 wordt ons terras vernieuwd dus moet er wat opgeruimd worden voor de stratenmakers.

En verder wat hobbyen denk ik. Het is bewolkt hier en lijkt wat regen aan te komen. Morgen maar weer een dagje op de fiets samen.
 
Hier af en toe al wat spetters Albert maar veel is het niet maar het voelt nog broeierig aan.
 
Wij hebben een lease hond. Tijdelijk, het bejaarde beest is van onze zoon en zijn vriendin. Die genieten van een vakantie met de kinderen. De hond kent een anderen tijdsindeling als het ook bejaarde edoch nog redelijk bruikbare stel waar hij dus nu huist. Hij wordt mij te vroeg wakker, op zich nog niet erg maar hij maakt dit kenbaar door te janken. En daar kan ik dan ook wel weer om janken. Overdag ligt hij in zijn zachte bedje of op onze bank waar ik dan weer niet op kan liggen om te werken aan, beter tegen, m'n vermoeidheid. Daarbij doet hij z'n ogen dicht hetgeen z'n z'n vroege opstaan deels verklaart. Nou ja, nog tot het einde van de week. Waarschijnlijk ga ik het mormel dan ook nog weer missen...

Niettemin wens ik jullie allemaal wel een fijne dag!
 
Hij wordt mij te vroeg wakker, op zich nog niet erg maar hij maakt dit kenbaar door te janken. En daar kan ik dan ook wel weer om janken.
Dan kun je dus mooi samen janken :DD :DD

Haha, die hond lijkt veel op onze Swiffer want daar loop ik ook al om 5 uur mee maar ja ik ben het gewend. Maar ik denk inderdaad dat je hem wel gaat missen Ben en vroeg opstaan is goed voor je ritme hoor😉


Middag alvast allemaal.
 
Dan kun je dus mooi samen janken :DD :DD

Haha, die hond lijkt veel op onze Swiffer want daar loop ik ook al om 5 uur mee maar ja ik ben het gewend. Maar ik denk inderdaad dat je hem wel gaat missen Ben en vroeg opstaan is goed voor je ritme hoor😉


Middag alvast allemaal.
Wij gaan om half 6, pluk de dag
 
Middag. Het houdt op met zachtjes regenen. Volgens mij zou deze bui vannacht vallen toch? Dus de fietstocht stellen we maar uit naar morgen.
 
Middag Albert en hier vielen een paar druppels maar dat was alles.
 
Goedemorgen! Vandaag eens uitgeslapen tot 8 uur! Gebeurt nooit.😊
 
Goedemorgen :koffie:
Zon lekker briesje en temperatuur ook top
Hier geen uitslapen was vroeg vandaag 6,45 uur
Een poezen beest moest naar de dierenarts
Om acht uur daar zijn.
Tja wat doe je dan als buurt vrijwilliger
Juist doe je gewoon.
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag allemaal
 
Middag. Fietstochtje over de grens gedaan in de buurt. Nu in Hardenberg een lunche en dan nog even een klein bezoekje doen en dan weer verder met het rondje
 
Middag. Fietstochtje over de grens gedaan in de buurt. Nu in Hardenberg een lunche en dan nog even een klein bezoekje doen en dan weer verder met het rondje
Heerlijk weer voor een fietstocht, tenminste hier. Aangename temperatuur, geen zonnetje en beetje wind. Geen zweetweer dus.
 
Middag Albert en Nicole en inderdaad prima weer met af en toe wat zon en 21 graden. Na het weekend 2 warme dagen maar dan weer snel terug naar 21 graden met af en toe wat regen en dat is ook prima weer.
 
Middag Jaap en het vrouwtje van de poes weer blij dus.
 
Ja John, ze verwachten hier maandag 32-34 graden. Echt teveel van het goede. Dat wordt een dag binnen zitten.
 
Mooi dat je dan je buur dan weer hebt kunnen helpen 👍
 
Ik zeg alvast avond allemaal en eet smakelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: avond mark
      Terug
      Bovenaan