Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond en eindelijk een JC schaal met veel goals en nogeens penaltys. Terechte winnaar denk ik en ook een keer weer een andere winnaar.
 
Avond en eindelijk een JC schaal met veel goals en nogeens penaltys. Terechte winnaar denk ik en ook een keer weer een andere winnaar.
Mwah. Terecht? Wellenreuter werd gespaard dat hij geen 2e gele kaart kreeg na de overtreding.. Al vondt ik de hele wedstrijd die Manschot zeer slecht fluiten. Voor de neutrale toeschouwer was het vooral leuk om te kijken. Verder onthoudt ik me van commentaar
 
Mwah. Terecht? Wellenreuter werd gespaard dat hij geen 2e gele kaart kreeg na de overtreding.. Al vondt ik de hele wedstrijd die Manschot zeer slecht fluiten. Voor de neutrale toeschouwer was het vooral leuk om te kijken. Verder onthoudt ik me van commentaar
Ach. De PSVer die de eerste penalty veroorzaakte kreeg ook geen gele kaart. Ik vond Manschot ook slecht fluiten.
Ben blij met het resultaat, dat wel. Ik woon dan in Limburg maar ben nog steeds lid van het Legioen.
 
Ach. De PSVer die de eerste penalty veroorzaakte kreeg ook geen gele kaart. Ik vond Manschot ook slecht fluiten.
Ben blij met het resultaat, dat wel. Ik woon dan in Limburg maar ben nog steeds lid van het Legioen.
Vreemdelingenlegioen? 😉 😉
 
Jullie slaan de plank volledig mis en er is maar 1 club goed en dat is Ajax:pp:pp:pp:pp
En ja, als jullie zeggen dat dit niet zo is en wil dat zeggen dat jullie geen verstand van voetbal hebben:DD:DD:DD😉
 
Jullie slaan de plank volledig mis en er is maar 1 club goed en dat is Ajax:pp:pp:pp:pp
En ja, als jullie zeggen dat dit niet zo is en wil dat zeggen dat jullie geen verstand van voetbal hebben:DD:DD:DD😉
Nou, je weet mijn kennis van voetbal….
Maar Ajax is toch een schoonmaakmiddel??
 
Goedemorgen, laatste week van de vakantie alweer en dus maar weer plannen maken voor een stedentrip ergens begin 2025.
Ontbijtje gehad, de ega een rondje hardlopen en ik zo aan de wandel naar de apotheek voor een nieuwe voorraad medicijnen.
En de rest vd dag nog niks op de agenda.
 
Moge Albert en ja vakantie gaat hard he. Kids hier hebben er ook alweer 2 weken opzitten.
 
 
Graaicultuur ten top.


Je bedrijf splitsen in 2 stukken, de een vette winst, de andere verlies (op papier).
En dan aankloppen voor extra geld….

Als je één bedrijf was gebleven, was er niks aan de hand. Maar ja, aandeelhouders zijn leegzuigers.

Privatiseren was het toverwoord. En als het slecht gaat, mag de belastingbetaler weer betalen.
Maar de winst zit bij de zakkenvullers (aandeelhouders).

En hoe lang blijven wij dit nog gedogen??
 
Avond Henny en ik ga nog maar een bakje yoghurtijs opentrekken denk ik.
 
Jullie slaan de plank volledig mis en er is maar 1 club goed en dat is Ajax:pp:pp:pp:pp
En ja, als jullie zeggen dat dit niet zo is en wil dat zeggen dat jullie geen verstand van voetbal hebben:DD:DD:DD😉
Dat is een gedachten gang die niet juist is. Want als er maar één club zou zijn dan waren ze meteen eerste en daarmee ook laatste in een competitie die dan geen competitie zou zijn. Ter correctie ook van zo'n foute gedachten gang is er een slimmerik geweest, niet in Groningen maar daar waar men wijzen vindt, die meerdere ploegen liet samenspelen in een poule die dan wel een competitie genoemd mag worden. Maar ondanks dit, en deze uitleg ten spijt, blijken er nog steeds mensen te zijn, zo blijkt nu, die denken dat er maar één club is. Misschien door het feit dat die club soms wel laatste is maar zelden eerste? Nou ja, ze kunnen zich dan troosten met het idee dat de helft van hun gedachten gang redelijk bij de werkelijkheid komt en dat wij geen verstand van voetbal hebben. Hetgeen overigens in mijn geval helemaal juist is... :engel::engel:😉
 
Avond, zojuist de race gezien bij het baanwielrennen van de dames. De dochter van mijn kapper doet ook weer mee.
 
Avond Albert en ik hoorde de woonplaats al noemen inderdaad.
 
Avond Ben en je hebt helemaal gelijk dat er niet 1 club is. Er zijn meerdere maar er is er maar 1 goede 😉
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: avond mark
      Terug
      Bovenaan