Moge binnenkomers.
Dat heb ik gemerkt, het heeft hier gisteren urenlang geregendMiddag JW. Ik denk dat je wat harder moet dansen want het is nog steeds droog. Ik ben al vanaf gister de benen onder mn lijf vandaan aan het dansen.
Die weergoden begrijpen dus niet waar ze de kraan moeten openzetten. Stelletje sukkels zegDat heb ik gemerkt, het heeft hier gisteren urenlang geregend
Avond Marcel.Goedenavond.
Hier is weer eens een mooie droge dag geworden. Met 25 graden was het aangenaam.
Hier staan de ac’s op drogen. Want 70+% is niet prettig.
Met al die zonnestroom zitten we tegenwoordig vaak op 240 volt.Mooi weer om zo een paar uur te hobbyen aan mn modelbouw.
En als t droog blijft eind vd dag gaan we de bbq/grill maar eens opwarmen op 220v
Fietsaccu’s even opgeladen. Morgen een fietstocht bij @benvo door het dorp. En woensdag een dagje Happen en Trappen rond het Zuidlaardermeer. Via Surprisefactory cadeautje van mn ega. Happenentrappen.nl
Fietsen met 5 tussenstops waar je bij elke stop een gerecht opgedient krijgt van koffie tot nagerecht.
En donderdag verjaardag van schoonpa, en dat wordt een familie bbq.
Kennelijk heb je je verdekt opgesteld hetgeen koffie aanbod kan verhinderen...
Euh, wat jij wil… ik kijk niet op een paar volt meer of minder…..Met al die zonnestroom zitten we tegenwoordig vaak op 240 volt.
En sinds 1989 is 220 volt naar 230 volt de standaard.
Bekijk bijlage 378165
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.