Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogge, de Lido weer ververst. Met een weekje of zo eens kijken of het hout voor de nieuwe inrichting is ingewaterd.
Dan pas een paar planten enzo bestellen.

Nu wachten op de PostNl bezorger voor een paar zaken die besteld zijn. En de rest vd dag beetje relaxt door zien te komen.
Gaat ons vast lukken.
 
Middag Albert en ik heb de bak ook ververst boven bij de sluiers.
 
Middag JW. Ik denk dat je wat harder moet dansen want het is nog steeds droog. Ik ben al vanaf gister de benen onder mn lijf vandaan aan het dansen.
 
Goedemiddag, vanmorgen 90% luchtvochtigheid, jullie raden het al, niet lekker 😉
 
Middag Nicole en hier zitten we op regen te wachten want het is al dagen kurkdroog.
 
Goedenavond.

Hier is weer eens een mooie droge dag geworden. Met 25 graden was het aangenaam.
Hier staan de ac’s op drogen. Want 70+% is niet prettig.

Zojuist lekker wat sushi en ebi fry gegeten.

Morgen maar eens wat kringloopwinkels bezoeken. Kijken of ze nog wat hebben wat ik kan gebruiken.
 
Goedenavond.

Hier is weer eens een mooie droge dag geworden. Met 25 graden was het aangenaam.
Hier staan de ac’s op drogen. Want 70+% is niet prettig.
Avond Marcel.
Hier een aangename dag nu nog 24.4.
IMG_3015.jpeg
 
Moge luitjes en het is lekker wandelweer buiten.
 
Even de Fusion verversen en dan MotoGP kijken. En tussendoor wat wielrennen.
 
Goedemorgen.

Het is zeker lekker wandelweer. Met 20 graden en wat zon, is het mooi weer. Het beloofd 25 graden vanmiddag, maar vanavond regen….
 
Mooi weer om zo een paar uur te hobbyen aan mn modelbouw.
En als t droog blijft eind vd dag gaan we de bbq/grill maar eens opwarmen op 220v
 
Moge iedereen, goed weekend allemaal !😉
 
Moge marcel en Lex en hier max 21 en dat is een prima temp. Dinsdag weer 1 hete dag maar daarna weer naar 23 dus dat is te doen.
 
Mooi weer om zo een paar uur te hobbyen aan mn modelbouw.
En als t droog blijft eind vd dag gaan we de bbq/grill maar eens opwarmen op 220v
Met al die zonnestroom zitten we tegenwoordig vaak op 240 volt.
En sinds 1989 is 220 volt naar 230 volt de standaard.:pp

IMG_4957.jpeg
 
Fietsaccu’s even opgeladen. Morgen een fietstocht bij @benvo door het dorp. En woensdag een dagje Happen en Trappen rond het Zuidlaardermeer. Via Surprisefactory cadeautje van mn ega. Happenentrappen.nl
Fietsen met 5 tussenstops waar je bij elke stop een gerecht opgedient krijgt van koffie tot nagerecht.
En donderdag verjaardag van schoonpa, en dat wordt een familie bbq.
@benvo had de koffie niet warm. Dan maar bij ‘in de Tonne.

’.Bekijk bijlage 378012
Kennelijk heb je je verdekt opgesteld hetgeen koffie aanbod kan verhinderen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: avond mark
      Terug
      Bovenaan