Geef maar toe dat je je bril niet op had, je had ons niet zien binnenkomenO ja, moge andere binnenkomers.
Dat klopt en ik hoorde jullie ook niet want ik had mn gehoorapparaten ook nog uit staan 🤣 🤣Geef maar toe dat je je bril niet op had, je had ons niet zien binnenkomen
Verklaart een boel, ik vond de tv al zo hard staanDat klopt en ik hoorde jullie ook niet want ik had mn gehoorapparaten ook nog uit staan 🤣 🤣
Wat zeg je?Verklaart een boel, ik vond de tv al zo hard staan
Misschien kun je solliciteren naar de rol van B2Wat zeg je?
Dat heb ik gedaan maar ze vonden mij te knap voor die rol 🤣Misschien kun je solliciteren naar de rol van B2
Proficiat Albert. Ik wens jullie een onvergetelijke dag samen.Mogge, zojuist tuinbank, in delen, gehaald voor het terras van mn schoonouders.
Schoonpap vandaag jarig, 80jr jong. Vanmiddag en vanavond feestje voor het laatst in hun veel te grote woning gesien hui lichamelijk en geestelijke toestand,
Ik verras je graag 😉Middag allemaal
@jessicapilon ben je stiekem wezen oefenen voor ons regendansje? Het hoost hier sinds een paar uur en ik heb nog niet geoefend
Hier in Schinveld ook inderdaad. Kwam met bakken uit de hemel.Goedenavond.
Wat een smerig weer zeg. Bijna heel de dag regen. En vies vochtig.
Op den duur was zelfs de vloer nat van de condens, zo vochtig. Op het werk dan. Thuis lekker droog binnen.
Goeienavond! Echt niet! Blijf lekker hier, de enige keer dat ik in Grun kom is als ik daar een visvriendje bezoek.Avond Henny en Marcel en volgens mij valt 80% van de neerslag in het Zuiden dus wellicht is het een overweging waard om in Grunn te gaan wonen. Mooi zonnig weer en geen drup regen.
Maar ja ik ben niet zo van de warmte dus een flinke bui is welkom hier.
Tja dan zou ik maar een goed regenpak kopen 😉Goeienavond! Echt niet! Blijf lekker hier, de enige keer dat ik in Grun kom is als ik daar een visvriendje bezoek.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.