Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh! Zo! Wat een buien met onweer boven Schinveld, zo koelt het wel af. Lekker de deuren open onder de overkapping, koffie er bij, top!
 
Mogge, zojuist tuinbank, in delen, gehaald voor het terras van mn schoonouders.
Schoonpap vandaag jarig, 80jr jong. Vanmiddag en vanavond feestje voor het laatst in hun veel te grote woning gesien hui lichamelijk en geestelijke toestand,
 
Moge Albert en fijne dag alvast toegewenst.
 
Middag, gelukkig wat koeler vandaag..... wel droog al zou een buitje wel mogen voor de tuin.....:regen:
 
Middag Lex en we wachten nog op regen. Vandaag wel iets koeler maar in huis nog warm met dank aan de isolatie.

Misschien kun je solliciteren naar de rol van B2 :DD
Dat heb ik gedaan maar ze vonden mij te knap voor die rol 🤣
 
Goedemidddag

Mogge, zojuist tuinbank, in delen, gehaald voor het terras van mn schoonouders.
Schoonpap vandaag jarig, 80jr jong. Vanmiddag en vanavond feestje voor het laatst in hun veel te grote woning gesien hui lichamelijk en geestelijke toestand,
Proficiat Albert. Ik wens jullie een onvergetelijke dag samen.
 
Goedenavond.

Wat een smerig weer zeg. Bijna heel de dag regen. En vies vochtig.

Op den duur was zelfs de vloer nat van de condens, zo vochtig. Op het werk dan. Thuis lekker droog binnen.
 
Goedenavond.

Wat een smerig weer zeg. Bijna heel de dag regen. En vies vochtig.

Op den duur was zelfs de vloer nat van de condens, zo vochtig. Op het werk dan. Thuis lekker droog binnen.
Hier in Schinveld ook inderdaad. Kwam met bakken uit de hemel.
 
Avond Henny en Marcel en volgens mij valt 80% van de neerslag in het Zuiden dus wellicht is het een overweging waard om in Grunn te gaan wonen. Mooi zonnig weer en geen drup regen.
Maar ja ik ben niet zo van de warmte dus een flinke bui is welkom hier.
 
Avond Henny en Marcel en volgens mij valt 80% van de neerslag in het Zuiden dus wellicht is het een overweging waard om in Grunn te gaan wonen. Mooi zonnig weer en geen drup regen.
Maar ja ik ben niet zo van de warmte dus een flinke bui is welkom hier.
Goeienavond! Echt niet! Blijf lekker hier, de enige keer dat ik in Grun kom is als ik daar een visvriendje bezoek.
 
Goeienavond! Echt niet! Blijf lekker hier, de enige keer dat ik in Grun kom is als ik daar een visvriendje bezoek.
Tja dan zou ik maar een goed regenpak kopen :DD 😉
 
Avond. De Hunebed Highway weer afgeblazen op huis aan. Nu ff lekker op de bank en straks op het matras.
 
Moge Marcel en nog steeds geen drup gevallen hier.
 
Goedemorgen samen, hier is het ook droog. Beetje mistig. Vandaag in de moestuin werken. Wilde eigenlijk naar Utaka maar is nog wat te vroeg. Nog even geduld hebben.
 
Een goede, zonnige, vrijdagmorgen allemaal
 
Bijna weekend Albert en dus MotoGP.
 
Goede morgen ☀️
Net bij de kapper vandaan weer lekker kort geknipt
Nu eerst maar :koffie:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: avond mark
      Terug
      Bovenaan