Heb even ter verduidelijking afbeeldingen in juiste topic gezet.Ook hier op de mobiel geen maan of schuifje te vinden 🤔
Heb even ter verduidelijking afbeeldingen in juiste topic gezet.Ook hier op de mobiel geen maan of schuifje te vinden 🤔
Nou marcel heeft die illuminate net toegevoegd en gaat nu verder kijken. Toen jij het melde was die optie er nog niet 😉
Goed om te horen bert en ik weet niet of je vaker bij de winkel komt maar anders mag je er voor mij ook wel een meenemen. Dan snijdt het mes aan twee kanten want dat is ook goed voor jouw conditie 🤣 🤣 😉John, nog even reageren op een antwoord van jou gisteren, was van mij uit niet compleet, de verkoper gaf het al snel op en de agent had te weinig conditie,,ik ben met een breedbeeld tv thuisgekomen.😆
Voor diegene die dit bericht lezen moeten voor de lol even terug scrollen.
Maan zie ik alleen als je uitgelogd bent.Ook hier op de mobiel geen maan of schuifje te vinden 🤔
Hier geen maan hoor. Alleen schuifje.Maantje staat rechtsboven dus Marcel en ook linksonder samen met het schuifje om de achtergrond te kunnen instellen.
Avond overigens.
Heldern en omgeving zijn ook mooi. 😀Moge Albert en ziet er gezellig uit daar.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.