Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiesmiddags!
 

Middag, weer thuis aanbeland. Eerst :koffie: Lekker warm, al was het in het huis in België nooit warmer in huis dan 21 graden. Door de dikke buitenmuren denk ik dan.

De bakken en de dieren zien er goed uit zo op het eerste gezicht.
 
Welcome home Albert.
 
John, nog even reageren op een antwoord van jou gisteren, was van mij uit niet compleet, de verkoper gaf het al snel op en de agent had te weinig conditie,,ik ben met een breedbeeld tv thuisgekomen.😆
Voor diegene die dit bericht lezen moeten voor de lol even terug scrollen.
 
John, nog even reageren op een antwoord van jou gisteren, was van mij uit niet compleet, de verkoper gaf het al snel op en de agent had te weinig conditie,,ik ben met een breedbeeld tv thuisgekomen.😆
Voor diegene die dit bericht lezen moeten voor de lol even terug scrollen.
Goed om te horen bert en ik weet niet of je vaker bij de winkel komt maar anders mag je er voor mij ook wel een meenemen. Dan snijdt het mes aan twee kanten want dat is ook goed voor jouw conditie 🤣 🤣 😉

Avond allemaal.
 
1722275110911.png
 
Maantje staat rechtsboven dus Marcel en ook linksonder samen met het schuifje om de achtergrond te kunnen instellen.

Avond overigens.
 
Maantje staat rechtsboven dus Marcel en ook linksonder samen met het schuifje om de achtergrond te kunnen instellen.

Avond overigens.
Hier geen maan hoor. Alleen schuifje.

Misschien wachten tot de volgende rammadan…..
 
Fietsaccu’s even opgeladen. Morgen een fietstocht bij @benvo door het dorp. En woensdag een dagje Happen en Trappen rond het Zuidlaardermeer. Via Surprisefactory cadeautje van mn ega. Happenentrappen.nl
Fietsen met 5 tussenstops waar je bij elke stop een gerecht opgedient krijgt van koffie tot nagerecht.
En donderdag verjaardag van schoonpa, en dat wordt een familie bbq.
 
Alvast veel plezier Albert en het zal warm zijn morgen dus voldoende drinken.
 
Moge allemaal.
 
Goeiesmorges!
 
Goedemorgen deze heerlijke zonnige morgen. Wens u allen een fijne dag toe. Mede namens alle Nederlanders 🙂
 
Moge heren en het wordt een warme dag maar goed het koelere weer met 22 graden is hier weer in het zicht.
 
Moge Albert en ziet er gezellig uit daar.
 
Goede morgen ☀️ 🥵🥵 :koffie:
 
Middag allemaal en voor Jaap een goedemorgen.
 
Avond allemaal op deze hete dag. Gelukkig weer wat afkoeling op komst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan