Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hopelijk gaat het goed John met de upgrade morgen, gaat er veel wijzigen ?
Upgrade van de software en van wat ik heb gezien geen grote wijzigingen hoor.

Moge Lex en JW.
 
Mogge. Even lekker genieten vd zon op het terras. Topless en in korte broek. Gelukkig zien jullie niks. 😎😎
 
Ja dat kleurtje is bij mij ook ver zoek maar ja ik zit ook amper in de zon dus dat wordt hem niet. Als ik in korte broek naar AH zou gaan dan ben ik in elk geval de enige klant in de winkel.
 
Tja een lekke band kost Nederland weer een medaille. Schiet zo nog niet echt op na 2 dagen.

Edit: boogschijten ehhh boogschieten wordt het ook niet.
 
Laatst bewerkt:
Jeetje zeg, ook al geen medaille voor Max. O ik bedoel geen podium:DD:DD

Nou ja er is ook goed nieuws te melden en ik heb daarnet de rollatorrace van de buurt gewonnen en was 5 seconden sneller dan mn buurvrouw van 76🙂
 
Heb gisteren nog een hardloop wedstrijd gewonnen, ik was de eerste,, de verkoper 2e en de politie agent derde.😆
 
Heb gisteren nog een hardloop wedstrijd gewonnen, ik was de eerste,, de verkoper 2e en de politie agent derde.😆
Goed om te horen Bert en ik vraag me af wat je hebt gewonnen daarmee want anders wil ik dat ook een keer proberen:DD:DD
Ze onderschatten ons oudjes nog tevaak denk ik:deal:

Avond allemaal.
 
Laatst bewerkt:
Avond, de Nederlanders hebben altijd vooraf zo’n geweldig gevoel over zichzelf…. Hou daar eens mee op. Je kunt ook de pech hebben zoals Puck Pieterse met een lekke band, daar is niks tegen te doen. Maar voor de rest? Bescheidenheid siert de mens. Kan het alleen maar meevallen.

En Max? Tja, de dominantie is voorbij van de afgelopen 2 jaar. Maar om nou te zeggen dat het niks is…. Gaat wat te ver.


Zojuist voor de laatste keer in de hottub gezeten bij 28/39 graden watertemperatuur. Heerlijk.
Vanavond de bonte avond 😛😛😎🙄en morgen rond half 10 ofzo weer richting huis.
 
Avond Albert en leuk om je reactie te lezen. Pech kan inderdaad ook zoals bij Pietersen maar ja verder valt het qua medailles tegen als je hoort wat ze hadden verwacht.
Ik denk juist dat de nederlanders vaak een te goed gevoel over zichzelf hebben en dat het dan vaak minder gunstig uitpakt.
Maar goed het boeit mij niet want ik heb de medaille van vanmiddag aan de rollator gehangen die op de gang staat en daar rij ik morgen vol trots de buurt mee door🤣
 
Avond, was wel weer een leuke F1 race vond ik, zat dicht bij elkaar.
Jammer dat Russel illegaal is bevonden en z'n 1e plek kwijt is, wel weer goed voor Max loopt hierdoor wat extra uit.
Olympische spelen kijk ik eigenlijk niet zo, met dit weer vindt ik t zonde om binnen voor de tv te zitten...
 
Goed ik ga nog tv kijken dus wens iedereen een fijne avond en morgenvroeg zal het AF een tijdje uit de lucht zijn:deal:
Voor straks slaap lekker.
 
Het forum gaat straks uit de lucht ivm de update dus tot later allemaal.
 
Moge heren en we zijn weer in de lucht.
 
Goede morgen :koffie: en ☀️
 
Moge Lex en Jaap.
 
Middag allemaal.
 
Middag Albert en alles staat rechtsboven naast je naam.
 
1722249030434.png
 
Vreemd Albert want wij hebben op 2 verschillende telefoons het wel hoor. ook op de laptop en een tablet werkt het goed.
Achter de naam rechtsboven staat het schuifje en het maantje.
 
Vreemd Albert want wij hebben op 2 verschillende telefoons het wel hoor. ook op de laptop en een tablet werkt het goed.
Achter de naam rechtsboven staat het schuifje en het maantje.
Ja. Weet ik. Maar dat is allemaal Android zeker. IPhone van mij werkt het gewoon niet. T is geen 1 april dus ik maak geen grapje.
 
Vreemd Albert want wij hebben op 2 verschillende telefoons het wel hoor. ook op de laptop en een tablet werkt het goed.
Achter de naam rechtsboven staat het schuifje en het maantje.
Ook hier op de mobiel geen maan of schuifje te vinden 🤔
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      Chat Bot: Ice78 has left the room.
      Terug
      Bovenaan