Upgrade van de software en van wat ik heb gezien geen grote wijzigingen hoor.Hopelijk gaat het goed John met de upgrade morgen, gaat er veel wijzigen ?
Moge Lex en JW.
Upgrade van de software en van wat ik heb gezien geen grote wijzigingen hoor.Hopelijk gaat het goed John met de upgrade morgen, gaat er veel wijzigen ?
Ze gaan dus weer veel nulletjes en ééntjes wijzigen ?Upgrade van de software en van wat ik heb gezien geen grote wijzigingen hoor.
Moge Lex en JW.
Nu snap ik wat er mis kan gaan want ik wissel altijd de eentjes en de tweetjes.Ze gaan dus weer veel nulletjes en ééntjes wijzigen ?
Zou vast pijn aan mn ogen doenGelukkig zien jullie niks
Nee hoor, ik heb een heerlijke body zegt mn ega. Moet alleen iets meer een kleurtje op nog.Zou vast pijn aan mn ogen doen
Ik zeg vast middag allemaal.
Goed om te horen Bert en ik vraag me af wat je hebt gewonnen daarmee want anders wil ik dat ook een keer proberenHeb gisteren nog een hardloop wedstrijd gewonnen, ik was de eerste,, de verkoper 2e en de politie agent derde.😆
Waar is die mogelijkheid gebleven om te kiezen voor de donkere kleuren? Of mis ik iets?Moge heren en we zijn weer in de lucht.
Ja. Maar op mn iPhone werkt het niet om aan te passen. IPad kan ik niet testen nu. Kom ik vanmiddag op trug. Nu onderweg weer noar huus
Ja. Weet ik. Maar dat is allemaal Android zeker. IPhone van mij werkt het gewoon niet. T is geen 1 april dus ik maak geen grapje.Vreemd Albert want wij hebben op 2 verschillende telefoons het wel hoor. ook op de laptop en een tablet werkt het goed.
Achter de naam rechtsboven staat het schuifje en het maantje.
Ook hier op de mobiel geen maan of schuifje te vinden 🤔Vreemd Albert want wij hebben op 2 verschillende telefoons het wel hoor. ook op de laptop en een tablet werkt het goed.
Achter de naam rechtsboven staat het schuifje en het maantje.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.