AquaJantje
Well-known member
Goeinaomd
Avond John, de fietsenboer is met vakantie gegeaan en is pas in september weer terug🙄Heb jij nog suggesties, behalve de vaste dealer achter het centraal station?Avond JW en ben je al verder met de zoektocht?
Ja ja, je mag ook gewoon zeggen dat je je verslapen hebt hoor. … 😉Moge luitjes. Heb ik hier vannacht vergeten om te groeten
Bekijk de chat en dan zie je dat ik weer veel te vroeg op was😉. Komt door de warmte boven die er slecht uit wil.Ja ja, je mag ook gewoon zeggen dat je je verslapen hebt hoor. … 😉
weet ik ook meteen waarom ik mij zo bekeken voelMiddag JW en het weekend staat al op de hoek te wachten.
Komt vast dat je in korte broek loopt🤣weet ik ook meteen waarom ik mij zo bekeken voel
Ssst je zou ons geheimpje niet verklappen🤫Komt vast dat je in korte broek loopt🤣
Ach ik zag al een foto in de plaatselijk krant daar en dus ook de hordes jonge meiden die je achtervolgdenSsst je zou ons geheimpje niet verklappen🤫
Ik moet zo de rotzooi nog opruimen.😛Hier ook onderhoud klaar en nu in de niks doen modus.
Haha, ja dat heb ik al gedaan maar met onderhoud heb ik weinig rotzooi behalve een slang.Ik moet zo de rotzooi nog opruimen.😛
Die stonden zeker om de hoek te wachten, toen ik net naar buiten stormde zag ik niemand🤣Ach ik zag al een foto in de plaatselijk krant daar en dus ook de hordes jonge meiden die je achtervolgden
Gelukkig bint wieleu niet zo zuunig as oeleu grunnigers🤣Wij zeggen dat het zaterdag en zondag weekend is en dat het weekend uit 2 dagen bestaat
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.