Goeden Dag Topic

Moge Henny, Marcel en Corne.

Het is lekker buiten en ik heb al 2x een half uur met de hond gewandeld.
 
Goedemorgen allemaal:petjeaf:

Zo jij bent lekker actief op de vroege morgen, kun je mij dat ook leren?:DD
Moge JW en ik dacht dat wel wist dat ik altijd rond 5 uur eraf ben maar met deze warmte is dat nu soms nog wat eerder. Was vanmorgen al voor 5 uur weer terug met de hond dacht ik.

Jij heel veel sterkte met zagen he:pp
 
Ja met de warmte is het op de slaapkamer geen doen dus dan zweet ik mn bed nog eerder uit:DD

Succes met zagen en je hebt nog dik 2 uur.
 
Goede morgen ☀️ en :koffie:en niet te warm (y);)
 
Moge Hans en Jaap en het is zo prima weer.
 
Avond JW en ik ben me kapot geschrokken vanmiddag. Ik lag lekker mn Fiesta te houden en door een giga knal schrok ik wakker en zat rechtop op de bank.
Ik dacht wat kan dat zijn geweest maar toen schoot me te binnen dat jij op dat moment de week doormidden had gezaagd:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Avond JW en ik ben me kapot geschrokken vanmiddag. Ik lag lekker mn Fiesta te houden en door een giga knal schrok ik wakker en zat rechtop op de bank.
Ik dacht wat kan dat zijn geweest maar toen schoot me te binnen dat jij op dat moment de week doormidden had gezaagd:ROFLMAO::ROFLMAO:
Sorry John, ik kreeg kramp in mn handen en kon de twee helften van de week niet meer houden:oopss:
 
Avond. Vandaag naar Stavelot geweest naar de Abdij. Tentoonstellingen. Oa de geschiedenis van het Circuit van Spa-Francorchamps. Mooie oude auto’s en motoren bewonderen.
Daarna via Coo, even bij de watervallen gekeken. En nu even gegeten tussen de hottub sessie door. Is inmiddels 34 graden dat water.

IMG_6403.jpegIMG_6408.jpeg


Morgen gaan we met de trein naar Luxemburg stad. Dat kost ons bijna niks want OV is gratis in heel Luxemburg. Dus tot de grens betalen we €5,— pp retour.
 
Smorgens, het wordt weer een mooie zomerdag in het (Belgisch) Luxemburg in de Ardennen.
Wij gaan er dus maar lekker op uit en wat sightseeing doen.
 
Moge hans en Lex. Grijs dagje maar prima want dan koelt het wat af.
 
Avond. Luxemburg was leuk, meer niet eigenlijk. Zostraks de hottub weer opgewarmd en een half uur ingezeten. Nu op het terras in de stoel afkoelen zover mogelijk is met deze heerlijke temperatuur.
 
Goedenavond.

Hier ook een grijze dag. Maar met 27 graden, behoorlijk warm.

Hier staat de koelmachine aan. Even doorkoelen. Straks uit, want we gaan een hifi sessie houden.
 
Het is nu wat bewolkter aan het worden hier in de Ardennen. Heel de dag zonnig.
 
Terug
Bovenaan