Friesian
Well-known member
Yep, geen hoosbui gehad gisteren met de post.
😛
Ik heb heel veel geluk als het regent. 🙂
😛
Ik heb heel veel geluk als het regent. 🙂
Goedemorgen en geniet van je vakantieMogge op deze, zonnige, eerste vakantiedag.
Yep. We gaan vanmorgen voor een weekje naar de Ardennen, Gouvy/Bovigny, bijna Luxemburg.Goedemorgen en geniet van je vakantie
Heb je nog reisplannen?
Morgen Albert en veel plezier in de ArdennenMogge op deze, zonnige, eerste vakantiedag.
Yep. We gaan vanmorgen voor een weekje naar de Ardennen, Gouvy/Bovigny, bijna Luxemburg.
Daar hoorde dit plaatje bij!Goeiemiddag! So far so good! Even een uurtje dit peil laten staan en ben nu op weg naar 2/3.
Zie ik nou een grote plas op de grond?😉Goeiemiddag! So far so good! Even een uurtje dit peil laten staan en ben nu op weg naar 2/3.
Nee gelukkig niet!! Hij is vol en draait lekker met kool in het filter. Morgen leegpompen en opnieuw vullen en inrichten. Ben bekaf!Zie ik nou een grote plas op de grond?😉
Ja dat is een werkje maar met een goed resultaat.Nee gelukkig niet!! Hij is vol en draait lekker met kool in het filter. Morgen leegpompen en opnieuw vullen en inrichten. Ben bekaf!
Jeetje het zit ook niet mee JW. Misschien iets van een 2 persoons rollatorAvond John
Helaas, onze lpg-hybride solextandem is gisteren verzopen. We zullen op zoek moeten naar een alternatief
Goed idee, wel meer toekomstbestendig. Kunnen we m pimpen en een AF-eierbal editie van makenJeetje het zit ook niet mee JW. Misschien iets van een 2 persoons rollator
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.