Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Marcel en de zon schijnt weer volop en hier is er geen drup regen gevallen. Nou ja na vandaag wat afkoeling gelukkig.
Zag dat er in Limburg weer flinke buien zijn geweest.
 
Moge Marcel en de zon schijnt weer volop en hier is er geen drup regen gevallen. Nou ja na vandaag wat afkoeling gelukkig.
Zag dat er in Limburg weer flinke buien zijn geweest.
Hier is een klein buitje gevallen. En het is nu alweer klef warm buiten.
De meeste regen is in de buurt van @NicoleE gevallen heb ik gelezen.
 
Ja klopt want ik zag bij een ander lid die daar woont foto s en de straten staan helemaal blank na die regen. Dan woon jij nog iets gunstiger.
 
Ja klopt want ik zag bij een ander lid die daar woont foto s en de straten staan helemaal blank na die regen. Dan woon jij nog iets gunstiger.
Of het gunstiger is, dat weet ik niet. Maar ik woon nog iets zuidelijker.
 
Goede morgen eerste regenbui valt nu hier
Dus maar :koffie:
Temperatuur is beter als gister gelukkig kunnen de bakken weer wat afkoelen.
 
Goedemorgen!
 
Goeiemorgen, broeit wat in de lucht,
Beetje drukkend warm is het.
 
Middag allemaal en in afwachting van regen.
 
Heerlijk regen en onweer en om 2 uur gaat er zo n 8 mm vallen dus laat maar komen.
 
Hier is een klein buitje gevallen. En het is nu alweer klef warm buiten.
De meeste regen is in de buurt van @NicoleE gevallen heb ik gelezen.
Het heeft in elk geval in Sittard behoorlijk gespookt, noodweer. Naast de stortbuien stormde het dusdanig dat ik er eigenlijk op zat te wachten tot bomen het loodje zouden leggen. Het leek me dan ook heel verstandig bij de ramen weg te blijven. Er staan hier veel oude eiken en beuken en die lagen met een hoek van 45 graden in de wind, vol in het blad natuurlijk.

Geen idee hoeveel regen er gevallen is, maar veel. Het was hard en lang.

Dat er flinke wind en onweer zou komen, daar was ik op voorbereid, maar dit niet. Ik had de orchideeën dan ook niet binnen gehaald, maar ik had het kasje blijkbaar voldoende verankerd en het heeft glansrijk de storm doorstaan.

Foto gemaakt door een vriend op het moment van de storm.

38734ee3-5d68-404d-8c11-dbfe84a2c55f.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Kortom ga vooral niet in het Zuiden wonen want daar is het doorgaans te warm en daar staan telkens de straten blank🤣🤣
 
Kortom ga vooral niet in het Zuiden wonen want daar is het doorgaans te warm en daar staan telkens de straten blank🤣🤣
Ja ik geloof gisteren bijna 33 graden hier. Zal daarom ook wel zo gespookt hebben.
 
O jee, hier 30 en ik kookte al. Nu nog 26 en na vandaag koelt het snel af gelukkig.
Dat zijn geen aangename temperaturen meer als het boven de 25 komt.
 
O jee, hier 30 en ik kookte al. Nu nog 26 en na vandaag koelt het snel af gelukkig.
Dat zijn geen aangename temperaturen meer als het boven de 25 komt.
Gisteren was echt teveel, zeker omdat het in de nacht niet verder afgekoeld was dan 19 graden. De warmte is in huis blijven hangen. Maar voor 3 dagen begin ik niet met de mobiele airco.

Het is zo einde juli en ik merk al dat de zon lager staat dan een paar weken geleden. De orchideeën die nog binnen staan en bij het raam op het zuiden, moest ik deze week al 2 keer verder wegtrekken bij het raam omdat de zon er een beetje op scheen. Een teken dat de zomer toch weer gauw aan zijn einde komt. Augustus nog en dan is het voor mijn gevoel voorbij.
 
Tja hier in huis ook dik 24,5 nog en dat duurt wel even voor het er weer uit is met onze isolatie. Maar ja de komende 2 wk wordt het rond de 22 graden hier en dat is aangenaam.
 
Nou eindelijk een leuke race in de F1 is me net verteld maar ja geen podium voor Max en die heeft vast wel wat na te babbelen met het team🤣🤣

Nu maar even de Tour kijken al duurt het nog wel even voor de laatste start.
 
Ik zeg alvast avond allemaal en ga wat Tour kijken.
 
Nou het laatste uur van de Tour en dan op naar de Olympische spelen. Die laatste boeien mij niet zo persoonlijk:DD
 
Nou dat was de Tour en wat weer een prestatie van Pogi. De zoveelste overwinning en met overmacht.
Nu nog even wat tv kijken met de deur open en het koelt al weer wat af in de woonkamer.
 
Aardrijkskunde niet je sterkste punt? Als je deze vos bedoelt tenminste?
Tussen de Achterhoek en mijn plekje zit Twente nog. Lol.

Hier is geen meetbare hoeveelheid regen gevallen.
Nee, die regionen zijn niet mijn sterkste kant. Dacht dat heel het noord oosten de achterhoek was.:oopss:
 
Moguh André en John:DD
ZIjn jullie nog droog gebleven met al die regen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      Chat Bot: Ice78 has left the room.
      Terug
      Bovenaan