Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond allemaal.
 
Moge. We gaan even aan de wandel.
 
Goedemorgen.

Etentje van gisteren was erg gezellig.

Zometeen naar Hasselt. Wat goede audio apparatuur beluisteren.
 
Moge Marcel en JW.
 
Goedemorgen
 
Mogge. Heerlijk weertje. Zojuist even een oud houten bed naar de stort gebracht. Later vanmorgen het water vd Lido verversen en even door mn binnentuinen achter het glas
 
Goede morgen ☀️ 🥵🥵🥵:koffie:
 
Mogge. Heerlijk weertje. Zojuist even een oud houten bed naar de stort gebracht. Later vanmorgen het water vd Lido verversen en even door mn binnentuinen achter het glas
Moge Albert en ja we genieten allemaal vanmiddag van de 31 graden die ze voorspellen hoor:pp
Ben blij dat het morgen afkoelt en woensdag 19 graden en daarna 22-23 en dat is een goede temp.

Volgens mij verheugd Jaap zich ook al op de hete zon van vanmiddag:DD😉
 
Morning Lex.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex
Moge Albert en ja we genieten allemaal vanmiddag van de 31 graden die ze voorspellen hoor:pp
Ben blij dat het morgen afkoelt en woensdag 19 graden en daarna 22-23 en dat is een goede temp.

Volgens mij verheugd Jaap zich ook al op de hete zon van vanmiddag:DD😉
Watje…..😉

Waar wij heen gaan wordt het een heerlijk aangename temperatuur van ca 25 graden. Ach en alles daaronder gaan we de sauna en hottub opwarmen.
 
Ach 25 is nog te doen en vaak is de warmte in warmere landen aangenamer dan hier. Ik kom net met Sky binnen en in de zon kun je amper nog zijn.
Gelukkig koelt het hier na morgen af en dan kan ik de iglo eerst afbreken:DD
 
Ach 25 is nog te doen en vaak is de warmte in warmere landen aangenamer dan hier. Ik kom net met Sky binnen en in de zon kun je amper nog zijn.
Dat eerste is ook maar een aanname, ik kan uit ervaring vertellen dat 10 dagen in Portugal, de Algarve, ook niet te doen is bij 40graden bijna. Laat staan dat je er woont en dat de hele zomer op je dak krijgt of erin moet werken. Dan snap ik die siësta’s wel.
 
Dat eerste is ook maar een aanname, ik kan uit ervaring vertellen dat 10 dagen in Portugal, de Algarve, ook niet te doen is bij 40graden bijna. Laat staan dat je er woont en dat de hele zomer op je dak krijgt of erin moet werken. Dan snap ik die siësta’s wel.
Nou geen aanname maar meer uit verhalen van mensen die er zijn geweest. Maar ja Weeronline legt je uit waarom het in Spanje anders aanvoelt dan in Nederland.
https://www.weeronline.nl/nieuws/waarom-hitte-spanje-anders-dan-nederland
Het zal per land wat verschillen natuurlijk. Nu is 40 graden ook extreem natuurlijk en ik bedoelde meer dat 30 graden hier minder aangenaam is dan 30 graden elders.

Middag allemaal.
 
Kan er iemand een hagelbui langssturen want het is hier 30-31 graden en niet te doen dus. En anders moeten JW en ik maar snek weer een regendans doen:DD
 
Vanochtend in de sportschool in de airco was het goed te doen:DD
 
Middag Lissa en de luxe van een airco hebben we niet maar ik ben net nog ff bij AH geweest en daar is het ook heerlijk koel.
 
Avond allemaal.
 
Hoppa en nog een overwinning voor Pogi:thumbs:
 
Nou ik gooi maar even een pikanto en een frikandel in de oven en daarna een bakje yoghurtijs om af te koelen.
 
Avond, niet goed voor de lijn John....😛

Hier buiten is het al aardig afgekoeld, net even maar alles open gezet om de temp. uit het huis te halen.
 
Goedenavond.

Vanmorgen een bezoek gebracht aan Hasselt. Was onderweg goed warm in een auto zonder ac.

https://www.hifimaniacs.be/
Wat goede muziek geluisterd en verschillende luidsprekers gehoord.
Kreeg ondanks de 32 graden toch kippenvel. Zo goed kwam de muziek aan.
Mooie apparatuur van Moon audio, wat alles aanstuurde. Is wat boven budget, maar erg mooi spul. https://simaudio.com/en/

Als laatste nog naar een setje luidsprekers (2 stuks stereo, is in goede opstelling ook voldoende) van 20K geluisterd. https://atc.audio/hi-fi/loudspeakers/classic-series/scm50/
Dat klonk echt fenominaal. Gelukkig ook een bevestiging dat onze luidsprekers uit de jaren 70 ook van dien kwaliteit zijn.
Maar gecorrigeerd voor inflatie kostte die destijds ook zoveel.
Zie net dat er van onze luidsprekers ook een opvolger is. https://www.poulissen.nl/yamaha/ns-5000-inclusief-stands

Voor de TV hoek een mooi setje luidsprekers gekocht.
Binnenkort ophalen en tevens nog een luistersessie afgesproken met wat apparatuur wat we hier hebben staan.

Gelukkig is het hier binnen lekker koel. Dus lekker genoten van de muziek.
 
Laatst bewerkt:
Welke speakers heb je dan gekocht ?

Hier ook liefhebber van goede kwaliteit hifi, vroeger van die sets gehad met 5 of meer speakers maar nu al een tijdje geleden terug naar een goede versterker van het merk Denon en 2 speakers van B&W , niet goedkoop maar een mooi geluid.
Eigenlijk zijn de speakers overkill voor deze versterker deze zou nog een stuk beter (zwaarder) kunnen....blijft altijd wat te wensen over.😉
 
Welke speakers heb je dan gekocht ?

Hier ook liefhebber van goede kwaliteit hifi, vroeger van die sets gehad met 5 of meer speakers maar nu al een tijdje geleden terug naar een goede versterker van het merk Denon en 2 speakers van B&W , niet goedkoop maar een mooi geluid.
Eigenlijk zijn de speakers overkill voor deze versterker deze zou nog een stuk beter (zwaarder) kunnen....blijft altijd wat te wensen over.😉
Heb een paartje ATC scm11 gekocht.
 
Nou, dat is wel een heeeeele goede morgen!

Goedemorgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      Chat Bot: Ice78 has left the room.
      Terug
      Bovenaan