Avond allemaal.
Zekers....nu geen dikke overal veiligheidsschoenen en handschoenen aan.😉Hoi Lex en je kan nu lekker afkoelen.
Moge Albert en ja we genieten allemaal vanmiddag van de 31 graden die ze voorspellen hoorMogge. Heerlijk weertje. Zojuist even een oud houten bed naar de stort gebracht. Later vanmorgen het water vd Lido verversen en even door mn binnentuinen achter het glas
Watje…..😉Moge Albert en ja we genieten allemaal vanmiddag van de 31 graden die ze voorspellen hoor
Ben blij dat het morgen afkoelt en woensdag 19 graden en daarna 22-23 en dat is een goede temp.
Volgens mij verheugd Jaap zich ook al op de hete zon van vanmiddag😉
Dat eerste is ook maar een aanname, ik kan uit ervaring vertellen dat 10 dagen in Portugal, de Algarve, ook niet te doen is bij 40graden bijna. Laat staan dat je er woont en dat de hele zomer op je dak krijgt of erin moet werken. Dan snap ik die siësta’s wel.Ach 25 is nog te doen en vaak is de warmte in warmere landen aangenamer dan hier. Ik kom net met Sky binnen en in de zon kun je amper nog zijn.
Nou geen aanname maar meer uit verhalen van mensen die er zijn geweest. Maar ja Weeronline legt je uit waarom het in Spanje anders aanvoelt dan in Nederland.Dat eerste is ook maar een aanname, ik kan uit ervaring vertellen dat 10 dagen in Portugal, de Algarve, ook niet te doen is bij 40graden bijna. Laat staan dat je er woont en dat de hele zomer op je dak krijgt of erin moet werken. Dan snap ik die siësta’s wel.
Heb een paartje ATC scm11 gekocht.Welke speakers heb je dan gekocht ?
Hier ook liefhebber van goede kwaliteit hifi, vroeger van die sets gehad met 5 of meer speakers maar nu al een tijdje geleden terug naar een goede versterker van het merk Denon en 2 speakers van B&W , niet goedkoop maar een mooi geluid.
Eigenlijk zijn de speakers overkill voor deze versterker deze zou nog een stuk beter (zwaarder) kunnen....blijft altijd wat te wensen over.😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.