Dat kan ik zeker maar ja niet langer dan 1000 meterNaah, als jij zo snel kunt trappelen dan mag jij voorop
Maar ja na zo n lang stuk zijn we beide wel aan een eierbal toe denk ik
Dat kan ik zeker maar ja niet langer dan 1000 meterNaah, als jij zo snel kunt trappelen dan mag jij voorop
Jij de linkerbal en ik de rechterbal van de eierballenboer🤣Dat kan ik zeker maar ja niet langer dan 1000 meter
Maar ja na zo n lang stuk zijn we beide wel aan een eierbal toe denk ik
Ik zal je zeggen dat ik jaren bij de Aegon in de stad hier werkte maar daar werkten ook heel veel Friezen. En ja als die onderling Fries gingen kletsen dan dacht je dat ze uit Rusland kwamen. Vroeg me af hoe ze elkaar konden verstaan🤣🤣Groningen ook nog nooit geweest .....wel 1 jaar in Leeuwarden gezeten, weet wel als die onderling Fries gaan praten is er geen touw aan vast te knopen.🤔 misschien hebben ze ooit gevraagd of ik een eierbal wilde maar ik verstond ze niet...😆
3 weken kort….😉Avond Albert en hoelang heb je vakantie?
Kon je die strijd tussen Friezen en Grunnigers ook nog merken in de familie, of viel dat mee?🙂Maar ja mn Oma was Friezin en mn moeder half dus ik schijn ook nog wat Fries bloed in me te hebben🤔
Nou volgens mij ben ik een stuk of 6 familieleden verloren in de strijd🤣.Avond allemaal
Kon je die strijd tussen Friezen en Grunnigers ook nog merken in de familie, of viel dat mee?🙂
Dat verklaart een hoop, je bent gewoon een wereldburger binnen NederlandNou volgens mij ben ik een stuk of 6 familieleden verloren in de strijd🤣.
Haha nee mn oma uit Friesland trouwde met een rotterdammer en haar vader kwam uit de Achterhoek dus alles zit er dan een beetje in.
Slaap lekker allemaal.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.