Goeden Dag Topic

Dat kan ik zeker maar ja niet langer dan 1000 meter:pp
Maar ja na zo n lang stuk zijn we beide wel aan een eierbal toe denk ik:DD
Jij de linkerbal en ik de rechterbal van de eierballenboer:ROFLMAO:
Moet eerlijk bekennen dat ik er nog nooit een heb gegeten, maar ik ben dan ook nog nooit in Grunn City geweest:sorry:
 
Nou maar ze zijn elders ook vaak wel te koop hoor JW. Maar ja zo niet dan hoop ik dat jullie de achterstand in de ontwikkeling snel inlopen:p
 
Hier hebben ze ze denk ik (nog) wel gelet op de recensie:


Of je besteld ze hier:

 
Hahaha, ik hoopte eerder op een masterclass eierballen die je mij zou kunnen geven:DD
 
Groningen ook nog nooit geweest .....wel 1 jaar in Leeuwarden gezeten, weet wel als die onderling Fries gaan praten is er geen touw aan vast te knopen.:unsure: misschien hebben ze ooit gevraagd of ik een eierbal wilde maar ik verstond ze niet...:LOL:
 
Groningen ook nog nooit geweest .....wel 1 jaar in Leeuwarden gezeten, weet wel als die onderling Fries gaan praten is er geen touw aan vast te knopen.:unsure: misschien hebben ze ooit gevraagd of ik een eierbal wilde maar ik verstond ze niet...:LOL:
Ik zal je zeggen dat ik jaren bij de Aegon in de stad hier werkte maar daar werkten ook heel veel Friezen. En ja als die onderling Fries gingen kletsen dan dacht je dat ze uit Rusland kwamen. Vroeg me af hoe ze elkaar konden verstaan:ROFLMAO::ROFLMAO:
Maar ja mn Oma was Friezin en mn moeder half dus ik schijn ook nog wat Fries bloed in me te hebben:unsure:
 
Avond Albert en hoelang heb je vakantie?
 
Nou ja 3 weken is een beetje het gemiddelde wel denk ik maar ja ze gaan altijd te snel om natuurlijk.
 
Avond! Avondje alleen, ik lig heerlijk overdwars op bed tv te kijken en te lezen :DD
 
Bakske thee en lekker in de lengte op de bank, bezig met 10 meter domkijken… ;);):engel:
 
Avond, hier ook ff aan de relex....lekker buiten in de serre.:cool:
 
Tis nog best lekker buiten:DD
Ipv koffie hier maar een zelfgemaakt fruithapje weggewerkt:)
 
Avond allemaal:petjeaf:

Kon je die strijd tussen Friezen en Grunnigers ook nog merken in de familie, of viel dat mee?:)
Nou volgens mij ben ik een stuk of 6 familieleden verloren in de strijd:ROFLMAO:.
Haha nee mn oma uit Friesland trouwde met een rotterdammer en haar vader kwam uit de Achterhoek dus alles zit er dan een beetje in.

Slaap lekker allemaal.
 
Nou volgens mij ben ik een stuk of 6 familieleden verloren in de strijd:ROFLMAO:.
Haha nee mn oma uit Friesland trouwde met een rotterdammer en haar vader kwam uit de Achterhoek dus alles zit er dan een beetje in.

Slaap lekker allemaal.
Dat verklaart een hoop, je bent gewoon een wereldburger binnen Nederland:DD
Slaap lekker en droom zacht over de eierbaljacht op de tandem:pp
 
Terug
Bovenaan