Middag. Bijna………..
GoedemiddagMoge JW en ik neem aan dat het is gelukt met het zagen?
We kunnen gelukkig op jou bouwenGoedemiddag
Ik kan amper bewegen van de spierpijn maar het is uiteindelijk gelukt
Weet je wat mn oma vroeger zei? De nacht is voor ongedierte. 😉Hallo half 4 is nacht hoor John moest je ff naar het toilet....
Morgen !
Nee ik ben meestal rond 5 uur wakker maar soms ook wat eerder zoals vandaag. Dan ga ik ook een mooie wandeling met de hond maken.Hallo half 4 is nacht hoor John moest je ff naar het toilet....
Morgen !
Je wil ook niet weten wat ik s nachts verder uitspookWeet je wat mn oma vroeger zei? De nacht is voor ongedierte
Hier vanaf maandag niet boven de 22 en op dinsdag zelfs maar 19 graden dus prima weer.Goedemorgen.
Hier nog 2 dagen boven de 30 graden. En dan iets koeler. Jammer dat er weer een bak met regen verwacht wordt.
Vanavond met een aantal collega’s hapje eten.
Moguh John, ja af en toe langslapen is wel fijn. Die zoektocht naar een tandem voor ons beiden is toch wel wat vermoeiender dan gedacht hoorMoge langslaper
Maandag trap ik de auto aan. Vanavond eerst bruiloft in De Loods aan de Neutronstraat. Andere kant stad.Middag Albert en je hebt de ochtend nuttig besteed in elk geval😉
Wanneer gaan jullie weg?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.