Goeden Dag Topic

Middag. Bijna……….. :))
 
Middag, koffietijd, en dan… morgen nog 4,5uur werken.
 
Avond Lex en maak je op voor 2 warme dagen maar ja dan gaan we snel weer naar een aangename 20-22 graden.
 
Zal morgen dan wel zweten worden op t werk......:unsure:zaterdag vrij dus dat is wel een lekker vooruitzicht.:giggle:
 
Avond. Lekker bezig geweest. Vanmiddag een mooi hoekbureau in elkaar gezet op de hobbykamer. Oud bed uit elkaar gezaagd wat nog ff naar de stort moet deze week. Na het eten de broer zn dochter blij gemaakt met een printer die we niet meer gebruiken. En daarna de voortuin wat ontdaan van onkruid en de planten water gegeven.

Nu onderuit om “bankzaken” te doen.
 
Avond Albert.
Morgen even naar frits om 9 uur en verder weinig doen met de warmte en dan maar wachten op de verkoeling na zaterdag.
Twee dagen in de rustmodus dus;)
 
Weekend! Nog lekker languit in de tuin met een boek :DD
 
Goedemorgen.

Hier nog 2 dagen boven de 30 graden. En dan iets koeler. Jammer dat er weer een bak met regen verwacht wordt.

Vanavond met een aantal collega’s hapje eten.
 
Hallo half 4 is nacht hoor John moest je ff naar het toilet....:DD

Morgen !
 
Hallo half 4 is nacht hoor John moest je ff naar het toilet....:DD

Morgen !
Weet je wat mn oma vroeger zei? De nacht is voor ongedierte. ;)


Een goedemorgen. Heerlijk temperatuurtje. Nog 4,5 uur tot aan mn vakantie.
 
Hallo half 4 is nacht hoor John moest je ff naar het toilet....:DD

Morgen !
Nee ik ben meestal rond 5 uur wakker maar soms ook wat eerder zoals vandaag. Dan ga ik ook een mooie wandeling met de hond maken.

Moge binnenkomers.

Weet je wat mn oma vroeger zei? De nacht is voor ongedierte
Je wil ook niet weten wat ik s nachts verder uitspook:pp
 
Goedemorgen.

Hier nog 2 dagen boven de 30 graden. En dan iets koeler. Jammer dat er weer een bak met regen verwacht wordt.

Vanavond met een aantal collega’s hapje eten.
Hier vanaf maandag niet boven de 22 en op dinsdag zelfs maar 19 graden dus prima weer.
Wel met elke dag wat regen maar ja dan hoef je de tuin niet te sproeien.
 
Ik hoop dat je eruit komt JW want ik wil best helpen met de zoektocht maar dan moet het eerst koeler zijn buiten.
Maar ik ben verder makkelijk en kleur en model boeien me niet hoor zolang we maar gezellig achter elkaar zitten en jij het meeste trapwerk kan doen:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan