Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh!
 
Goedemorgen:petjeaf:
En toen was het al weer dinsdag:DD
 
Moge JW en weet je al dat het morgen woensdag is dus slijp de zaag alvast maar weer:pp
 
Moge Lex en Corne.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex
Mogguh. Klein buitje hier in de Ardennen. De pelletkachel even getest. Dat brandt lekker.
Zo de auto starten en naar de Carrefour. De buurtsuper is behoorlijk prijzig zagen we gister voor de eerste hapklare maaltijd gisteravond.
 
Moge Albert en ik neem aan dat je geen kachel nodig zal hebben😉
 
Wie hier in Enschede straks naar huis wil mag alvast een kaartje reserveren voor de veerboot of de onderzeeër. Man man man wat een regen hier:regen::regen::regen:
 
Middag JW en hier wisselend bewolkt maar droog. Wel vies benauwd buiten door de luchtvochtigheid.
 
Nou even gewandeld en de zon is weg en met 22 graden prima te doen buiten. Graag tot de kerst dit weer:DD
 
IMG_20240723_172425.jpg
En de volgende Pff blijft het aan de gang hier.
 
Ja hier soms ook Jaap maar ja veel oudere buurtbewoners.

Avond allemaal.
 
Avond JW en heb je de zaag nou al goed scherp voor morgen?
 
Avond JW en heb je de zaag nou al goed scherp voor morgen?
Avond John, mijn zaag is samen met de regen door de afvoerput gegaan. Ik heb nog wel een reservezaag, maar ik kan potverdikkie weer opnieuw beginnen met aanscherpen. Hopelijk lukt dat op tijd🙄
 
Dat hoop ik ook en daarna ga je denk ik wel verder met het zoeken naar een gezamenlijk vervoersmiddel voor ons mag ik hopen:DD
Nog even en de zomer is om en dan hebben we iets nodig op ski s🤣
 
Goedenavond.

Het waait hier eens een keertje. 22 graden buiten, dus even lekker de ramen tegen elkaar open.

In Geleen 3/4 dag regen. Hier in Heerlen maar 0,5 mm op de meter. Dus verschillen zijn groot.
 
Avond Marcel en hier geen drup regen.
 
Tot morgen allemaal.
 
Moge allemaal.
 
Goeiemorgen John

Momenteel 2 bakken aant indraaien...



zoiets komt er terug 🙂
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      Chat Bot: Ice78 has left the room.
      Terug
      Bovenaan