Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond. Lekker zomers. Heerlijk vakantieweer.
 
Avond Albert en ja in de avond en vroege ochtend is het heerlijk. Ik maak elke morgen rond 5 uur een wandeling van een half uur en dan is het lekker buiten en je hebt het rijk alleen.
 
Avond Marcel en tot morgen allemaal.
 
Moge Marcel en Corne.
 
Mogge, vandaag weer een 60 km fietsen. Dit keer een rondje bij Zuidlaren rond het meer.
Straks de fietsen weer op de drager en eerst een uurtje autorijden.
 
Goeiemorgen
 
Moge Henny en JW.
 
Middag allemaal.
 
Middag John en anderen.😎
 
Middag Lex en de andere slapen en ik ga daarom ook een siesta houden nu😉
 
Avond allemaal.
 
Goedenavond.

Nou, 2 dagen mooi weer. Vandaag weer hele dag regen.
De ijscoman zou vanmiddag langskomen. Is verplaatst naar volgende week.
 
Avond Marcel en hier de hele dag die kloten zon met 25-26 graden dus van mij mag je wat water sturen hoor voor afkoeling.
 
Avond:petjeaf:

Avond Marcel en hier de hele dag die kloten zon met 25-26 graden dus van mij mag je wat water sturen hoor voor afkoeling.
Volgens mij wordt het de hoogste tijd dat wij ons regendansje weer eens gaan oefenen John, de laatste keer werkte het ook prima:DD
 
Avond:petjeaf:


Volgens mij wordt het de hoogste tijd dat wij ons regendansje weer eens gaan oefenen John, de laatste keer werkte het ook prima:DD
Daar dacht ik ook al aan JW want dat werkt inderdaad perfect. Ik neem aan dat jij vanwege de hitte ook niet aan het zagen bent geweest dus dan moet dat kunnen.
Als jij vast je dansschoenen aantrekt dan kom ik er zo aan hoor 😉
 
Daar dacht ik ook al aan JW want dat werkt inderdaad perfect. Ik neem aan dat jij vanwege de hitte ook niet aan het zagen bent geweest dus dan moet dat kunnen.
Als jij vast je dansschoenen aantrekt dan kom ik er zo aan hoor 😉
Het was echt veels te warm om te zagen, dus heb ik het vandaag maar uitbesteed. Ik zal mn dansschoenen vast opzoeken, vergeet jij niet om je halve eierbal mee te nemen?:DD
 
Avond, het was heerlijk fietsweer, lekker windje steeds tussen de velden door. Was prima te doen vandaag.
En morgen is het bbq weer, ivm verjaardag schoonvader. Zn 80e verjaardag vieren samen.
 
Alvast gefeliciteerd Albert.

Slaap lekker allemaal.
Nou nou… klotezon? Je kunt ook overdrijven he…
Haha nee hoor er was erg weinig wind en met 26 graden was het in de zon veel te warm. In de schaduw was het inderdaad lekker maar niet in de zon.
Maar gelukkig gaat de temp zakken.

Regen heb ik liever en vorst is ook niet erg zolang het niet glad is waardoor mensen ongelukken krijgen. Het ideale weer is 22 graden met af en toe wat zon en af en toe een bui 😉
 
Het was echt veels te warm om te zagen, dus heb ik het vandaag maar uitbesteed. Ik zal mn dansschoenen vast opzoeken, vergeet jij niet om je halve eierbal mee te nemen?:DD
Ja dat komt goed en ik neem hem wel mee in een coldpack voor je 😉
 
Goedemorgen.

Het is bewolkt hier, maar met 20 graden niet fris.
De vooruitzichten zijn iedere dag anders, dus denk dat naar buiten kijken beter werkt.
Maar dinsdag zou het net als afgelopen week weer 31 graden worden.
Kwakkelzomer zomer noemen ze dat toch??
 
Mogge, deur en raam open om even lekker te ventileren. En nu tijd voor een ontbijtje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan