Avond. Lekker zomers. Heerlijk vakantieweer.
Volgens mij wordt het de hoogste tijd dat wij ons regendansje weer eens gaan oefenen John, de laatste keer werkte het ook primaAvond Marcel en hier de hele dag die kloten zon met 25-26 graden dus van mij mag je wat water sturen hoor voor afkoeling.
Daar dacht ik ook al aan JW want dat werkt inderdaad perfect. Ik neem aan dat jij vanwege de hitte ook niet aan het zagen bent geweest dus dan moet dat kunnen.Avond
Volgens mij wordt het de hoogste tijd dat wij ons regendansje weer eens gaan oefenen John, de laatste keer werkte het ook prima
Het was echt veels te warm om te zagen, dus heb ik het vandaag maar uitbesteed. Ik zal mn dansschoenen vast opzoeken, vergeet jij niet om je halve eierbal mee te nemen?Daar dacht ik ook al aan JW want dat werkt inderdaad perfect. Ik neem aan dat jij vanwege de hitte ook niet aan het zagen bent geweest dus dan moet dat kunnen.
Als jij vast je dansschoenen aantrekt dan kom ik er zo aan hoor 😉
Nou nou… klotezon? Je kunt ook overdrijven he…. 🙂Avond Marcel en hier de hele dag die kloten zon met 25-26 graden dus van mij mag je wat water sturen hoor voor afkoeling.
Haha nee hoor er was erg weinig wind en met 26 graden was het in de zon veel te warm. In de schaduw was het inderdaad lekker maar niet in de zon.Nou nou… klotezon? Je kunt ook overdrijven he…
Ja dat komt goed en ik neem hem wel mee in een coldpack voor je 😉Het was echt veels te warm om te zagen, dus heb ik het vandaag maar uitbesteed. Ik zal mn dansschoenen vast opzoeken, vergeet jij niet om je halve eierbal mee te nemen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.