Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag JW en hier is nog geen drup gevallen maar volgend de voorspelling krijgen we vannacht een aantal uurtjes regen. Dus dat wordt nog ff doordansen denk ik :DD
 
Middag JW en hier is nog geen drup gevallen maar volgend de voorspelling krijgen we vannacht een aantal uurtjes regen. Dus dat wordt nog ff doordansen denk ik :DD
Middag John, hier regent het binnen terwijl het buiten nog droog is. Door het huishoudelijke werk regent het zeer plaatselijk😆
 
Goeiesmiddags allemaal. Vanmorgen flink in de kas gewerkt. De tomaten moesten nodig gediefd en opgebonden en hetzelfde gold voor de komkommers.
Buiten heb ik nog klimbonen gepoot die ik voorgetrokken heb. Nu even de spelen kijken en dan met de hondjes wandelen.
 
Middag Henny en groene vingers daar dus.
 
Ja dat kan ik niet zeggen en ik heb niks met een moestuin. Mn vrouw had die destijds hier maar de slakken aten de tuin kaal en gif gebruiken mocht niet.
Tja de tuintjes tegen een sloot aan dus een ideale plek voor de slakken.
 
Ja slakken zijn er genoeg dit jaar! Ik vang in de ochtend en avondschemering alles weg en dat gaat goed. Gif gebruik ik ook niet.
 
Mooie overwinning voor Belgie met een Gouden plak.
 
Avond JW en het is eindelijk gelukt want het begint net met regenen👍
Nog bedankt voor je hulp natuurlijk:DD
 
Morgen allemaal. Zeer drukke week gehad maar nu eindelijk rust
Dave Chappelle GIF
 
Goedemorgen op deze ietwat frisse zondagmorgen.
 
Moge binnenkomers en de zon schijnt en met max 21 graden een ideale dag vandaag. Daarna gaan we ons dinsdag en woensdag ingraven om donderdag weer op te duiken :DD
 
Morgen, gisteravond nog een lekker buitje bedankt voor degene die gedanst hebben !
 
Moge Marcel en Lex.

Tja gister flink staan dansen en JW ook als het goed is en dat heeft eindelijk voor wat regen gezorgd.
 
Mogge, niet vaak kippenvel van atletiek, maar wat het estafette team gister presteerde op de 4x400meter deed mn haartjes rechtop staan. Wat een snelheid ontwikkelde die Femke Bol de laatste 200 mtr. . Maar niet te halen zonder de rest van het team ook de eer te geven van hun rondje.
 
Mogge, niet vaak kippenvel van atletiek, maar wat het estafette team gister presteerde op de 4x400meter deed mn haartjes rechtop staan. Wat een snelheid ontwikkelde die Femke Bol de laatste 200 mtr. . Maar niet te halen zonder de rest van het team ook de eer te geven van hun rondje.
Ik heb er ook van genoten, fantastisch!
 
Middag allemaal en het wordt goed donker in de lucht dus wie weet krijgen we nog wat verfrissende regen vanmiddag.
 
Zo spannende Moto3 met weer een mooie podiumplek voor Veijer. Staat 2e in het klassement en stoomt volgend jaar door naar de Moto2.
 
Middag :koffie:
Ha die Ben tijd niets van je gelezen alles wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: avond mark
      Terug
      Bovenaan