Hier nog 6 weken werken.. jippie.
Omis in Kroatie! Lekkere camping aan het strand in een stacaravan voor 2 weekjesAvond Lissa en waar gaat de reis heen als ik vragen mag?
Merk nu niks maar laat het anders even weten als dit weer gebeurt dan meld ik het even.Ligt het aan mij of is AF gruwelijk traag met het uploaden en afspelen van filmpjes?
Haha.. moest gelijk denken aan de tevee reclames over vakantiegeld. Ga er liever van op vakantie dan dat ik ze uitgeef aan weet ik wat voor iets duurs.Ik had nog vakantiegeld over, dus heb mij even uitgeleefd op APO.
Ach ik had het zonder vakantiegeld ook wel gekocht hoor.Haha.. moest gelijk denken aan de tevee reclames over vakantiegeld. Ga er liever van op vakantie dan dat ik ze uitgeef aan weet ik wat voor iets duurs.
Vanmiddag een andere bellenteller besteld, heb zo’n JBL Count Safe bellenteller van Plastic. Maar merkte een scheurtje in het schroefdraad. Nu een metalen besteld bij Azaqua, met ingebouwd terugslagventiel. Vast betere kwaliteit.Ach ik had het zonder vakantiegeld ook wel gekocht hoor.
Maar wij hebben doorgaans geen dure vakanties. Dus dat vakantiegeld raakt niet op.
En daarna ging t weer vrolijk door 😉Avond allemaal
Na een hele dag regen is het hier in Eanske zowaar even droog
Laten we het hopen. Want vaak zie je daar en bij andere ook ali exemplaren.Vanmiddag een andere bellenteller besteld, heb zo’n JBL Count Safe bellenteller van Plastic. Maar merkte een scheurtje in het schroefdraad. Nu een metalen besteld bij Azaqua, met ingebouwd terugslagventiel. Vast betere kwaliteit.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.