Goeden Dag Topic


Misschien ook wel een leuk idee om samen met een tandem wat te gaan doen JW want ik hoorde van Jes dat mensen uit Vaasen best wat in hun mars hebben:DD:DD;)
Wel met een vijgenblaadje voor en een zwart balkje voor mn ogen, anders val ik te veel op. Ohja, ik wil dan wel graag achterop:ROFLMAO:
Mag Jes filmen:DD
 
Was weer een lekker drukke dag op t werk. Gelukkig nog maar 1,5 dag en dan is t weekend. Ook al is het werk dan niet af. Maandag weer gewoon verder.
 
Morgen allemaal. Ben mijn DC aan het zoeken...
Heb deze zojuist binnen.

 
Was weer een lekker drukke dag op t werk. Gelukkig nog maar 1,5 dag en dan is t weekend. Ook al is het werk dan niet af. Maandag weer gewoon verder.
O, bij jou dus ook.
Ik had het ook even druk. Zat wat tegen, en dan loopt heel je planning in de soep.
 
Goedenavond.

Vandaag ook weer wat leuks binnen. Van het weekend weer wat te knutselen.

20240612_184934.jpeg
 
O, bij jou dus ook.
Ik had het ook even druk. Zat wat tegen, en dan loopt heel je planning in de soep.
Ach ja. Klanten willen graag nog ff 1400 ORANJE polo’s ontvanfen. Maar die moeten dan voorzien worden van logo’s op 3 posities.. nou voor t weekend kan je dat vergeten. :) Machines hebben maar een bepaald tempo. Harder gaan ze niet,
 
Ach ja. Klanten willen graag nog ff 1400 ORANJE polo’s ontvanfen. Maar die moeten dan voorzien worden van logo’s op 3 posities.. nou voor t weekend kan je dat vergeten. :) Machines hebben maar een bepaald tempo. Harder gaan ze niet,
Zijn ze ook wel laat he. Dat EK is al bijna klaar.
 
Zijn ze ook wel laat he. Dat EK is al bijna klaar.
Ach. T is voor een klant uit Zwolle, maar die is de verkopende partij. “wij” doen alleen maar drukken en borduren van de kleding. Het is voor een grote NL merkendealer. En dan de auto’s met de STER op de motorkap. :)
 
Moge allemaal.
 
Moge Nathalie.
 
Goedemorgen.
 
Moge heren.
 
Goedemorgen!
 
Goede morgen :koffie:
Is officieel last van polder geesten hier in huis
Keuken kastjes die spontaan open gaan en een klok (atoom klok gestuurd) die blijft staan op 8 uur in de avond en niet meer op tijd wil komen tot de volgende dag spontaan het weer doet :unsure::unsure:
 
Moge Jaap en wat huisgenoten is wel gezellig toch? Nu nog wachten tot ze het huishouden gaan doen:DD

Ik zeg gelijk maar middag allemaal.
 
Middag allemaal:petjeaf:
Hier net gezellig met collega's een lunchwandeling gemaakt en een portie kibbeling gehaald:DD
 
Middag JW. Echt lekker weer om een wandeling te maken is het hier niet.
 
Middag! Laatste echte werkdagje voor de vakantie zit erop! Maandag en dinsdag nog 2 cursusdagen en dan kunnen we richting de zon :cool:
 
Middag Lissa en hier zal de zon niet teveel te zien zijn.
 
Avond allemaal.
 

Terug
Bovenaan