Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge JW en voor je het weet sta ik voor de deur met eierballen hoor:pp
Moguh John, dan hoop ik wel voor je dat je richting Vaassen op je fietsje ipv Enschede, anders sta je vandaag voor een dichte deur:DD
 
Moguh John, dan hoop ik wel voor je dat je richting Vaassen op je fietsje ipv Enschede, anders sta je vandaag voor een dichte deur:DD
Ja dat is dan jammer want door mn verleden heb ik een verbod om nog in Vaassen te komen🤣
 
Middag allemaal.
 
Middag, straks de start van een van de grootste autoraces de 24H van Le-mans !
 
Middag Lex en veel plezier.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex
Nou, t was me t ochtendje wel. Denk je ff naar Zwolle te gaan. Krijg ik in Zwolle een melding dat de bandenspanning rechtsachter laag is. Dus bij tankstation even opgepompt. Maar op terugweg zag ik hem al teruglopen weer, dankzij de TPMS sensoren in de ventielen. Dus naar Automat gereden en wat ik al dacht… er zat een schroef in de band. Dus nu een prop erin geschoten en hopelijk is hij dicht weer.
 
Middag Albert en had jij laatst ook al niet een platte band?
 
Middag Albert en had jij laatst ook al niet een platte band?
Nee. Ik heb geen platte band, maar de auto wel. Paar weken terug de Citroen C1 van Karin, die had vanmorgen trouwens een brief van Citroën voor terugroepactie. Achterruit kan los zitten dus moet nieuw gelijmd worden in de uitzetter.

Toevallig zag ik dat de buurman ook een platte band had. Misschien is er wel weer van alles uit de vuilnisauto gevalken bij het legen vd containers aan de straat. Het is te toevallig ineens
 
Hup Holland. Paar vlaggetjes opgehangen zojuist om een beetje EK gevoel aan te wakkeren.
eca0f45b-b8d5-411a-aa52-6c518e5bf419.jpeg
 
Middag :koffie:
Droog hier wel stevige wind vanmorgen veel regen gehoord niet gezien in verband :'(😴
 
Maakt het gokken wel makkelijker.
Was meer een kwestie van vergeten wie het was geweest. Op mijn leeftijd is het al lastig om te onthouden wat er gister is gebeurt dus ja.......................😉
 
O ja, avond allemaal.
 
Avond! Alleen het hoognodige gedaan vandaag en de rest van de afspraken afgezegd. Nu lekker vast in bed EK kijken en hopelijk morgen weer een beetje opgeknapt.
 
Avond Lissa en sterkte.
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen
Nou de dag erna las ik dat de VWA dat verhaal weer tegensprak dus ja.................
https://www.nu.nl/binnenland/631675...edankte-racepaarden-op-nederlandse-markt.html
Daarbij moet het erg lekker vlees zijn want er zijn speciale paardenslagers maar ja ik zou het niet willen eten maar dat is persoonlijk.
Limburgs zuurvlees hoort eigenlijk met paardenvlees gemaakt te worden. Is ook bijna niet meer te krijgen, paardenvlees.

De NVWA “aangestuurd door de roverheid” hobbelt wel vaker achter feiten aan.
 
Mogge.
 
Moge Nicole en Albert.

Veel Groningers die wat ouder zijn zijn gek op paardenworst en daarvoor was er altijd een paardenslager in de stad maar ja die is gestopt vanwege zijn leeftijd en niemand die het denk ik heeft willen overnemen.
Ik vindt de gedachte eraan al walgelijk maar ja er schijnen liefhebbers voor te zijn.
 
Goedemorgen iedereen
 
Moge Stefan.
 
Nou de dag erna las ik dat de VWA dat verhaal weer tegensprak dus ja.................
https://www.nu.nl/binnenland/631675...edankte-racepaarden-op-nederlandse-markt.html
Daarbij moet het erg lekker vlees zijn want er zijn speciale paardenslagers maar ja ik zou het niet willen eten maar dat is persoonlijk.
Paardenvlees wat van consumptie paarden komt is zeker heel erg lekker vlees.
In ik meen oost europa is dat ook veel gebruikelijker om te eten.
Maar hier is het een beetje uit de mode. En eten we liever die kadavers uit argentinie of van die uitgerangeerde uitgemolken melkkoeien.

Een melkkoe zal nooit een goede vleeskoe zijn!! Dus Appie mooi verhaal met je weidegang melkkoe…..

Echt goed rundvlees komt van vleeskoeien (stieren) die alleen gefokt zijn voor het vlees. Die hebben een heel ander opfok programma.
En die hebben ook smaak.
Een goede slager (zeer zeldzaam tegenwoordig) verkoopt dat vlees.

Maar met al due import en export en dat gezeul met levende dieren die half europa door moeten, geloof ik echt niet meer wat je op je bord krijgt.
Die NVWA is zo kaal bezuinigd, die kan amper wat uithalen.
En dankzij de liberalen moet je vooral de bedrijven niet dwarsbomen. Alles voor de winst…

Houd jij ze dom, dan pluk ik ze kaal…..
 
Goedemorgen.

Hier eerst eens een stukje lopen buiten. En dan vanmiddag de aquaria onderhouden.
 
Moge Marcel.
 
Paardenvlees wat van consumptie paarden komt is zeker heel erg lekker vlees.
In ik meen oost europa is dat ook veel gebruikelijker om te eten.
Maar hier is het een beetje uit de mode. En eten we liever die kadavers uit argentinie of van die uitgerangeerde uitgemolken melkkoeien.

Een melkkoe zal nooit een goede vleeskoe zijn!! Dus Appie mooi verhaal met je weidegang melkkoe…..

Echt goed rundvlees komt van vleeskoeien (stieren) die alleen gefokt zijn voor het vlees. Die hebben een heel ander opfok programma.
En die hebben ook smaak.
Een goede slager (zeer zeldzaam tegenwoordig) verkoopt dat vlees.

Maar met al due import en export en dat gezeul met levende dieren die half europa door moeten, geloof ik echt niet meer wat je op je bord krijgt.
Die NVWA is zo kaal bezuinigd, die kan amper wat uithalen.
En dankzij de liberalen moet je vooral de bedrijven niet dwarsbomen. Alles voor de winst…

Houd jij ze dom, dan pluk ik ze kaal…..
Ik heb een paar zaken van ver gezien in de vleesindustrie toen mijn vader nog actief was bij een speciale politieeenheid . Vlees van verweggistan driemaal invriezen enz enz . Blij dat we het topje van de ijsberg hier niet in kennen want dan denk ik dat we met zijn alleen bewust bloemen gaan eten .
 
Ik wist niet dat je vader bij de bereden politie heeft gezeten:DD:DD
Ging over in en uitvoeren van vleeswaren ontduiken van accijnzen . Onterecht europese landbouwpremies binnenhalen of voor hetzelfde driemaal een premie krijgen . Dusdanige manipuleren dat de eigenlijke oorsprong van het vlees niet meer te achterhalen was ......
 
Goedemorgen
 
Moge Lissa en heb je al gepakt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan