AquaJantje
Well-known member
Moguh John, dan hoop ik wel voor je dat je richting Vaassen op je fietsje ipv Enschede, anders sta je vandaag voor een dichte deurMoge JW en voor je het weet sta ik voor de deur met eierballen hoor
Moguh John, dan hoop ik wel voor je dat je richting Vaassen op je fietsje ipv Enschede, anders sta je vandaag voor een dichte deurMoge JW en voor je het weet sta ik voor de deur met eierballen hoor
Ja dat is dan jammer want door mn verleden heb ik een verbod om nog in Vaassen te komen🤣Moguh John, dan hoop ik wel voor je dat je richting Vaassen op je fietsje ipv Enschede, anders sta je vandaag voor een dichte deur
Nee. Ik heb geen platte band, maar de auto wel. Paar weken terug de Citroen C1 van Karin, die had vanmorgen trouwens een brief van Citroën voor terugroepactie. Achterruit kan los zitten dus moet nieuw gelijmd worden in de uitzetter.Middag Albert en had jij laatst ook al niet een platte band?
Nee volgens mij was dat Marcel @biljoenblikMiddag Albert en had jij laatst ook al niet een platte band?
Ik had laatst ook een lekke band. Ook een schroef erin.Middag Albert en had jij laatst ook al niet een platte band?
Paar weken terug de Citroen C1 van Karin,
Tja met zoveel lekke banden zie ik door de bomen het bos niet meer heIk had laatst ook een lekke band. Ook een schroef erin.
Maakt het gokken wel makkelijker.Tja met zoveel lekke banden zie ik door de bomen het bos niet meer he
Was meer een kwestie van vergeten wie het was geweest. Op mijn leeftijd is het al lastig om te onthouden wat er gister is gebeurt dus ja.......................😉Maakt het gokken wel makkelijker.
Komt van al die race paarden in die kroketten….Was meer een kwestie van vergeten wie het was geweest. Op mijn leeftijd is het al lastig om te onthouden wat er gister is gebeurt dus ja.......................😉
Nou de dag erna las ik dat de VWA dat verhaal weer tegensprak dus ja.................Komt van al die race paarden in die kroketten….
Limburgs zuurvlees hoort eigenlijk met paardenvlees gemaakt te worden. Is ook bijna niet meer te krijgen, paardenvlees.Nou de dag erna las ik dat de VWA dat verhaal weer tegensprak dus ja.................
https://www.nu.nl/binnenland/631675...edankte-racepaarden-op-nederlandse-markt.html
Daarbij moet het erg lekker vlees zijn want er zijn speciale paardenslagers maar ja ik zou het niet willen eten maar dat is persoonlijk.
Paardenvlees wat van consumptie paarden komt is zeker heel erg lekker vlees.Nou de dag erna las ik dat de VWA dat verhaal weer tegensprak dus ja.................
https://www.nu.nl/binnenland/631675...edankte-racepaarden-op-nederlandse-markt.html
Daarbij moet het erg lekker vlees zijn want er zijn speciale paardenslagers maar ja ik zou het niet willen eten maar dat is persoonlijk.
Ik heb een paar zaken van ver gezien in de vleesindustrie toen mijn vader nog actief was bij een speciale politieeenheid . Vlees van verweggistan driemaal invriezen enz enz . Blij dat we het topje van de ijsberg hier niet in kennen want dan denk ik dat we met zijn alleen bewust bloemen gaan eten .Paardenvlees wat van consumptie paarden komt is zeker heel erg lekker vlees.
In ik meen oost europa is dat ook veel gebruikelijker om te eten.
Maar hier is het een beetje uit de mode. En eten we liever die kadavers uit argentinie of van die uitgerangeerde uitgemolken melkkoeien.
Een melkkoe zal nooit een goede vleeskoe zijn!! Dus Appie mooi verhaal met je weidegang melkkoe…..
Echt goed rundvlees komt van vleeskoeien (stieren) die alleen gefokt zijn voor het vlees. Die hebben een heel ander opfok programma.
En die hebben ook smaak.
Een goede slager (zeer zeldzaam tegenwoordig) verkoopt dat vlees.
Maar met al due import en export en dat gezeul met levende dieren die half europa door moeten, geloof ik echt niet meer wat je op je bord krijgt.
Die NVWA is zo kaal bezuinigd, die kan amper wat uithalen.
En dankzij de liberalen moet je vooral de bedrijven niet dwarsbomen. Alles voor de winst…
Houd jij ze dom, dan pluk ik ze kaal…..
Ik wist niet dat je vader bij de bereden politie heeft gezetentoen mijn vader nog actief was bij een speciale politieeenheid
Ging over in en uitvoeren van vleeswaren ontduiken van accijnzen . Onterecht europese landbouwpremies binnenhalen of voor hetzelfde driemaal een premie krijgen . Dusdanige manipuleren dat de eigenlijke oorsprong van het vlees niet meer te achterhalen was ......Ik wist niet dat je vader bij de bereden politie heeft gezeten
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.